دکوراسیون

کفپوش و دیوارپوش سرویس بهداشتی

کفپوش و دیوارپوش سرویس بهداشتی

کفپوش و دیوارپوش سرویس بهداشتی
کف و دیوار ها به منزله لباس خانه ما هستند که برای یک طراحی دکوراسیون داخلی کامل باید مورد توجه قرار گیرند. انتخاب پوشش مناسب برای آن ها تأثیر بزرگی در ظاهر و عملکرد فضاها دارد. بهترین کفپوش و دیوار پوش برای سرویس بهداشتی رادر این مقاله بررسی می کنیم. با ما همراه باشید…

تاریخ مقاله : 1399/08/16

ما در ایرانادکور، همواره در تلاشیم به روز ترین و کاربردی ترین متریال ها را برای ساختمان سازی یا دکوراسیون داخلی از جمله انواع کف‌پوش های رایج در ساختمان را به مشتریان عزیزامان معرفی کنیم. چراکه بر این باوریم ساختن فضایی جذاب، کاربردی و ایمن، شایسته شما ست .

دیوارپوش حمام

انتخاب کفپوش و دیوارپوش مناسب

دو ویژگی اصلی که برای کفپوش ها و دیوارپوش های حمام مد نظر است، یکی توانایی آن ها برای جذب آب و دیگری برخورداری از مقاومت لغزشی مناسب (به خصوص برای کف) است. کفپوش و دیوارپوش سرویس بهداشتی علاوه بر زیبایی باید کاربردی باشند. در مقابل آب مقاوم باشند و آ«قدر صیقل نباشد که روی آن لیز بخوریم.  در ادامه چند کف پوش و دیوار پوش را معرفی می کنیم.

دیوارپوش حمام

 فلز

تایل های فلزی برای خانه ها و آپارتمان های مدرن شهری و کسانی که علاقه مند به درخشش و شکوه در زندگی خود هستند، مناسب اند. این تایل ها می توانند در اشکال و اندازه های مختلف از فلزهای صلب یا با استفاده از پایه ی رزین با پوشش متالیک ساخته شوند. تایل های فلزی با انواع پرداخت ها شامل برنز، مس و فولاد ضدزنگ تولید می شوند. این محصولات چون طبیعی هستند، با گذشت زمان اکسید شده و زنگار می گیرند. این اتفاق الزاما بد نیست اگر چنین ظاهر زنگار گرفته ای را می پسندید.

حمام

 سرامیک

سرامیک پرکاربرد ترین کفپوش و دیوار پوش برای سوریس بهداشتی است که از مخلوطی از خاک رس تهیه شده اند که قالب گیری شده و در درجه حرارت های بالا پخته شده اند. سطح آن ها می تواند لعاب دار یا بدون لعاب باشد. لعاب دادن به سرامیک ها آن ها را سخت و نفوذناپذیر و مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی می کند. سرامیک ها با قیمت های مختلف، سبک ها و ظواهر متنوع در دسترس اند.

چینی (پورسلین)

این تایل ها در واقع نوعی تایل سرامیکی هستند اما از خاک رس مرغوب تری نسبت به سرامیک های معمولی تهیه شده اند. تایل های چینی با قالب گیری خشک خاک رس برای ایجاد یک متریال سرامیکی که در دماهای بالاتری نسبت به سرامیک معمولی پخته می شود، تهیه شده و تایل هایی سخت، بسیار شیشه-مانند و متراکم ایجاد می کنند که برای کف و دیوار حمام بسیار مطلوب اند. تایل های چینی به راحتی می توانند جایگزین شوند، زیرا به جای قالب گیری و پختن، به دلیل برش ماشینی دارای ابعاد دقیق هستند.

دستشویی

سنگ طبیعی

انواع زیادی از سنگ های طبیعی در بازار موجود هستند و همه آن ها کم تراکم تر از تایل های چینی می باشند و در نتیجه آب جذب می کنند. این یعنی آن ها برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی نیاز به بتونه کاری و درزگیری دارند تا ضد آب شوند. سنگ های طبیعی هم مانند چینی ها با اندازه ی دقیق بریده می شوند، در نتیجه می توانند نزدیک به یکدیگر چیده شده و خطوط ملات باریک ایجاد کنند. چیدانه قبلا ۷ نوع سنگ با زیبایی ماندگار برای کف، دیوار و سطح کانتر حمام شما معرفی کرده است.

دیوارپوش حمام

مقالات زیر پیشنهاد ما به شماست:

enlightenedطراحی سرویس بهداشتی مدرن

enlightenedسقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی

enlightenedدکوراسیون دستشویی

سخن پایانی ایرانادکور

موارد بسیار دیگری برای کفپوش دیوار و کف سرویس بهداشتی وجود دارد ، سنگ مرمر ، شیشه ، تایل سرامیکی و … وجود دارد که می توانید با گرفتن مشاوره با کارشناسان ما بهترین ها را انتخاب کنید.

بهترین دکوراسیون داخلی شیراز و جنوب ایران را برایتان اجرا خواهیم کرد. سقف کاذب حمام را هم پیشتر در همین سایت بررسی کرده ایم.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کفپوش حمامدیوار پوش دستشوییدکوراسیون حمام

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه