مقالات تخصصی معماری

بازسازی منزل در شیراز: صفر تا صد+کمترین هزینه

بازسازی منزل در شیراز: صفر تا صد+کمترین هزینه

اگر شما هم به فکر بازسازی منزل مسکونی خود هستید؛ زیاد عجله نکنید! در مرحله اول باید با صفر تا صد مراحل بازسازی منزل آشنا شوید و سپس برآورد هزینه کنید. بهترین و مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کرده و سپس اقدام به بازسازی کنید.

 ما در این مقاله از ایرانادکور در کنار شماییم تا بازسازی منزل در شیراز را برایتان به بهترین وجه و با کمترین هزینه ممکن به انجام برسانیم. دعوت می کنیم مقاله بازسازی منزل و آپارتمان در شیراز را بخوانید و اطلاعات خود را به روز کنید.

بازسازی چیست؟

کلمه بازسازی به معنای مرمت و تعمیر است که در آن گروهی متخصص با اجرای یک سری عملیات‌ باعث افزایش طول عمر بنا و بهبود شرایط زندگی و همچنین رفع ایرادات آن می شوند. بازسازی می تواند بسیار عمیق یا سطحی باشد ، عملیات‌عمیق مانند تعمیر و تعویض لوله کشی‌ها و جابه‌جایی دیوارها و سقف ها خواهد بود که بیشتر برای خانه های بسیار قدیمی اجرا می شود ، اما بازسازی سطحی هم را هم می توان اجرا کرد که در آن مجموعه ای از تغییرات با هدف زیباسازی و یا رفع ایرادات جزئی انجام میشود.

هنگام اجرای بازسازی باید دقت زیادی به هزینه ها داشته باشیم ، با افزایش عمق و شدت بازسازی هزینه نیز بیشتر خواهد شد ، مراقب باشید هزینه بازسازی از هزینه ساخت یک واحد جدید بیشتر نشود!!!

بازسازی منزل در شیراز

مراحل بازسازی ساختمان

معمولا بعد از 15 تا 20 سال هر بنایی نیاز به بازسازی خواهد داشت ، بازسازی منزل در شیراز دارای مراحل زیر است :

  • انتخاب نوع بازسازی
  • انتخاب یک پیمانکار خوب
  • مشخص کردن میزان بودجه
  • طراحی
  • گرفتن مجوزهای لازم
  • برنامه ریزی
  • تخریب
  • شروع عملیات‌های بازسازی
  • بررسی کیفیت و استانداردهای تعریف شده
  • تأیید نهایی

انتخاب نوع بازسازی در بازسازی منزل در شیراز

در همان اول بعد از بازدید ، بررسی نقشه ها و صحبت با صاحب خانه ، باید مشخص شود که چه نوع بازسازی برای بنا نیاز است. آیا صرفاً تغییر دکوراسیون از طریق تعویض کاشی و سرامیک لازم است و یا به تعمیرات عمیق‌تر مانند تعویض لوله کشی‌ها یا حتی تغییر کاربری بخش‌هایی از خانه مثلا جا به جا کردن جای آشپزخانه یا دو قسمت کردن یک اتاق نیاز است.

انتخاب یک پیمانکار خوب

یک پیمانکار خوب باید تجربه بالایی در امر بازسازی داشته باشد. در انتخاب پیمانکار باید تحقیق زیادی داشته باشید و رزومه کاری شرکت های مختلف و نمونه کار های آن ها را ببینید و یا حتی با صاحب خانه ای که کار بازسازی برایش انجام شده صحبت کنید. اگر بازسازی پر هزینه و شدت زیادی دارد پس باید وسواس بیشتری در انتخاب پیمانکار داشته باشید ، ما در ایرانادکور با انجام پروژه های بسیاری در زمینه بازسازی منزل در شیراز و جنوب ایران می توانیم با کمترین هزینه ، امر بازسازی منزل در شیراز را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

بازسازی منزل در شیراز

مشخص کردن میزان بودجه

بودجه شما برای بازسازی چقدر است؟ کدام بخش خانه را می خواهید بازسازی کنید و چه سبک کاری را در پیش گرفته اید ؟ مصالح مورد نیاز شما چیست و چه نیازهایی را باید برآورده کنید ؟
این ها سوالاتی است که برای تخمین هزینه بازسازی منزل در شیراز باید پاسخ دهید ، هرچه تخمین هزینه ها دقیق تر و به واقعیت نزدیک تر باشد ، اختلافات بین صاحب خانه و پیمانکار کمتر خواهد بود و کار با دقت و آرامش بیشتری انجام خواهد شد.

در برآورد هزینه باید کوچکترین هزینه از جمله دستمزد‌ها و قیمت مصالح را در نظر گرفت ، هزینه های حمل و نقل ، و حتی غذا و آب کارگران هم در این مرحله مهم است ، حتی باید بخشی را برای هزینه های پیش بینی نشده در نظر گرفت.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل و چگونگی برآورد هزینه بازسازی منزل در شیراز ، با دفتر ما در تماس باشید ، کارشناسان ما با حوصله و دقت پاسخگوی شما هستند.

بازسازی منزل

طراحی و ارائه ایده به مشتری

با بازدید از محل و صحبت با اعضای خانواده می توانید متوجه شوید که چه اتفاقاتی باید هنگام بازسازی منزل انجام شود ، ابتدا طرح مورد نظر را روی کاغذ و سپس در نرم افزارهای طراحی در اختیار مشتری قرار خواهیم داد تا بتواند بخوبی نتیجه کار را پیش از هر تغییر عملی ببیند و تصمیم بگیرد ، این کار از دوباره کاری های احتمالی پیش گیری خواهد کرد.

گرفتن مجوزهای لازم

گاهی بازسازی ، شامل تغییر کاربری یک بخش از خانه است ، پس حتما به فکر دریافت مجوز های قانونی لازم باشید.

عملیات زیر هنگام بازسازی منزل در شیراز ، نیاز به اخذ مجود دارد :

  • تخریب دیوارها و تیغه‌های داخلی که بار ساختمان بر آن‌ها سوار است و در صورت تخریب باعث کاهش پایداری ساختمان می‌شود.
  • جابجایی راه‌پله‌ها
  • جابه‌جایی دیوارهای پارکینگ زمانی که منجر به از بین رفتن بخشی از فضای پارکینگ شود.
  • جابجا کردن بخش‌هایی از ساختمان که بر طبق ضوابط شهرسازی ممنوع است.
  • تغییر کاربری بخش‌های مختلف خانه

بازسازی خانه

برنامه ریزی و تخریب 

حال برای تک تک کارهایی که باید انجام شود برنامه ریزی زمانی دقیقی انجام می شود ، مصلح به ترتیب تهیه شده و کار آغاز می شود ،

هر بخش کوچک و بزرگی  که بازسازی باید برای آن انجام شود ، نیازمند تخریب است ، حتی اگر می خواهید موکت را تبدیل به سرامیک کنید و یا کاغذ دیواری را عوض کنید ، ابتدا باید چیزی را تخریب نمایید!

تخریب دیوارها باید با آگاهی کامل از وجود تأسیسات مکانیکی و الکتریکی انجام شود. قبل از شروع تخریب نیز باید نسبت به ایمن سازی و قطع آب، برق و گاز اقدام کنید.

بازسازی منزل مسکونی

مراحل اجرایی پروژه های بازسازی منزل در شیراز

  • شروع عملیات‌های بازسازی
  • بررسی کیفیت و استانداردهای تعریف شده
  • تأیید نهایی

این سه مرحله در واقع اجرای بازسازی منزل است ، پیمانکاری که انتخاب می کنید باید علاوه بر تجربه عملی ، از استانداردهای مهندسی به روز نیز مطلع باشد تا بتواند کار را بهترین شکل ممکن پیش ببرد. بعد از اتمام هر مرحله حتما باید موارد را با صاحب خانه چک کنید که آیا عملیات مطابق خواست و نیاز او پیش رفته و مورد تایید وی هست یا خیر ، این کار باعث می شود در پایان رضایت هر دو طرف جلب شده و عملیات با موفقیت پایان یابد.

بازسازی منزل در شیراز: صفر تا صد را بررسی کردیم ، چنانچه به دنبال بازسازی منزل در شیراز با کمترین هزینه هستید ، با دفتر ایرانادکور در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. مقاله شرکت بازسازی منزل در شیراز را بخوانید تا بدانید چه خدماتی در یک شرکت معتبر برای بازسازی منزل شما انجام خواهد شد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه