دکوراسیون

طراحی دفتر کار کلاسیک

طراحی دفتر کار کلاسیک

طراحی دفتر کار کلاسیک
دفتر کار به سبک کلاسیک، پر است از احساس شکوه و اصالت. در یک فضای لوکس می توان جلسات مهم برگزار کرد و تصمیمات مهم گرفت. برای طراحی دفتر کار کلاسیک، ادامه مطلب از ایرانادکور را مطالعه نمایید .

تاریخ مقاله : 1398/12/16

ایرانا دکور پیشرو در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری در شیراز و جنوب کشور، با سالها سابقه درخشان و صدها  مشتری راضی در خدمت شما عزیزان است  ایده های ناب طراحی داخلی را با ما تجربه کنید.

دفتر کار کلاسیک

متریال های دفتر کار کلاسیک

سبک کلاسیک، ترکیبی از طراحی با سبک های داخلی یونانی و رومی می باشد. در طراحی به سبک کلاسیک، اولین عنصر برجسته، چوب های مرغوب هستند. این متریال باشکوه در ترکیب با چرم و یا با پوششی ازکاغذ دیواری های پارچه ای برجسته و مخملی زیبا، با طرح منحصر به فرد کلاسیک جلوه ای خاص به اتاق کار شما خواهد بخشید.

معمولا در طراحی های کلاسیک، پارچه جایگزین بسیار خوبی برای کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری های پارچه ای، برای طراحی های کلاسیک بی نظیرند و  فضاهای اصیلی را خواهند ساخت.

طراحی و تزیین پنجره ها نقش بسیار اساسی دارند. اگر چند پنجره بلند دارید شما گزینه ای فوق العاده برای  نصب پرده های مجلل دارید. پرده های کلاسیک و زیبا در یک محیط کاری و قانون مند، یادآور گرما و صمیمیت هستند.

دفتر کار کلاسیک

مبلمان دفتر کار کلاسیک

یکی از مهم ترین عناصر در طراحی دفتر کار کلاسیک ، مبلمان و اثاثیه است.  مبلمان کلاسیک در دفتر کار کلاسیک قطعا همین سبک پیروی می کند . مبلمان چوبی و چرمی با رنگ های مجلل و زرق و برق دار .

یک دست میز و صندلی های راحتی و ترکیب مبل های نرم و لطیف با مبلمان کلاسیک در دفتر کار به شرطی که بزرگ باشد می تواند فضایی دنج و راحت برای کار کردن درست کند. طراحان داخلی به طور هماهنگی فضای کاری را با گرمای خانه ترکیب می کنند تا ساعات طولانی کار را قابل تحمل تر نمایند.

سایر المان های دفتر کار کلاسیک

برای کف، پارکت های تزیینی و یا فرش طبیعی و یا کف پوش های کلاسیک که با سایر عناصر همخوانی دارد، گزینه های خوبی هستند.

چوب طبیعی، سایه روشنی از شکوه را به هر اتاقی هدیه می دهد. المانی از طبیعت الهام بخش را  در دفتر خصوصی شما می توان با چوب طبیعی  اجرا کرد. عناصر تزیینی ، میز ها، لوازم دکوری چوبی می تواند زینت بخش دفتر کار شما باشد.

دکوراسیون دفتر کار کلاسیک

مقالات زیر به شما کمک خواهد کرد:

enlightenedدکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن

enlightenedاصول نورپردازی دفتر کار

enlightenedطراحی اتاق و میز مدیر

اجرای دفتر کار کلاسیک

سبک کلاسیک از دسته سبک های دکوراسیون داخلی است که با گذشت زمان طولانی از شکل گیری آن همچنان در میان افراد محبوبیت دارد. در سال های اخیر، ما شاهد سبک های مختلفی در طراحی های داخلی بوده ایم، عده ای از سبک کلاسیک دور شده اند اما عده بسیاری هم همچنان متمایل به آن باقی مانده اند .

ایجاد دکوراسیونی با حال و هوای کلاسیک به این معنی است که شما قصد دارید فضای داخلی خود را به دکوراسیون دوره ویکتوریایی نزدیک کنید. این سبک دکوراسیون اساسا با هماهنگی، تعادل و نظم کامل سر و کار دارد.

ترتیب، تقارن و تعادل شاخصه های اصلی در طراحی داخلی کلاسیک هستند. بنابراین اگر قصد دارید دفتر کار خود را با سبک کلاسیک طراحی کنید، سعی کنید تا این سه ویژگی را در طراحی خود در نظر بگیرید.

دفتر کار

ما هم در این راه در کنار شماییم تا با شکوه ترین طراحی دفتر کار کلاسیک در شیراز و جنوب کشور را پیاده سازی کنیم . اعتماد شما پشتوانه ما در همه سالهای فعالیتمان بوده و هست . طراحی دکوراسیون اداری لاکچری را با ما تجربه کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون دفتر کاردفتر کار کلاسیکسبک کلاسید اداریدکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه