دکوراسیون

دکوراسیون اتاق زیر شیروانی

دکوراسیون اتاق زیر شیروانی

دکوراسیون اتاق زیر شیروانی
اتاق زیر شیروانی چالش منحصر به فردی از نظر طراحی اتاق خواب برای طراحان است. آنها به طرز غیر قابل تصوری باز هستند، اما فاقد حریم خصوصی متداول در یک اتاق خواب هستند.

اتاق زیر شیروانی چالش منحصر به فردی از نظر طراحی اتاق خواب برای طراحان است. آنها به طرز غیر قابل تصوری باز هستند، اما فاقد حریم خصوصی متداول در یک اتاق خواب هستند. آنها معمولا نیز نسبتا کوچک هستند. تمرکز اصلی شما هنگام تزئین یک اتاق زیر شیروانی باید موارد زیر باشد:

*حریم خصوصی

سعی کنید پرده‌هایی را بین فضای زندگی روزمره و اتاق زیر شیروانی خانه بکشید. بافت این پرده باید همانند پلی بین این دو فضا عمل کند. اگر این امر فضای شما را بیش از حد محدود می‌سازد، از یک تقسیم کننده فضا شفاف نیز می‌توانید استفاده کنید.

*آرامش

حتی با فضای کوچک و عدم حفظ حریم خصوصی، یک اتاق باید بر روی آرامش تمرکز زیادی داشته باشد. مبلمان با اندازه منطقی برای فضا تهیه کنید و تلاش کنید محیط را دلنشین و دنج نگه دارید.

*هماهنگی رنگ

اتاق زیر شیروانی باید با بقیه خانه هماهنگ باشد، حتی اگر آن را به چشم یک فضای مستقل ببینید. این اتاق می‌تواند به شکل منحصر بفرد و مستقلی رنگ‌آمیزی شود اما باید حس کلی خانه را نیز رعایت کند. مهم نیست که اندازه، شکل یا بودجه‌ای که در اختیار دارید چقدر باشد، راه های زیادی برای تبدیل طراحی اتاق زیر شیروانی به یک طراحی چشمگیر و زیبا وجود دارد!

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه