رنگ آمیزی

رنگ‌هایی که می‌توان با قرمز ترکیب کرد

رنگ‌هایی که می‌توان با قرمز ترکیب کرد

رنگ‌هایی که می‌توان با قرمز ترکیب کرد
اگر بخواهید بدانید چه رنگ‌هایی با قرمز ترکیب می‌شود، صادقانه باید گفت تمام رنگ‌ها! این امر به خاطر این واقعیت است که رنگ قرمز رنگ بسیار عمیق و خاصی است

اگر بخواهید بدانید چه رنگ‌هایی با قرمز ترکیب می‌شود، صادقانه باید گفت تمام رنگ‌ها! این امر به خاطر این واقعیت است که رنگ قرمز رنگ بسیار عمیق و خاصی است و ترکیب شدن با قرمز در واقع نوعی تکمیل شدن دیگر رنگ‌ها را به همراه دارد.

*زرد

زرد رنگی است که اغلب مردم در طراحی داخلی از آن استفاده نمی‌کنند. این به آن دلیل است که زرد رنگ بسیار قوی، شاد و هیجان انگیز است، و اگر به درستی استفاده نشود، ممکن است به خصوص در انواع مختلف نور، آزاردهنده و تحمل آن دشوار باشد.

*مشکی

از بین همه رنگ‌هایی که با قرمز ترکیب می‌شوند، سیاه یکی از انعطاف‌پذیرترین هاست که شما می توانید آن را به وفور بیابید و یکی از ترکیب‌های شناخته شده تر است. بدیهی است که طیف تاریک و عمیق سیاه، به خوبی با قرمز ترکیب می‌شود، اما سیاه تنها یک رنگ نیست که شما می‌توانید با قرمز به کار ببرید.

*آبی

آبی نیز یکی دیگر از ترکیب‌های کلاسیک رنگ قرمز است. اما باید این سوال برایتان پشی آمده باشد، قرمز و آبی با هم؟  آبی، که به طور معمول نماد سکوت و آرامش است، می‌تواند کاملا با قرمزی ترکیب شود که سرشار از شور و هیجان بوده و احساس جوانی را به خانه شما می‌دهد.

*سبز زیتونی

شاید فکر کنید رنگ سبز به اشتباه در این لیست قرار داده شده است، چراکه سبز یک رنگ خودخواه بوده که معمولا به تنهایی استفاده می‌شود. اما یک پرده از رنگ سبز وجود دارد که رنگی بین زرد و سبز بوده و ترکیب خوبی با قرمز خواهد و آن سبز زیتونی است.

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیرازکابینت های آشپزخانهکابینتشیرازکابینت های هایگلاسکابینت های سفیداردیبهشت شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه