خدمات معماری

بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز
بازسازی آپارتمان در شیراز
بازسازی آپارتمان در شیراز را نمیتوان دست کم گرفت ؛ شیراز شهر هنر است و انسان های فرهیخته که از قدیم برای ساخت و مرمت بناها اهمیت قایل بوده اند و در معماری شهره! در این محتوا از ایرانادکور قصد داریم درخصوص بازسازی آپارتمان در شیراز با شما صحبت کنیم ، با ما همراه باشید و اطلاعات خود را به روز و تکمیل کنید.
 بازسازی خانه ها و آپارتمان های قدیمی یکی از فعالیت های مهم ما در ایرانادکور است که تجارب بسیار زیادی در این زمینه در شهر شیراز و استان های همجوار داشته ایم ، با ما همراه باشید تا اصول بازسازی منزل در شیراز را تحلیل کنیم.

نکته : عکس های اجرایی این مقاله مربوط به پروژه بازسازی آپارتمان در شیراز در محله گلدشت معالی آباد است. (بقیه عکس ها مربوط به پروژه نیستند.)

بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی کابینت در شیراز

چرا بازسازی کنیم؟

اصلا چرا بازسازی کنیم ؟ همین جا به خب شاید این را باید اول مقاله بازسازی آپارتمان در شیراز می گفتم اما مهم نیست شما اینجایید و ما در حال گفتگو درباره بازسازی آپارتمان هستیم ؛ ما با سه هدف اصلی خانه ها را بازسازی میکنیم :

اول : قدیمی بودن ساختمان و بالا بردن عمر آن ، شاید سازنده اولیه خانه سهل انگار بوده و برای هرچه ارزان تر ساخته شدن بنایی که بدست شما رسیده برخی متریال ها را از جنس های بی کیفیت استفاده کرده و حال بعد از چند سال شما با مشکل روبه رو هستید ؛ واین دلیل بیشتر بازسازی ها در آپارتمان هایی است که بصورت بساز و بفروش ساخته و به فروش رسیده اند ؛ لوله های بی کیفیت سازه های ضعیف ، استفاده از ارزان ترین متریال ها و سازه ها در ساخت لایه های زیرین و استفاده از متریال هایی با رنگ و لعاب بیشتر در لایه های رویی!

دوم : طراحی نامناسب و پلان های غلط و بد! در طول زمان مدام سلیقه ها عوض میشود ، تکنولوژِی پیشرفت می کند و خانه شما دیگر طبق سلیقه جوان تر شما نیست ، مدام به خود می گویید حیف این خانه که نقشه خوبی ندارد ، ایکاش اتاق بزرگتری برای بچه ها اینجا بود ، کاش میشد این دیوار یا ستون را از وسط سالن پذیرایی حذف کنم و صحبت هایی دلی ازین دست. خب ما اینجاییم که به ندای درون شما گوش داده و جامه عمل بپوشانیم. پس این هم دومین دلیل اصلی بازسازی آپارتمان در شیراز.

چرا بازسازی کنیم ؟

سوم : افزایش قیمت بنا ، شاید به خود بگویید اگر 100 میلیون تومان خرج بازسازی کنم آیا واقعا 150 میلیون تومان به قیمت ملکم اضافه میشود؟ ما به شما می گوییم بله و این جواب قطعی است کافی است سری به بنگاه های مسکن در شیراز بزنید و ببینید قیمت آپارتمان ها و منازل بازسازی شده چقدر با همتایان بازسازی نشده خود تفاوت دارند!!!

تجربه ما به شما می گوید ملک شما بعد از بازسازی حداقل 10 درصد افزایش قیمت خواهد داشت به شرطی که بازسازی را اصولی پیش ببرید و از بریز و بپاش های زیادی که خرج های سنگین روی دستتان می گذارد صرف نظر کنید ، یک نکته دیگر هم در این زمینه به شما میگویم که حاصل تجربه شخصی است ؛ اول به محله ای که منزل یا آپارتمان شما در آن قرار گرفته دقت کنید و بعد بازسازی تزئینی را آغاز کنید ، اینکه شما در محله ای در پایین یا مرکز شهر آپارتمانی را به صورت لاکچری بازسازی کنید نمیتواند قیمت ملک شما را بصورت ماورایی تغییر دهد چون هنوز هم خانه شما در جای خوب شهر نیست و رشد قیمت آن حداکثر به اندازه بناهای نوساز آن محله است و نه بیشتر!!!

هدف اصلی بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز را بررسی می کنیم ، شیراز آب و هوای بسیار مناسب و متعادلی دارد ، بنابراین برخلاف شهر های جنوبی و همچنین استان های شمالی که گرما ، شرجی و بارش برف های سنگین عمر ساختمان را کم می کند ، آب و هوای کم رطوبت با باران متعادل در شیراز باعث شده عمر ساختمان ها بصورت نرمال و طبق استانداردهای تعریف شده ساختمانی باشد ، پس خانه ها و آپارتمان های شیراز ارزش بازسازی با هدف افزایش عمر را دارند.

هدف اصلی از بازسازی هر بنا افزایش عمر بنا و در کنار آن افزایش قیمت بنا است! بنابراین اولین سوال شما برای بررسی بازسازی منزل یا آپارتمان در شیراز باید این باشد که آیا این بنا ارزش بازسازی را دارد یا باید برای نوسازی و فروش آن اقدام کرد؟! و این سوالی بسیار مهم با پاسخی سخت و پیچیده است!

اگر از روش های صحیح استفاده کنید ، مقرون به صرفه ترین راه تغییر ، بازسازی است ، نوسازی هزینه ها ، مجوز ها و مسایل خاص خود را دراد که شما را وارد فرایند دیگری خواهد کرد ؛ در نوسازی ساختار هایی نو را بجای قدیمی ها بازنشانی می کنیم اما در بازسازی ، تمام تلاشمان این است که از کیفیت باقیمانده سازه های قبلی به بهترین شکل بهره ببریم.

بنابراین در بسیاری از مواقع ، به جای تخریب ساختمان هایی که تنها در ظاهر فرسوده اند، یک بازسازی خوب و اصولی می تواند ساختمان را دگرگون کرده و تحولی عظیم و چشمگیر در آن ایجاد نماید و این کاری است که در تخصص ما در ایرانادکور است.

از مهمترین کارهایی که برای افزایش طول عمر بنا میتوان انجام داد مقاوم سازی است ؛ مقاوم‌ سازی ساختمان در علم مهندسی عمران به مفهوم بالا بردن مقاومت یک سازه در برابر نیروهای وارده شده به آن تعریف میشود . مقاومت در برابر زلزله مهمترین موضوع در هنگام عملیات مقاوم سازی است ، یکی از مهم ترین علل نیاز به مراحل انجام مقاوم سازی ، اشتباهاتی است که در زمان طراحی یا اجرا صور گرفته و باعث شده در شرایط سخت ساختمان نتواند ایستادگی خوبی داشته باشد ؛ در مراحل بازسازی می توان ساختمان را مقاوم کرد و با روش هایی ساده مقاومت ساختمان را افزایش داد.

دلایل اصلی بازسازی آپارتمان در شیراز

  • فرسودگی جزئی و یا کلی بافت ساختمان
  • خسته شدن افراد ، از زندگی طولانی مدت در یک فضای تکراری  و نیاز به تنوع
  • بالا بردن استحکام و پایداری ساختمان در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل، زلزله و …
  • نیاز به استفاده از متریال های جدید و تغییر سبک دکوراسیون داخلی
  • تغییر نیاز خانواده ، مثلا بزرگ تر شدن بچه ها و نیازشان به داشتن اتاق مستقل
  • تغییر خانه به سمت خانه هوشمند و مدرن کردن سبک ساختمان همراه با تغییرات تکنولوژی

بازسازی آپارتمان در چه بخش هایی ضروری است؟

بازسازی آپارتمان در چه بخش هایی ضروری است؟ خب شما احتمالا در حال زندگی در منزلی با طول عمر بیش از ده سال هستید و حتی فکر بازسازی هم برایتان هیجان انگیز و شادی آفرین است ، بله دقیقا همینطور است ، انسان تنوع طلب و زیبایی دوست است پس از محیط تکراری و یا کهنه شده ازرده خاطر خواهد بود ، هر روز متریال های جدید به بازار می آید و ظواهر خانه هم با وسایلش از مد می افتد و دلمان میخواهد ما هم دستی به سر و روی خانه مان بکشیم.

اما بازسازی دو گونه است ؛ بازسازی ساختاری و بازسازی تزئینی ؛ نوع اول بیشتر در فکر آقایان و نوعدوم بیشتر در تصور خانم های خانه است!

بازسازی تزئینی معمولا شامل ظواهر خانه است مواردی مثل تعویض کفپوش ، تغییر نوع دیوارپوش ها تعویض کاشی های آشپزخانه ، کابینت ها و همچنین رسیدگی به سرویس های بهداشت ، روشویی ها و در کنار آن نورپردازی است.

اما بازسازی سازه‌ای و ساختاری معمولا تغییراتی در نقشه با هدف افزایش فضا و یا تغییر کاربری فضا است برای مثال تبدیل یک هال به اتاق خواب و یا ساخت و بازسازی زیرزمین ، تغییراتی در اتصالات لوله‌کشی آب و گاز و برق و یا بازسازی سقف و سازه های ساختمانی است.

بنابراین شما باید ابتدا اولویت ها و نیاز های منزل و یا آپارتمان خود را در نظر گرفته و سپس اقدامات لازم را آغاز کنید ؛ آیا منزل شما نیاز به تعویض برخی سازه ها و ساختارهای اصلی دارد؟ آیا لوله کشی ها فرسوده شده و یا در حال فرسودگی هستند و مهمترین سوال اینکه آیا از نظر ایمنی منزل یا آپارتمان شما نیازمند بازسازی است یا خیر؟

بنابراین در این مرحله شما یا باید خودتان از چند و چون تمام بخش های ساختمان سر در بیاورید یا باید کار را به کاردان بسپارید تا هزینه و زمان شما هدر نرود! البته از جمله پیداست که راه دوم صحیح تر و منطقی است چراکه تجربه و دانش در بحث ساختمان و دکوراسیون حرف اول را میزند و شما هرچقدر هم آگاهی در این زمینه داشته باشید یا کسب کنید نمیتوانید تمام زوایا را مانند متخصصی که سالهای زیادی را به بازسازی بناها مشغول بوده ببینید و بررسی کنید.

شرایط بازسازی آپارتمان در شیراز 

می دانیم که هر بنا و ساختمان هر چقدر خوش ساخت ، پس از چندین سال استفاده نیاز به بازسازی و نوسازی دارد ، سیستم های لوله کشی ، گچ کاری ، نما ، کفپوش ها ، دیوار پوش ها و غیره پس از گذشت مدتی کهنه و فرسوده شده و نیازمند تعمیر و تغییرند.

بازسازی آپارتمان در شیراز یک موضوع مهم است چراکه کلان شهر شیراز چندین دهه است که دارای آپارتمان است و هم اکنون آپارتمان هایی بسیار قدیمی و فرسوده در این شهر وجود دارند ، بازسازی آپارتمان ، انتخابی است که افراد یک خانواده می توانند برای فضای خود داشته باشند و می توانند به جای تعویض خانه آنرا به نحو مناسبی بازسازی کنند.

بازسازی آپاتمان های فرسوده و کلنگی کار چندان راحتی نیست اما اگر شما بتوانید یک شرکت مناسب برای اجرای آن بیابید می توانید با خیال آسوده به امر بازسازی اقدام کنید ، البته موضوع مهمی که همیشه برای بازسازی وجود دارد ، بحث هزینه هاست ، باید بتوانید با کمترین هزینه ممکن ، بیشترین و مهم ترین تغییرات را اعمال کنید ، خوب است بدانید هرچه خانه کوچک تر باشد بازسازی آن دشوار تر است.

متخصصانی که در این زمینه در ایرانادکور مشغول فعالیت هستند دارای علم وتجربه مناسب در این زمینه هستند و در تلاشند تا از کمترین فضاها هم بیشترین کاربردی ترین استفاده را داشته باشند و تمام استاندارد های مهندسی را برای بازسازی اجرا کنند.

مقاله نوسازی منزل در شیراز را هم بخوانید و با مقوله نوسازی هم آشنا شوید.

نکات مهم بازسازی آپارتمان در شیراز 

یکی از مهمترین نکات بازسازی آپارتمان در شیراز ، تخمین است ، از تخمین هزینه ها گرفته تا تخمین تغییراتی که قرار است اتفاق بیافتد ، این امر به حدی مهم است که ممکن است پروژه را به طور کل متوقف کند و کار شکست بخورد ، برای مثال اگر تخمین های مهندسی را ندانید ممکن است اقدام به کندن دیواری یا طاقچه ای کنید اما با ترکیدن لوله ای که زیر آن است یا تاسیساتی که درآن محل قرار گرفته ، هزینه بحدی بالا رود که پولی برای ادامه پروژه باقی نماند و مثال های زیادی از این قبیل.

نکته دیگری که حائز اهمیت است ، مکان آپارتمان است ، شما باید در نظر بگیرید که آیا محل قرار گیری آپارتمان شما در شهر مکان مناسبی برای هزینه کرد است یا خیر ؛ چه بسا تعویض آپارتمان از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشد ، پس باید در این مورد هم دقت کنید.

انتخاب پیمانکار برای بازسازی ، برخی از پیمانکاران کمی تخیلی به موضوع بازسازی آپارتمان در شیراز نگاه می کنند ، ایده هایی ارائه میدهند که یا قابل اجرا نیستند و یا اگر هم باشند بسیار گران قیمت هستند و یا ارتباطی با سبک آپارتمان و یا اعضای آن خانه نخواهد داشت ، ما در ایرانادکور همیشه در تلاشیم منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها را در کنار خلاقانه ترین پیشنهادات به کار ببندیم.

خوب است هم اکنون سری بزنید به مقاله بازسازی و اجرای دکوراسیون آپارتمان 3 خوابه و با یکی از پروژه های اجرا شده ما در ایرانادکور آشنا شوید.

مراحل بازسازی آپارتمان در شیراز

مراحل بازسازی آپارتمان

شاید لازم باشد کمی هم در خصوص مراحل دقیق بازسازی آپارتمان در شیراز با شما صحبت کنیم.

تصمیم گرفته اید بازسازی را انجام دهید ، مراحل بازسازی آپارتمان را بخوانید :‌

  1.  چک لیست تغییرات
  2.  تخمین بودجه
  3.  تعیین مجری یا پیمانکار
  4. طراحی و پرداختن به ایده ها
  5. اخذ مجوزهای لازم
  6. تخریب
  7. اجرای عملیات بازسازی
  8. نظارت و کنترل
  9. رفع ایرادات
  10. تایید بازسازی

در این ده مرحله یک عملیات بازسازی شگفت انگیز در خانه شما رخ خواهد داد که با کمترین ریسک مالی و زمانی همراه خواهد بود

مراحل بازسازی آپارتمان

1- تهیه چک لیست تغییرات

همانطور که در همین محتوا گفتیم بازسازی فقط ظاهری نیست و شما باید ابتدا به کمک مشاور و متخصص ساختمان و افراد مجرب در این حوزه آسیب ها و ایرادات ساختمان خود را شناخته و برای افزایش طول عمر و از بین بردن ایرادات اساسی تلاش کنید ؛ تغییراتی مانند تعمیر لوله کشی ها ، برق کشی های مجدد در نقاط آسیب دیده ، تخریب دیوارهای نم داده و بسیاری تغییرات از این دست. پس از لیست کردن تمام آسیب های اساسی نوبت به تغییرات ظاهری می رسد که با کمک مشاورین دکوراسیون داخلی می توان بهترین ایده ها را لیست کرد.

2- تخمین بودجه 

در این بخش دو روش معمول است : اول روشی که شما با توجه به امکان مالی خود تعیین میکنید که چه مبلغی را حاضرید برای بازسازی هزینه کنید و سپس از پیمانکار می خواهید که نهایتا با همین مبلغ برای شما مهمترین اولویت ها را انجام دهد.

شیوه دوم این است که شما با کمک و راهنمایی پیمانکار یا مشاور خود به بررسی چک لیست میپردازید و هزینه هر یک را تخمین می زنید ، حال با در نظر گرفتن متریال های محتلف بازار و خواست شما می توان هزینه نهایی چک لیست را تعیین کرد. معمولا شیوه اول کم ریسک تر اما شیوه دوم با خلاقیت بیشتری همراه خواهد بود.

3- تعیین مجری یا پیمانکار

بازسازی گاهی از ساخت اولیه بنا حساس تر و سخت تر است چراکه حتی ویرایش یک متن ممکن است سخت تر و پیچیده تر از نوشتن آن از ابتدا باشد ؛ ضمناً شما نمیتوانید بازسازی را مدام تکرار کنید ، هزینه ، زمان و محدودیت های بنا این اجازه را به شما نمیدهد که زیاد اشتباه کنید. بنابراین در انتخاب پیمانکار بسیار دقت کنید ؛ گاهی تنها به پیشنهادات دوستان و آشنایان اکتفا میکنیم که نمیتواند روش کاملی باشد ، شما باید بتوانید نمونه کارهای پیمانکار را دیده و بررسی کنید ، رزومه کاری ، اخلاق حرفه ای و قیمت های ارائه شده توسط وی را قیاس کنید و بعد انتخاب نهایی خود را انجام دهید ؛ ما در ایرانادکور رزومه درخشانی در زمینه بازسازی فضاهای مسکونی و تجاری داریم که با مراجعه و یا تماس تلفنی می توانید از آنها مطلع شوید.

4- طراحی و پرداختن به ایده ها 

در این مرحله پیمانکار موظف است تمام خواسته ها و سلیقه های صاحب خانه را بشنود و در نظر بگیرد ، گاهی اجرای خواسته ها امکان پذیر نیست که باید در همان ابتدا به صاحب خانه گفته شود ، مثلا ممکن است حذف ستونی از پذیرایی از نظر استحکام بنا غیر ممکن باشد ، بنابراین باید با تبادل نظر طرح اولیه را ابتدا بر روی کاغذ و بعد از تغییرات با نرم افزار های سه بعدی اجرا کرد تا نتیجه نهایی قبل از هر گونه اقدام عملی نمایان شود و نطبق بر خواست اهالی خانه باشد.

5- اخذ مجوز های لازم

برخی تغییرات نیازمند اخذ مجوز دارند و برخی هم بدون مجوز قابل انجام هستند ؛ برای اینکه خیال شما در این زمینه راحت باشد ما لیستی را در این بخش در اختیار شما می گذاریم :

تغییرات بدون مجوز شامل :

  1. تعمیر پشت بام با ایزوگام، قیرگونی و نصب شیروانی
  2. سفیدکاری و رنگ آمیزی دیوارهای تمامی طبقات
  3. نصب کاشی
  4. تعمیر و تغییر در نمای خانه
  5. تعمیر و نصب کفپوش همه طبقات
  6. تعمیر و تغییر دیوارهای حیاط به گونه ای که تغییری در بخش های اصلی خانه مثل پارکینگ ایجاد نشود.
  7. تعمیر و نصب انواع تجهیزات سرویس بهداشتی ملزم به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان می باشد.
  8. تعمیر و تعویض درب و پنجره ها نیز ملزم به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان است.
  9. لوله کشی آب، گاز، شوفاژ و فاضلاب به شرط اینکه نیاز به احداث موتورخانه نباشد.
  10. حفر و تخلیه چاه فاضلاب

و تغییراتی که به مجوز نیار دارند شامل :

  1. تخریب دیوارها و تیغه های داخلی باربر
  2. جابجایی راه پله
  3. تغییر کاربری قسمت های مختلف خانه
  4. جابجایی بخش هایی از ساختمان که با توجه به قوانین شهرسازی ممنوع می باشد.
  5. جابجایی دیوارهای پارکینگ به صورتی که منجر به از بین رفتن بخشی از پارکینگ شود.

6- تخریب 

تخریب شامل برداشت و حذف بخش های مختلف قدیمی است ؛ ممکن است این بخش فقط یک کاغذ دیواری باشد و یا کل دیوار ؛ گاهی هم برای دیوار های اصلی ممکن است تمام لایه ها تارسیدن به آجر حذف شوند تا طراحی بهتری را بتوان روی آن پیاده کرد ، تخریب مرحله ای بسیار حساس و گاهی حادثه ساز است که باید با دقت و وسواس زیاد انجام شود ، لطفا و حتما دقت کنید که شما نمیتوانید هر بخش را بدون دیدن نقشه بنا و نقشه های تاسیسات ساختمان تخریب کنید ممکن است لوله کشی هایی در داخل دیوار قرار گرفته باشد و یا تاسیسات برق و گاز کار شده باشند پس هیچ عجله ای برای تخریب نداشته باشید و حتما کار را به دست مهندسین خبره بسپارید.

تخریب

7- اجرای عملیات بازسازی

حال که تمام مراحل پیش را بدرستی پیش برده ایم به مرحله شیرین اجرای بازسازی آپارتمان میرسیم ؛ از بین لیست زیر ممکن است برخی برای خانه شما نیاز نباشد و برخی مراحل هم ممکن است دراین لیست موجود نباشد که اختصاصا برای شما انجام میشود :

  • جداسازی تاسیسات مکانیکی مثل شیرآلات، کابینت ها، درب و پنجره
  • تخریب و کندن کاشی و سرامیک کف ساختمان
  • تخریب دیوارهای غیرباربر
  • سیمان کاری کف و دیوارهای بخش های مختلف خانه
  • عایق کاری سرویس بهداشتی
  • لوله کشی و برق کشی بر اساس طرح جدید تصویب شده
  • گچ کاری و تکمیل دیوارها
  • نصب درب و پنجره جدید
  •  بازسازی سقف خانه های قدیمی
  •  کف سازی قسمت های مختلف ساختمان
  • اجرای نمای جدید
  •  نصب کابینت ها
  • نصب کلید، پریز و نورپردازی
  • اجرای پارکت یا کاغذ دیواری
  • نصب درب های داخلی ساختمان
  • نصب شیرآلات، روشویی و سینک
  • تمیز کاری محیط

8- نظارت و کنترل 

همانطورکه تمام مراحل بازسازی آپارتمان را اجرا می کنیم مدام بر کار های در حال انجام نظارت داریم ، بر هزینه ها بر کیفیت انجام کار ، کیفیت و قیمت متریال های درحال استفاده و تمام نظارت های مهندسی که بازسازی در حال انجام هم مطابق با پلن اولیه باشد و هم منطبق با استاندارهای مهندسی و معماری.

نظارت و کنترل در بازسازی

9- رفع ایرادات

خواه ناخواه در حین اجرا مواردی پیش می اید که مطابق طرح اولیه نیست و یا شاید در حین اجرا ایده هایی به ذهن برسد که کار را بهتر کند ، در این مرحله می توان ایرادات را رفع کرد و یا کارهایی جزئی را به طرح قبلی اضافه کرد ؛ توجه داشته باشید که تمام فکر ها و ایده پردازی ها و مرور عکس های اینترنتی و ژورنال ها را قبل از شروع اجرا و در مرحله طراحی و پردازش ایده انجام دهید تا بعد از اجرا نیاز نباشد تغییرات بزرگی را صورت دهید چراکه این کار در وقت و هزینه ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و دوباره کاری ها بسیار پیچیده تر و پر هزینه تر هستند.

10 – تایید بازسازی تمیزکاری محیط

در این بخش پیمانکار به همراه صاحب خانه طرح اولیه و موارد اجرا شده را بررسی می کنند و صاحب خانه میبایست تمام طرح های اجرای شده را امضا کند و تایید نماید که بازسازی مطابق با خواسته های وی انجام شده است ، کارگران زیر نظر پیمانکار محیط را تمیز کرده و به صاحب خانه تحویل میدهند تا اهالی خانه نهایت لذت را از این عملیات دقیق بازسازی ببرند!

هزینه بازسازی آپارتمان در شیراز

هزینه بازسازی آپارتمان در شیراز چقدر است؟ همین جا به شما توصیه ای مهم داریم ، تمام کارهایی که لازم است در هنگام بازسازی انجام دهید را تعیین کنید ، مراحل کار را با کمک یک فرد حرفه ای به درستی مشخص نمایید و حالا در مهم ترین مرحله ، تخمین هزینه را به دقت پیش ببرید ، با اینکه همیشه در هنگام بازسازی به هزینه های پیش بینی نشده بر می خورید ، مثلا می خواهید دیواری را پوشش دهید متوجه می شوید که لوله کشی زیر آن پوسیدگی دارد ، حال مجبورید دیوار را کنده و ابتدا لوله ها را تعویض کنید ، اما با همه این اوصاف هر چقدر تخمین دقیق تری از هزینه ها داشته باشید کمتر دچار مشکل مالی خواهید شد ، اینجاست که باز هم می گوییم کار را به کاردان بسپارید!

ما در ایرانادکور برای بازسازی آپارتمان در شیراز چه می کنیم؟

شاید ندانید که مشاوران و متخصصان ما در ایرانادکور بازدید اولیه را برای شما انجام میدهند و تمام نظرات و پیشنهادات خود را صادقانه به شما خواهند گفت ؛ حال می توانید تخمین دقیقی از هزینه و زمان داشته باشید و تصمیم درست بگیرید.

بارها شاهد بوده ایم که افراد بدون دریافت مشورت صحیح اقدام به بازسازی کرده اند و در میان راه با مشکلاتی مواجه شده اند که مجبور به هزینه کردهای سرسام آور و یا صرف زمان بسیار بیشتری شده اند و کنترل شرایط را از دست داده اند.

دریافت مشاوره باعث میشود ریسک عملیات بازسازی کاهش یافته و شما با خیالی آسوده اقدامات را آغاز کنید.

تاثیر بازسازی منزل بر روحیه افراد

تغییر فضا و محیط زندگی ما انسان ها ، اثرات بسیار مثبتی بر روی روحیه و عملکرد ما دارد ، ممکن است حوصله ما در محیط جدید بیشتر شود ، تمرکز بچه ها در اتاق جدید بالاتر برود و یا آرامش سالمندان خانواده بیشتر تامین شود.

ثابت شده که تعمیر و نوسازی محیط کار به شدت بازدهی کاری کارمندان را افزایش می دهد حتی اگر تغییر دکور در حد جابه جا کردن همان وسایل باشد ، چراکه همین تغییرات آن ها را از روزمرگی جدا کرده و روح افراد را تازه می کند.

حال که با تمام مراحل بازسازی آپارتمان در شیراز آشنا شدید ، وقت آن است که نگاهی به دور و بر خود بیاندازید و ببینید دوست دارید کدام قسمت خانه تان نوتر و زیباتر شود ، مشاوره اولیه با کارشناسان ما در دفتر شیراز ایرانادکور را از دست ندهید و با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه