آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی و اجرای کابینت در شیراز

طراحی و اجرای کابینت در شیراز

طراحی و اجرای کابینت در شیراز
در حالت کلی، طراحی دکوراسیون داخلی منزل و به ویژه طراحی کابینت‌های آشپزخانه همیشه مورد توجه پیمانکاران و صاحبان منازل مسکونی بوده است؛ که تاثیر مستقیمی نیز بر روی قیمت کابینت در شیراز و اجرای دکور آشپزخانه می‌گذارد.

زمانی که از دکوراسیون داخلی منزل صحبت می‌کنیم، بدون شک طراحی کابینت آشپزخانه تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی را در طراحی کلی منزل ایفا می‌کند؛ و توجه به اصول طراحی و اجرای کابینت در شیراز و رعایت استاندارد‌های طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه میتواند نتیجه کار را بسیار رضایت بخش کرده و در مرحله اجرای کابینت از صرف هزینه‌های زیاد ناشی از مشکلات اجرا و دوباره کاری و دور ریز متریال مصرفی جلوگیری به عمل آورد.

در حالت کلی، طراحی دکوراسیون داخلی منزل و به ویژه طراحی کابینت‌های آشپزخانه همیشه مورد توجه پیمانکاران و صاحبان منازل مسکونی بوده است؛ که تاثیر مستقیمی نیز بر روی قیمت کابینت در شیراز و اجرای دکور آشپزخانه می‌گذارد. توجه به رنگ بندی، نکات اجرایی، جانمایی تاسیسات آشپزخانه، ابعاد و ارتفاع کابینت‌ها و موقیت قرارگیری تجهیزات آشپزخانه مانند هود، گاز، ماکروفر، لباسشویی و ظرف شویی و از همه مهمتر هزینه اجرای کابینت در شیراز از مواردی هستند که می‌تواند بر نتیجه کار طراحی تاثیر گذاشته و سطح رضایت مندی مشتری را در این زمینه بالا برده و خدماتی عالی به مشتری ارائه شود.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه اجرای بهترین کابینت آشپزخانه در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و حرفه‌ای را به شما عزیزان ارائه دهد.

یکی از مراحل اصلی و مهم در هنگام ساخت کابینت آشپزخانه در شیراز در اصل مرحله طراحی کابینت است و داشتن یک آشپزخانه زیبا، بدون طراحی اصولی و حرفه‌ای قطعاً امکان پذیر نمی‌باشد. توجه به رنگ، حجم و جانمایی تاسیسات و تجهیزات کابینت آشپزخانه از اصول طراحی کابینت آشپزخانه به حساب می‌آید. کابینت‌های آشپزخانه به هر سبکی که طراحی و اجرا شوند، دکور آشپزخانه نیز همان سبک را دنبال می‌کند.

کابینت‌های سبک مدرن همانند تمامی لوازم طراحی شده در سبک دکوراسیون داخلی مدرن می‌باشند و طراحی کابینت‌های آشپزخانه در اصل ساده و بدون کوچکترین جزئیات است؛ که این طرح کاملا مخالف طرح کابینت‌های کلاسیک می‌باشد. کابینت‌های کلاسیک همیشه همراه با حاشیه‌های بر آمده و منبت کاری شده طراحی و اجرا می‌شوند. انتخاب سبک طراحی و اجرای کابینت در شیراز در اصل بر روی قیمت کابینت در شیراز بسیار تاثیرگذار است. درب کابینت‌های مدرن همواره صاف و بدون هیچ گونه بر آمدگی هستند، در صورتی که تنها یک خط باریک و کوچک، مرز بین کابینت‌ها را تعیین کرده و آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند.

همچنین دیوارهای آشپزخانه نیز معمولاً عناصری بسیار کاربردی و تاثیرگذار در دکوراسیون آشپزخانه به حساب می‌آیند. هنگام ساخت کابینت آشپزخانه در شیراز باید به هماهنگی بین کابینت‌ها و طرح دیوارهای آشپزخانه نیز توجه شود. اما با توجه به حجم بالای جزئیات آشپزخانه، معمولا دیوارها فراموش می‌شوند. با این حال ایده‌های بسیار خوب و کاربردی وجود دارد که می‌تواند فضای آشپزخانه را بزرگتر جلوه دهد.

طراحی و ساخت کابینت در شیراز

انتخاب رنگ در هنگام ساخت کابینت آَشپزخانه در شیراز

رنگ‌هایی که می‌توان برای کابینت آشپزخانه انتخاب کرد، در اصل دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد و یک تیم کابینت سازی خوب در شیراز می‌تواند بهترین و خاص‌ترین رنگ کابینت را با توجه به دکور منزل شما پیشنهاد بدهد. افراد زیادی تمایل دارند تا از رنگ‌های خنثی مانند سفید در هنگام طراحی و اجرای کابینت در شیراز استفاده کنند ولی باید بیان کرد که رنگ خاکستری نیز بسیار زیبا و جذاب به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید کابینت آشپزخانه خود را طراحی کنید و به این نتیجه رسیده‌اید که رنگ خاکستری مناسب شماست، ممکن است به این مسئله فکر کنید که چطور می‌توان این رنگ خنثی را در دکور آشپزخانه و برای کابینت‌های آشپزخانه به شکلی صحیح استفاده نمود. یک تیم حرفه‌ای نصب کابینت در شیراز قطعاً می‌تواند طرحی شیک و منحصر به فرد را به شما ارائه بدهد.

اگر رنگ خاکستری به خوبی در فضا به تعادل رسیده باشد، و ترکیب رنگ کابینت‌ها و دیگر لوازم آشپزخانه با یکدیگر هماهنگی داشته باشند، می‌تواند همزمان هم گرما و هم آرامش را به محیط خانه شما وارد کند. بسیاری رنگ خاکستری را به کلی از دایره انتخابات خود حذف کرده‌اند و بر این باورند که این رنگ خسته کننده و بی‌روح است. شما با استفاده از رنگ خاکستری در هنگام طراحی و اجرای بهترین کابینت آشپزخانه در شیراز می‌توانید فضایی متفاوت و جذاب را خلق کنید.

اما کابینت‌ خاکستری می‌تواند حس منحصر به فردی را به خانه شما بدهد؛ اگر به دقت با رنگ‌ها و بافت‌های مناسب ترکیب گردد. اگر به این نتیجه رسیده‌اید که می‌خواهید کابینت‌های آشپزخانه‌ منزلتان به رنگ خاکستری باشد، اولین کار در هنگام اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز در اصل انتخاب طیف مناسب از رنگ خاکستری می‌باشد. ابتدا به اندازه آشپزخانه خود توجه داشته باشید. یک آشپزخانه کوچک با رنگ‌های تیره، تاریک و خفه به نظر می‌رسد. طیف‌های روشن‌تر باعث بازتاب نور شده و فضای شما را بزرگ‌تر و سرزنده‌تر جلوه خواهند داد.

عناصر مهم در طراحی و اجرای کابینت در شیراز

در هنگام کابینت سازی در شیراز باید با برخی از اصطلاحات و کلمه‌های تخصصی این حرفه آشنا بود تا بتوان در مواقع ضروری بهترین انتخاب‌ها را داشت. در ادامه به معرفی این اصطلاحات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

یونیت: کوچکترین و مهترین بخش هر کابینت آشپزخانه در اصل یونیت است؛ که در واقع جعبه‌ای مکعب شکل و دارای درب است و جهت نگهداری ظروف و اکسسوری و لوازم آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالت کلی، با توجه به شکل و طراحی کابینت آشپزخانه، یونیت می‌تواند ابعاد و اندازه‌های مختلفی داشته باشد و یا دارای درب تکی یا دو قلو و یا حتی بدون درب طراحی و اجرا شود.

کابینت هوایی: کابینت هوایی در اصل از یونیت‌هایی تشکیل شده است که در ارتفاع مناسب ( 150 سانتیمتر از کف آشپزخانه) به دیوار نصب شده  و معمولا با عمق 30 سانتیمتر و ارتفاع 70 الی 80 سانتیمتر ساخته و نصب می‌گردند. اجزایی از جمله باکس هود، باکس آبچک و باکس یخچال که در بالای یخچال فریزر نصب میگردد، همگی از یونیت‌های هوایی به حساب می‌آیند.

کابینت زمینی: کابینت زمینی از یونیت‌هایی تشکیل شده است که بر روی زمین و در کف آشپزخانه قرار دارند  و صفحه کابینت بر روی یونیت‌های زمینی قابل نصب است. این یونیت‌ها بر روی پایه‌های قابل تنظیم مستقر شده و معمولا با ارتفاع 90 سانتیمتر ( با احتساب ارتفاع 10 سانتیمتر پایه کابینت) و عمق 55 سانتی متر در روی زمین نصب می‌شوند که محل قرارگیری و نصب سینک آشپزخانه، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی است و کشو‌های مختلف تعبیه شده در آن دارای استفاده‌های متعدد می‌باشند. یک تیم کابینت سازی خوب در شیراز می‌تواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان آورد.

یونیت کانتر ( اوپن ): همانگونه که از نام آن بخش از کابینت مشخص است، این یونیت‌ها در روی زمین و جلوی آشپزخانه نصب میگردد و نقش جدا کننده فضای آشپرخانه را با دیگر فضاهای منزل بر عهده دارند. قابل به ذکر است که ابعاد باکس‌های اوپن معمولا با ارتفاع 90 سانتیمتر و عمق 45 الی 55 سانتیمتر در نظر گرفته می‌شوند  و معمولا اکثر طراحان کابینت، توجه ویژه‌ای به طراحی این بخش از کابینت دارند؛ زیرا اوپن آشپزخانه از لحاظ جلوه بصری بیشترین تاثیر را در دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه می‌گذارد. بنابراین، بهتر است تا طراحی و اجرای کابینت در شیراز را به عهده تیم متخصص بگذارید.

طراحی و ساخت کابینت در شیراز 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه اجرای کابینت ام دی اف در شیراز تلاش می‌کند تا با استفاده از ایده‌های جدید و مدرن در زمینه کابینت سازی در شیراز همواره خدماتی منحصر به فرد و شایسته را به کارفرمایان گرامی و مشتریان گرانقدر خود ارائه کند.

یکی از روش‌های بسیار کاربردی و مفید در هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز در اصل بررسی و بازدید از پروژه‌های اجرا شده توسط آن تیم می‌باشد. به همین دلیل از شما دعوت می‌کنیم تا از پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور بازدید نمایید و در صورتی که سوالی داشتید یا برای ثبت پروژه خود می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه