آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن چقدر آشنا هستید؟

با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن چقدر آشنا هستید؟

با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن چقدر آشنا هستید؟
با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن چقدر آشنا هستید؟ طراحی کابینت آشپزخانه ، یک سری اصول و قوانین دارد که اگر به صورت کامل و درست اجرا شود نتیجه کار یک آشپزخانه فوق العاده می شود که همه خانواده از آن لذت میبرند ، با ما درا یرانادکور همراه باشید تا با جزئیات آن آشنا شوید.

با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن چقدر آشنا هستید؟ طراحی کابینت آشپزخانه ، یک سری اصول و قوانین دارد که اگر به صورت کامل و درست اجرا شود نتیجه کار یک آشپزخانه فوق العاده می شود که همه خانواده از آن لذت میبرند ، با ما در ایرانادکور همراه باشید تا با جزئیات آن آشنا شوید.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

همانطور که می دانید آشپزخانه های مدرن در واقع بخاطر دوری از شلوغی زندگی شهری و پرهیز از تجملات بوجود آمد.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن در عین سادگی ویژگی های خاصی دارد که باید از آن ها تبعیت کرد تا به نتیجه دلخواه رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات را بررسی کنیم.

سبک کابینت آشپزخانه مدرن

این کابینت آشپزخانه است که سبک را تعیین می کند ، اگر شما کابینت مدرن استفاده کنید ، سبک آشپزخانه شما مدرن می شود و اگر کابینت ممبران یا کلاسیک استفاده کنید ، کاملا از سبک مدرن فاصله گرفته اید ، شاید بخواهید بدانید دقیق ترین مشخصه کابینت مدرن چیست ؟ کابینت مدرن هیچ تزئینات اضافه ای ندارد ، درب کابینت های مدرن صاف و بدون هیچگونه برآمدگی است در حقیقت ، تنها یک خط باریک جدا کننده دو درب کابینت از هم هستند.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

دستگیره های کابینت سبک مدرن

دستگیره ها هم یا حذف می شوند و یا بسیار ساده استفاده خواهد شد و از دستگیره های نقش دار و براق خبری نیست ، اگر دستگیره ها را حذف نمیکنید برای سبک مدرن باید از دستگیره هایی با طول زیاد و عرض کم استفاده نمایید ، دستگیره های فلزی ساده مناسب این سبک هستند.

انتخاب رنگ کابینت های مدرن

برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن چه رنگی مناسب است؟ رنگ ، دقیقا به سلیقه شما وابسته است اما برترین رنگ ها برای سبک مدرن ، رنگ ها بسیار سرد و کاملا روشن هستند ، رنگ هایی مانند خاکستری ، سفید و سایه های روشن از سبز، آبی و بنفش در این دسته رنگ ها قرار دارند.

اگر آشپزخانه گرم تری در سبک مدرن می خواهید از چوب و یا جایگزین های آن مانند ام دی اف های روکش چوب یا ام دی اف های با طرح چوب هم می توانید بهره ببرید که این انتخاب ، آشپزخانه شما را کاملا خاص ، به روز و متفاوت می کند.

مسلما اگر از نظر مالی محدودیتی ندارید ، چوب برترین انتخاب است و بهتر است از جایگزین ها استفاده نکنید ، چوب حس زیبای زندگی و طبیعت بکر را به همراه دارد و به آشپزخانه شما روح میدهد.

طراحی کابینت آشپزخانه در شیراز

اما اگر از نظر مالی نتوانید چوب طبیعی کار کنید ، هیچ جای نگرانی نیست ، کابینت های ام دی اف از لحاظ ظاهری تنوع بیشتری نسبت به مدل های چوب طبیعی خواهند داشت و از لحاظ دوام و استحکام نیز چیزی کم ندارند.

کابینت های گلاس

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن امروزه انگار با نام های گلاس گره خورده ، های گلاس نام نوعی ام دی اف با روکشی براق است که بخاطر انعکاس نور از صفحه و دربهای کابینت ، درخشش و جلوه بسیار زیبایی دارد و سادگی کابینت مدرن را پوشش می دهد.

این نوع کابینت ، خصوصا برای آشپزخانه های کوچک باعث دلباز به نظر رسیدن فضا می شود.

نکته : برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن ، خصوصا برای آشپزخانه های کوچک حتما باید به امتداد خطوط افقی اهمیت بدهید ، این کار باعث بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه خواهد شد.

اما اکر سقف آشپزخانه شما کوتاه است ویترین ها و یونیت های عمودی با خطوط طولی بلند طراحی کنید.

سقف کابینت آشپزخانه

کف آشپزخانه مدرن چگونه باید باشد؟

برخی افراد کفپوش آشپزخانه را کاملا متفاوت از رنگ کابینت ها و کاشی های بین آن ها انتخاب می کنند ، اما این کار غلط است ، هرچه کفپوش آشپزخانه از سرامیک گرفته تا لمینت و پارکت به رنگ و طرح کابینت ها شبیه تر باشد ، هماهنگی و زیبایی بیشتری حاصل خواهد شد.

طراحی سقف آشپزخانه مدرن

حتما و قطعا می دانید که سقف یک ششم از فضای هر اتاق است ، پس شما هم حداقل به اندازه همان یک ششم به سقف بها بدهید!

یک سقف طراحی شده با نور یا با کناف و یا با المان های دیگری مانند سقف کشسان که مناسب محیط باشد به زیبایی آشپرخانه شما به طور محسوسی خواهد افزود.

مثلا با یک رنگ جذاب و همخوان با بقیه متریال آشپزخانه و یا با نور پردازی صحیح یا اختلاف سطح و استفاده از چوب و فلز و غیره می توان منظره اشپزخانه را خاص و متفاوت کرد.

کابینت آشپزخانه در شیراز

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا برترین طراحی کابینت آشپرخانه مدرن را به شما ارائه دهیم ، تیم تخصصی طراحی کابینت ما ایده هایی خلاقانه به شما ارائه میدهند تا قلب خانه خود را به تپش درآورید.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / دی ماه 1400

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه