آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 (2)

10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 (2)

10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 (2)
ایده گرفتن و بررسی دقیق 10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 به شما کمک می‌کند تا همواره بتوانید انتخابات هوشمندانه و جذابی داشته باشید.

تاریخ: 1400/1/10

در مقاله ترجمه قبلی با نام 10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 (1) به معرفی 5 عدد از این عکس‌های برتر و محبوب آشپزخانه پرداختیم؛ که روند طراحی و ایده‌های اولیه طراحان در هنگام دیزاین و بازسازی آشپزخانه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌داد. در ادامه این مقاله به ترجمه 5 عکس باقیمانده دیگر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

عکس محبوب آشپزخانه 7

5. جزئیات طراح

طراح نیت فیشر در هنگام بازسازی آشپزخانه خود در لاگونا نیگوئل، کالیفرنیا، از آیتم‌ها و ایده‌های هوشمندانه استفاده کرد و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرد. سطح پیشخوان‌های محیطی از جنس سنگ صابون خاکستری تیره با شیارهای برش خورده شده است که تا قسمت سینک ظرفشویی ادامه دارند. جزیره آشپزخانه دارای یک پیشخوان از جنس سنگ مرمر با لبه‌های آبشاری می‌باشد. سقف شیبدار آشپزخانه به وسیله طرح‌های تراشکاری شده سفارشی پوشیده شده‌اند. و در نهایت به منظور اضافه کردن رنگ به فضای آشپزخانه، فیشر از یک چراغ آویز قدیمی روسی به رنگ پاستیلی نعنایی استفاده کرد.

عکس محبوب آشپزخانه 5

4. جزیره بزرگ

این جزیره آشپزخانه بزرگ که از پایه گردو و سنگ مرمر به عنوان سطح روی جزیره ساخته شده است، در وستون، کانکتیکات قرار دارد و طرحی از TC Designs و طراحی آشپزخانه کریستن دونر می‌باشد. این جزیره بزرگ در آشپزخانه، امکان نشستن از سه طرف را فراهم می‌کند و یک محیط ایده آل برای گفتگو را به وجود می‌آورد. کابینت‌های پیرامونی در آشپزخانه از جنس چوب افرا درجه یک هستند که با یک رنگ خاکستری و گرم پوشانده شده‌اند.

عکس محبوب آشپزخانه 4

3. کابینت‌های دیواری جذاب

طراحی این پروژه، استفانی فلمینگ از شرکت Honson + Flemming Interiors، بر روی دیوارهای پشتی این آشپزخانه در شیکاگو به اندازه 30 فوت به صورت پیوسته کابینت بر روی دیوار قرار داد تا فضای ذخیره سازی در آشپزخانه را به شدت افزایش دهد. کابینت‌های فوقانی توسط بنجامین مور در گالوستون گری رنگ آمیزی شده است و برای درب کابینت‌ها از درب‌های جلو شیشه‌ای استفاده شده است تا از سنگین شدن بیش از حد دیوار جلوگیری شود. دیوار پشتی نیز شامل یک صفحه سنگی مرمرین به شکل استخوان شاه ماهی و یک هود با طرح فلزی سفارشی می‌باشد.

عکس محبوب آشپزخانه 3

2. نمای بدون مانع

یک تیم در استودیو دییر بورن، به منظور ایجاد یک منظره بدون مانع از حیاط پشتی پردرخت این آشپزخانه در شهرستان وستچستر در نیویورک، از پنجره‌های بزرگ مشکی و سفید استفاده کردند و هود آشپزخانه را در سقف آشپزخانه طراحی و اجرا کردند. از دیگر نکات برجسته در این فضا می‌توان به کابینت‌های افرا سفارشی با رنگ بژ خاکستری گرم (راکپورت گری توسط بنجامین مور) و یک چراغ به سبک لوله صنعتی مات و شیشه‌ای مات در جزیره آشپزخانه اشاره کرد.

عکس محبوب آشپزخانه 2

1. مرکز اصلی جزیره آشپزخانه

طراحی یک آشپزخانه در آناپولیس، مریلند که متراژ آن در اصل دو برابر یک دفتر خانگی به حساب می‌آید، به طراح Melinda Woodruff از M Woodruff Design سپرده شد. جزیره این آشپزخانه جدید دارای یک پایه‌های گردوی طبیعی با یک قفسه باریک در زیر میز برای نگهداری لپ تاپ و سایر موارد می‌باشد. پریزهای موجود در آخر صفحه به کاربران اجازه می‌دهند تا دستگاه‌های خود را شارژ کنند. کشوهای تعبیه شده در بدنه دیگر به منظور ذخیره سازی کاغذها و دیگر لوازم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عکس محبوب آشپزخانه 1

پیشنهادات تکمیلی ایرانادکور

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را با توجه به جدیدترین و مدرن‌ترین ایده‌های طراحی به مشتریان خود ارائه دهد.

مترجم: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی دکور آشپزخانهبهترین طراحی دکور آشپزخانهاجرای کابینت آشپزخانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه