طراحی باغ و فضای سبز

روف گاردن ارزان در شیراز

روف گاردن ارزان در شیراز

روف گاردن ارزان در شیراز
روف گاردن فضای سبزی است که بر بام خانه ها اجرا می شود و علاوه بر ایجاد سر سبزی ، به ایجاد محیط زیست سالم تر کمک می کند ، شاید فکر کنید هزینه اجرای روف گاردن زیاد است و خود و خانواده تان را از داشتن آن محروم کنید ، در این مقاله به شما می گوییم که با کمترین هزینه هم می توانید یک روف گاردن با صفا و زیبا داشته باشید.

تاریخ مقاله : 1399/10/23

روف گاردن فضای سبزی است که بر بام خانه ها اجرا می شود و علاوه بر ایجاد سر سبزی ، به ایجاد محیط زیست سالم تر کمک می کند ، شاید فکر کنید هزینه اجرای روف گاردن زیاد است و خود و خانواده تان را از داشتن آن محروم کنید ، در این مقاله به شما می گوییم که با کمترین هزینه هم می توانید یک روف گاردن با صفا و زیبا داشته باشید.

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص و هنر معماران و طراحان حرفه‌ای در بحث طراحی و اجرای محوطه‌سازی و اجرای تخصصی روف گاردن در شیراز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مبحث روف گاردن با ما همراه باشید

روف گاردن ارزان

هزینه ساخت روف گاردن

هزینه ساخت روف گاردن یا بام سبز در واقع به نوع پروژه ، طبقه پروژه ، محل پروژه و همچنین نوع گیاهان مورد استفاده ، تعداد گلدان ها و فلاورباکس ها ، تجهیزات و نوع کف بستگی دارد ، شما می توانید با کمترین هزینه پروژه ای زیبا بر بام خانه اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

از انجا که داشتن روف گاردن به شدت بر قیمت ساختمان شما تاثیر می گذارد حتی اگر شما هزینه ای هم برای اجرای آن صرف کنید ، در حقیقت به نوعی سرمایه گذاری کرده اید ؛ بنابراین کمی در این مورد دست و دلباز تر باشید.

روف گاردن

 فضای روف گاردن

برای داشتن روف گاردن حتی 100 متر مربع هم کافیست ، ما در ایرانادکور با کمترین هزینه ها و خلاقانه ترین راه کار ها روی بام شما را به فضایی برای دورهمی های خانوادگی ، دوستانه و یا حتی محلی برای برگزاری جلسات آپارتمان شما تبدیل خواهیم کرد.

دیدن مناظر زیبای شهر از بالا حس خوبی به انسان می دهد ، احساس قدرت و تسلط ! شما حتی می توانید از فضاهای پرت و مرده پشت بام هم استفاده کنید و روف گاردن زیبای خود را داشته باشید.

روف گاردن

محل اجرای روف گاردن

برای ایجاد امنیت بیشتر می توانید روف گاردن را در جایی بنا کنید که کمترین خطر را داشته باشید ، معمولا وسط پشت بام ، جای مناسبی است ، اما اگر تراس یا لابی سر باز بزرگی هم دارید می توانید از آن برای داشتن فضای سبز بهره ببرید.

طراحی روف گاردن ارزان

با حفظ سادگی که یک اصل طلایی است می توان قیمت روف گاردن را تا حد زیادی پایین آورد.

مواد و مصالحی که انتخاب می کنید تاثیر عمیقی بر قیمت تمام شده روف گاردن دارد ،  می توانید مواد و مصالحی را انتخاب کنید که در کنار پایین نیاوردن کیفیت کار ، همخوان با بودجه شما باشند ، فلاور باکس پلاستیکی ، چوبی ، سفالی ، سنگی و غیره در بازار وجود دارد ، شما می توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته یکی را انتخاب و استفاده کنید.

روف گاردن

کف پوش و آلاچیق و هر موردی که نیاز است در یک روف گاردن اجرا شود ، انواع و اقسام دارند و قیمتها نیز به تبع متفاوتند ، بنابراین ابتدا یک طراحی کلی داشته باشید و بعد بودجه را به آن ها بر اساس اولیت اختصاص دهید.

زیبایی روف گاردن

برای انتخاب مکان روف گاردن دوری بر پشت بام بزنید و زیباترین زاویه دید و منظره را انتخاب کنید ، اگر سمتی از پشت بام شما دارای ویوی طبیعت و منطقه ای سر سبز است روف گاردن را به همان سمت بسازید.

اگر محلی بد نما و زشت بر پشت بام دارید سعی کنید از دید پنهان باشد. از آنجا که نورپردازی در بام سبز تاثیری بی نظیر دارد ، محلی در نظر بگیرید که بتوانید به راحتی آن را برقکشی و نورپردازی کنید.

روف گاردن

مقالات زیر را بخوانید : 

enlightenedاجرای روف گاردن کوچک

enlightenedدکوراسیون پشت بام خانه با جدیدترین ایده‌ها

enlightenedراهنمای خرید چمن مصنوعی

بام سبز

سخن پایانی ایرانادکور

طراحی و ساخت یک پشت بام سرسبز و زنده در میان انبوهی از ساختمان های سر به فلک کشیده می تواند بسیار دل انگیز و روح نواز باشد. مهمانان شما نیز از دیدن چنین فضایی بهت زده خواهند شد. چنن فضایی می تواند تمامی استرس های روزانه را از وجودتان دور کند. برای ایجاد محیطی لوکس در پشت بام می توانید از کفپوش ها و حتی دیوارپوش های چوبی استفاده کنید .

اگر برای طراحی پشت بام نیاز به مشورت داشتید با ما در ایرانادکور تماس بگیرید تا بهترین دکوراسیون پشت بام در شیراز و جنوب ایران را تجربه کنید. با در نظر گرفتن اصول سازماندهی فضای سبز همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه