دکوراسیون

راز های چیدمان مبلمان در سالن مستطیلی

راز های چیدمان مبلمان در سالن مستطیلی

راز های چیدمان مبلمان در سالن مستطیلی
گاهی انتخاب چیدمان مناسب مبلمان برای یک سالن مستطیل شکل تبدیل به یک معضل جدی می شود و شما را سردرگم می کند . قطعا دوست ندارید نشیمن یا سالن شما شبیه راهرو و یا دالان دراز شود . از آنجا که مشتریان ما این سوال را بارها و بارها از مشاوران ایرانادکور پرسیده اند ، این نوشتار را برای راهنمایی بهتر آماده کرده ایم . همراهمان باشید .

تاریخ مقاله : 1398/12/01

گروه مهندسی ایرانا دکور با در اختیار داشتن کارشناسان ماهر و اجرای پروژه های بسیار موفق با رعایت اصول و قوانین دکوراسیون داخلی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیل شکل ، با تهیه این مقاله قصد راهنمایی و تکمیل اطلاعات شما عزیزان را دارد .

سالن مستطیل

خوب می دانیم که ایجاد فضای صمیمی ، در نشیمن با پلان مربع بهترین حالت را دارد چراکه مبلمان در این حالت به دلیل شکل چیدمان گرد مبلمان خواهد بود.

اما در این نوشتار سوال این است :  راه حل ها و ترفندهای دکوراسیون برای نشیمن های مستطیل شکل کدامند؟!

توجه به مبلمان منزل

قبل از هر چیزی باید بدانید وسایل در اختیار شما که مجبورید آن ها را نکه دارید کدامند ؟  و انتظارتان از فضای نشیمن، برآورده کردن چه نیازهایی است؟! مبلمان خانه شما چندتاست و مس خواهید چطور آن هارا بچینید؟!

در مرحله بعد با دیدی کلی به فضای نشیمن و در نظر گرفتن ایده های کاربردی با توجه به اطلاعات قبلی از وسایل موجود دست به طراحی و جا نمایی بزنید .

سالن مستطیل

رازهای چیدمان سالن مستطیل شکل

مسیر های رفت آمد  : بهترین راه برای ایجاد یک فضای راحت و آرام باز گذاشتن مسیر رفت آمد اصلی در یک طرف از سالن است باید بتوان بدون مزاحمت برای کسانی که روی مبل ها نشسته اند در سالن حرکت کرد و به مانعی برنخورد .

نقاط کانونی سالن مستطیل شکل : نقاط کانونی فضای یک نشیمن ، شومینه و تلویزیون هستند . یک ست مبلمان را در اطراف آنها باید چید به بهانه دیدن برنامه یا گرم شدن پای شومینه .

در بخش دیگر فضا را غذاخوری و یا نیم ست مبل را در نظر بگیرید. این یک راه عالی برای شکستن فضای طویل سالن مستطیل شکل است .

بهترین نوع مبل برای نشیمن مستطیلی : مبل L  شکل بهترین گزینه است . وسایل و مبلمان اضافه را جمع کنید و فضا را خلت نگه دارید .

چیدمان میز ناهار خوری : یک راه ساده این است در یک طرف یه سالن بلند میز و صندلی پذیرایی را بچینید ، سپس یک ست مبل که پشت بزرگترین آن به ناهار خوری باشد را چیدمان کنید تا فضا تفکیک و مربعی تر شود .

سالن مستطیل

مقالات زیر برای شما در سایت ماست :

چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل شکل

دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیل شکل

انتخاب میز و صندلی ناهار خوری

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره با بهره‌گیری از تخصص و دانش طراحان حرفه‌ای در طراحی و آشنایی با انواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی می‌تواند شما همراهان گرامی را در بحث دکوراسیون داخلی در شیراز راهنمایی کند. با مشاورین ما تماس بگیرید

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

سالن مستطیل شکلنشیمن مستطیل شکلچیدمان سالن مستطیلسالن کشیدهچیدمان مبلماندکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه