طراحی باغ و فضای سبز

ایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ

ایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ

ایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ
اگر کمی خلاق باشیم و ذوق در دلمان باشد ، همیشه راهی هست که ایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ و خانه طراحی کنیم . در این مقاله طرح هایی با هزینه کم وجود دارد که ممکن است برای باغ شما مناسب باشد ، گاهی اوقات می توان از وسایلی که دیگر نیاز به آن ها ندارید برای زیبایی باغ استفاده کنید . وسایل زیادی هستند که شاید تصورش را نکیند و ما هیچ نیازی به آن ها نداریم مثل لاستیک های قدیمی ، قوطی ها ، چوب پالت و موارد دیگری که تنها فضای خانه را اشغال کرده اند و می توان از آن ها در فضای باغ بهره برد .

تاریخ مقاله 1398/09/22

ایرانادکور ، تخصص بالایی در طراحی و اجرای محوطه سازی دارد ، کارشناسان ما در تیم فضای سبز ، بهترین و خلاقانه ترین ایده ها را با هر هزینه ای که در نظر دارید برایتان پیاده سازی خواهند کرد . کافیست با ما در تماس باشید .

تزیین باغ

معرفی ایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ

اینجا در تلاشیم برخی از ایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ را به شما عزیزان معرفی نماییم و مثالهایی بزنیم :

کاشت گل در همه چیز

در کفش های قدیمی که دیگر نمیپوشید ، در لوستر های قدیمی و حتی شکسته در گلدان های شکسته ایکه روی یک نردبان وصل شده اند ، در قوطی و شیشه های کنسرو در بطری های نوشابه و آب معدنی و هر چیزی که بتوان کمی خاک در آن ریخت و گیاهی را کاشت . دوچرخه های فرسوده ، فرغون ، گاری ، کالسکه باز هم بگویم ؟

تزیین باغ

کاشت گل روی صندلی

صندلی های قدیمی چوبی رنگ و رو رفته و حتی شکسته نوستالژی زیبایی را ایجاد می کنند وقتی گل بر روی ان ها بکاریم و گلدان های سفالی را به پایه آن ها ببندیم .  این ایده یکی از مد روز ترین و شیک ترین ایده های دکوراسیون باغ است که به هزینه بسیار کمی نیاز دارد اما چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند .

کاشت گل در تنه درختان بریده شده

اگر تنه سال خورده درختی تنومند در دسترس شماست دیگر چرا منتظر ایده هستید ؟ کمی آنرا گود کنید تمیزش کنید و در ان زیباترین گل ها را بکارید یا با آن کرسی و میز های کوچکی طراحی کنید در این کار می توانید از بند و طناب های رنگی و بقیه لوازم ارزان هم بهره ببرید تا شاد و با طراوت شود .

تزیین باغ

استفاده از پالت

یکی از ایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ ، پالت است . پالت ها تکه چوب های الواری شکلی هستند که معمولا از چوب های نا مرغوب و شکننده هستند اما شما می توانید استفاده های بهتری از آن بکنید . گلدان های دیواری با آن بسازید ، با اتصال پالت ها  بر روی پل و جوی آب حالت پل را بکر و زیبا کنید ، خانه پرندگان بسازید ، با رنگ کردن آن و چسباندن روی نیم کت قدیمی باغ شکلی تازه به آن بدهید و هزاران فکر دیگر .

تزیین باغ

کاشت گیاه در قفس : قفس پرندگان یکی از زیباترین وسایل برای کاشت گل و گیاه است . از قفس های قدیمی و خالی پرنده ها برای طراحی مدرن باغ خود استفاده کنید. این قفس ها را در خانه باغ یا لابی حلق آویز کنید و طرحی فوق العاده از وسایل کهنه درست کنید.

کاشت گیاه در میز های زیر تلویزیونی قدیمی: حتما خاطرتان هست که تا چند سال پیش میزهایی کمد و کشو دار برای زیر تلویزیون ها داشتیم ، کشو ها را تا نصف بیرون بیاورید ، دستی به سر و گوش آن بکشید ، رنگی شاد بر آن زده و در همه جای آن گل و گیاه بکارید . شاید دیدنی تر از قبل شد و بیشتر تماشای تلویزیون ، به تماشای آن نشستید .

تزیین باغ

مقالات زیر که به همت تیم تخصصی ایرانادکور تهیه شده است قطعا به شما کمک خواهد کرد :

enlightenedباغ های ایران و بهشت

enlightenedشیراز مهد باغ‌های زیبا

enlightenedباغ های ایران و شیراز

enlightenedاصول طراحی باغ های ایرانی

enlightenedسیر تاریخ باغ‌ سازی در دنیا

enlightenedانواع خاک در طراحی باغ ویلا

enlightenedکاربرد گیاهان در طراحی فضای سبز

تزیین باغ

ما در ایرانا دکور ، بر این باوریم که روش های نوسازی باغ شخصی با کمترین هزینه هم امکان پذیر است ، پس اگر شما هم به دنبال بهترین اجرای محوطه سازی در شیراز و جنوب ایران هستید با ما در تماس باشید . اعتماد شما اعتبار ماست .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه