طراحی دکوراسیون تجاری

تاثیر شگرف طراحی دکوراسیون تجاری بر کسب و کارها به حدی است که مشتریان حاضرند قیمت را تا حدی فراموش کنند اما تجربه شیرینی از خرید در مکان های شیک ، با کلاس و مدرن داشته باشند.

ایرانادکور در زمینه طراحی دکوراسیون تجاری سال هاست فعالیت می کند ، از دکوراسیون مغازه و فروشگاه گرفته تا تجهیز هایپر مارکت های بزرگ در جنوب ایران.

طراحی دکوراسیون تجاری با هدف جذب مشتریان بیشتر و برنده شدن در بازار رقابت کاری انجام می شود، اینجا کمی از موضوع زیبایی محض فاصله می گیریم. در طراحی دکوراسیون تجاری شما علاوه بر شناخت کافی از اصول دکوراسیون داخلی باید تا حدودی از علم بازاریابی و عملکرد آن آگاه باشید تا دقیقا هزینه را به سمت جذب بازار ببرید.

وقتی از دکوراسیون تجاری صحبت می کنیم شاید دید و نظر شما سریعا به سمت مغازه و فروشگاه برود اما منظور از دکوراسیون تجاری در واقع تمام واحد های تجاری است که به نوعی به کارهای تولیدی و یا خدماتی می پردازند و هر یک کارکنان و مشتریان و یا مخاطبینی دارند که قرار است در آن محیط کار و یا خرید کنند ، برای ما هم سود شما مهم است و هم روحیه کارکنان.

ایده های طراحی دکوراسیون تجاری بسته به شغل و کسب و کار می تواند متفاوت باشد ، اما در نهایت باید به یک هدف برسیم و آن هدف موفقیت بیشتر در کسب و کار است. این موفقیت هم وابسته به روحیه و انگیزه پرنسل است و هم جذابیت ایجاد شده برای مشتری

اصول طراحی دکوراسیون تجاری

هر کاری اصولی دارد که اگر آن ها را رعایت کنید علاوه بر صرفه جویی در وقت ، هزینه و انرژی به هدف اصلی خود خواهید رسید و مزایای بیشماری را تجربه خواهید کرد در ادامه اصول دکوراسیون تجاری را شرح می دهیم.

هدفمند بودن دکوراسیون تجاری

ما در ایرانادکور همیشه به دنبال سود بیشتر شما در کسب و کارتان هستیم و در این زمینه تجارب بسیار ارزنده ای که حاصل سال ها فعالیت در این حوزه است را کسب کرده ایم.

تشخیص و تعیین هدف کسب و کار می تواند برای شروع طراحی دکوراسیون تجاری بسیار مهم باشد ، اینکه شما بدانید فضای جذاب برای مشتریان یک بوتیک کت و شلوار فروشی چه تفاوت هایی با یک شرکت نفتی دارد.

وقتی شما در حال طراحی یک دفتر تجاری هستید که مراجعین خاص خود را دارد باید با مدیران و کارکنان آن دفتر تجاری گفتگو کنید تا بدانید چه خدماتی ارائه می دهند ، مثلا فرض کنید یک دفتر تجاری که خدمات مهندسی ارائه می دهد را می خواهید طراحی کنید ، ابتدا باید بدانید زمینه شغلی چیست ، برای مثال مهندسی عمران است یا نفت ، اگر این موضوع را ندانید نمیتوانید طراحی خوب و منحصر به فردی داشته باشید.

همچنین در دفاتر تجاری باید بدانید که لوگو و برند سازمان چه رنگی است و اگر محصولی تولید می کنند حتما محصول را قبل از طراحی ببینید.

حالا می توانید با توجه به فعالیت آن شرکت طراحی مناسبی ارائه دهید ، از رنگ های لوگو استفاده کنید و یا در طراحی تان از محصولات شرکت ایده بگیرید.

هدفمند بودن دکوراسیون تجاری

کاربردی بودن طراحی دکوراسیون تجاری

در بحث دکوراسیون ما هرگز فضاهای کاربردی را برای زیبا سازی مصرف نمی کنیم.

ما در ایرانادکور با بررسی فضای شما بهترین راه حل های دکوراسیون را ارائه می دهیم به گونه ای که فضای واحد تجاری شما به بهترین شکل استفاده شود ، برای مثال رستوران شما باید طوری طراحی شود که کاربرد خود را حفظ کند و فضای کافی برای نشستن مشتری داشته باشد و یا ویترین و راه رو های مغازه باید به گونه طراحی شوند که مشتری دید و دسترسی کافی به اجناس داشته باشد و بتواند انتخاب راحت تر و کاربردی تری را تجربه کند.

جذاب بودن طراحی دکوراسیون تجاری

کارشناسان و معماران ما در ایرانادکور با آشنایی کامل به عناصر دکوراسیون داخلی ، رنگ ها ، نورها ، بافت و بسیاری المان های دیگر اقدام به طراحی تجاری می کنند و برخوردی کاملا حرفه ای با این عناصر دارند ، ایجاد فضای جذاب برای مشتری می تواند فقط کار یک حرفه ای باشد.

اگر فروشگاه یا مغازه ای دارید که ویترین دارد ، شما فقط پنج ثانیه فرصت دارید که مشتری را به داخل فروشگاه جذب کنید وگرنه مشتری از جلو مغازه شما عبور خواهد کرد ، حال در این 5 ثانیه باید بحدی متفاوت و جذاب باشید که مشتری دوست داشته باشد سری هم به داخل مغازه بزند و ببیند اینجا چه خبر است.

ما در ایرانادکور تا کنون دکوراسیون فروشگاه ها و شرکت های زیادی را انجام داده ایم که می توانید برخی از تصاویر را در بخش پروژه ها و طراحی ها ملاحظه کنید.

جذاب بودن طراحی دکوراسیون تجاری

حرفه ای های ایرانادکور موارد زیر را هنگام طراحی دکوراسیون تجاری در نظر می گیرند.

برای طراحی دکوراسیون تجاری چه نکاتی را باید در نظر داشت

بودجه : در طراحی و اجرای دکوراسیون ، یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر کیفیت بودجه است ، این بدان معنی نیست که اگر شما پول کمی دارید نمی توانید فضایی جذاب و کاربردی ایجاد کنید و یا بر عکس اگر خیلی خرج کنید حتما می توانید فضایی بسیار عالی و شیک داشته باشید اما اگر بخواهیم کاملا واقعی به موضوع نگاه کنیم ، وقتی شما بودجه بیشتری در اختیار دارید متریال با کیفیت تر و بیشتری می توانید تهیه کنید ، تغییرات عمده تری می توانید اعمال کنید و دستتان برای انجام خیلی کارها که ایده اش را در سر دارید باز است اما اگر پول کمی در اختیار داشته باشید و بخواهید مدام به صرفه جویی فکر کنید به اصطلاح عامیانه باید از سر و ته پروژه بزنید.

پس برای طراحی و اجرای دکوراسیون تجاری تا جایی که می توانید و برایتان مقدور است بودجه اختصاص دهید ، مطمئن باشید که سود شما از این کار چندین برابر هزینه ای است که یکبار خرج می کنید.

اما توجه داشته باشید که همیشه تخمین بسیار دقیقی از هزینه ها داشته باشید ، ما در ایرانادکور پس از تصمیم گیری برای پروژه شما و طراحی اولیه و البته گرفتن تایید از شما بر روی طرح ، تخمین دقیقی از هزینه ها به شما خواهیم داد تا بدانید چقدر قرار است خرج کنید ، البته راه دومی هم وجود دارد شما بودجه خود را به ما اعلام می کنید و ما بسته به آن بودجه طراحی را ارائه می دهیم تا شما در فشار اقتصادی قرار نگیرید.

بودجه در طراحی دکوراسیون تجاری

البته همیشه باید درصد خطا را در نظر داشت شاید در هنگام نصب دیوار پوش متوجه شدیم دیوار از زیر خیس است و باید حالا به دنبال تعمیر هم باشیم!

زمان : زمان عامل بسیار مهمی در موفقیت پروژه های دکوراسیون است ، تجربه به ما نشان داده که خصوصا در دکوراسیون تجاری که پروژه اجرای دکوراسیون احتمالا کار را تعطیل می کند و یا حداقل با اشکال و ایراد مواجه می کند زمان می تواند عاملی بسیار محدود کننده باشد ، کار تعطیل شده و قطعا در مدت اجرای پروژه آسیب مالی به واحد تجاری وارد می آید ، ما در ایرانادکور این موضوع را درک کرده و تمام تلاش خود را در جهت به حداقل رساندن اجرای پروژه های تجاری انجام می دهیم ، سعی می کنیم تمام آنچه می توان در کارگاه تولید کرد را آماده کنیم تا در کمترین زمان بتوانیم اجرای دکوراسیون تجاری را به اتمام برسانیم. پس در این مورد نگران نباشید اما زمانی را انتخاب کنید که در کسب و کارتان حجم کار پایین است مثلا فصولی که خرید کمتری انجام می شود و یا در مورد شرکت ها تعطیلی های رسمی مانند نوروز.

ما در ایرانادکور تخمین دقیقی از زمان انجام پروژه به شما می دهیم تا بتوانید برای به حداقل رساندن آسیب مالی برنامه ریزی کنید. اینکه شما بدانید اتاق مدیر سه روز از دسترس خارج است یا دو هفته قطعا می تواند مهم باشد !

مقررات : کارشناسان ایرانادکور از تمام مقررات و محدودیت هایی که سازمانهای دولتی برای کسب و کارها وضع می کنند آگاهند ، اینکه شما اجازه دارید دیواری را حذف کنید و یا در اتاق پشتی فروشگاه لوله کشی گاز انجام دهید!

ما با رعایت تمام مقررات و قوانین موجود اقدام به طراحی و اجرای دکوراسیون تجاری می کنیم تا بعدا شما را به دردسر های بزرگ نیاندازیم.

ایرانادکور برای  اجرای پروژه های دکوراسیون تجاری چه می کند

برنامه ریزی : بر طبق تمام مواردی که اینجا گفته شد نیاز است برنامه ریزی دقیقی در مورد ، بودجه ، زمان ، مقررات و مراحل انجام کار داشته باشیم و ایرانادکور این برنامه ریزی را به مشتریان خود ارائه می دهد تا آن ها هم در جریان انجام تمام مراحل باشند و از پیش بدانند که مرحله بعدی در کار چیست.

نظارت : حرفه ای های ایرانادکور همواره بر اجرای تمام مراحل نظارت دارند ، مهم نیست که پروژه ای که در شرکت ما در حال انجام است بزرگ است یا کوچک ، ما همیشه بهترین ها را برای شما اجرا می کنیم و نظارت دقیق بر صحت اجرای تمام مراحل داریم ، البته نیاز است کارفرما هم نظارت کامل بر تمام مراحل داشته باشد تا نظرات وی بطور کامل پوشش داده شود ، البته ما بعد از توافق بر طرح اولیه تغییرات بزرگی در روند پروژه ایجاد نمی کنیم چراکه بر تمام برنامه ریزی های ما تاثیر خواهد گذاشت ، پس دقت کنید که تمام نظرات و ایده های خود را پیش از شروع اجرا به ما بگویید ، گرچه سخت گیری زیادی هم نمی کنیم اما مسئولیت تغییر هایی که حین پروژه به ذهنتان می رسد از نظر مالی و زمانی با شماست!

هماهنگی : هماهنگی تمام اعضای تیم ایرانادکور با هم و با کارفرما می تواند نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد و از سو تفاهم های احتمالی در حین کار بکاهد ، ما همیشه در تلاشیم بیشترین هماهنگی را با کارفرما داشته باشیم تا پروژه به بهترین شکل ممکن و نظارت دقیق صاحب کار پیش برود.

اگر می خواهید کسب و کارتان رونق داشته باشد ، علاوه بر انجام تمام آنچه به حرفه خودتان مربوط است به دکوراسیونی خاص و جذاب هم فکر کنید ، ما در کنار شما هستیم تا بهتر کار کنید و بیشتر بفروشید!