نور پردازی

بهترین رنگ نور مخفی سقف کدام است؟

بهترین رنگ نور مخفی سقف کدام است؟

بهترین رنگ نور مخفی سقف

انتخاب بهترین رنگ نور مخفی سقف مانند نواختن یک سمفونی نور و رنگ در فضای خانه شماست. هر رنگ، حسی را برمی‌انگیزد و فضایی منحصر به فرد خلق می‌کند.

بهترین رنگ نور مخفی سقف کدام است؟

نورپردازی در هر فضایی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین اصول فضاسازی به حساب می‌آید که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی و طرح فضا دارد. بدون عنصر نور و نورپردازی مناسب، قطعاً تمامی فضاها و کاربری‌ها بدون معنا و مفهوم می‌شوند. نورپردازی صحیح و اصولی و در بسیاری از موارد اجرای نور مخفی باعث می‌شود تا فضا جذابیت و معنای خاصی پیدا کند.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص را در زمینه نورپردازی ساختمان و محوطه به شما عزیزان ارائه دهد.

بهترین نور مخفی سقف کدام است 1

اصول نورپردازی و نور مخفی سقف

نورپردازی تاثیر مستقیمی بر میزان زیبایی و جذابیت داخلی یک فضا دارد. برای مثال، در یک منزل مسکونی اگر نورپردازی سقف به درستی انتخاب شود، می‌تواند به فضا معنا و مفهوم متفاوتی ببخشد و بالعکس. اگر نورپردازی فضا به روش صحیحی انتخاب و اجرا نشود، می‌تواند حتی از زیبایی و جذابیت دیگر عناصر موجود در فضا نیز بکاهد.

نور عنصری خوب و موثر در زیبایی فضا است، اما این جمله بدین منظور نیست که قرار است تا کل فضای منزل را با لوستر و انواع چراغ‌ها نورانی کنیم. نورپردازی باید با رعایت اصول و نکات طراحی اجرا شود. اجرای نورپردازی باغ و محوطه نیز دارای اصول متفاوتی نسبت به نورپردازی منزل می‌باشد.

بهترین نور مخفی سقف کدام است 3

امری واضح است که سالن پذیرایی هر خانه در اصل فضایی است که افراد خانواده بیشتر زمان خود را در این فضا سپری می‌کنند و در مواقع مهمانی نیز از این فضا استفاده بیشتری می‌شود. بنابراین، نورپردازی در فضای سالن پذیرایی از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

همچنین نورپردازی فضای سالن پذیرایی نیز دارای انواع مختلف نورپردازی مانند نورپردازی تاکیدی یا نورپردازی مخفی می‌شود که باید از تمامی این روش‌های نورپردازی با رعایت اصول و نکات صحیح استفاده کرد. همچنین رنگ نور مخفی سقف نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی است که باید حتماً به آن توجه نشان داد. نورپردازی ساختمان باید با داشتن دانش و مهارت کامل انجام شود.

بهترین نور مخفی سقف کدام است 4

بهترین رنگ نور مخفی سقف

شاید یک سوال مهم و اساسی در هنگام طراحی و اجرای نورپردازی سقف سالن پذیرایی یا دیگر فضاها در منزل این سوال باشد که بهترین رنگ نور مخفی سقف کدام است؟ درجواب این سوال باید بیان کرد که انتخاب بهترین رنگ برای نور مخفی سقف در اصل به سلیقه و علایق شخصی افراد و در مرحله دوم به سبک دکوراسیون داخلی منزل و متراژ فضا بستگی دارد.

قطعاً استفاده از نور تک رنگ سفید یا زرد در نورپردازی فضای داخلی ساختمان دارای مضرات و نقات منفی خاص خود می‌باشد که از این موارد می‌توان به خیرگی چشم در هنگام استفاده از نور تک رنگ سفید و کوچک‌تر جلوه داده شدن فضا در هنگام استفاده از نور تک رنگ زرد اشاره کرد.

بهترین نور مخفی سقف کدام است 5

ترکیب این دو رنگ سفید و زرد برای نورپردازی ساختمان و حتی اجرای نور مخفی سقف می‌تواند از بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌ها برای نورپردازی سقف به حساب آیند. همچنین استفاده از رنگ‌های دیگری مانند قرمز، آبی و انواع رنگ‌های متنوعی که در بازار وجود دارد، همگی ارتباط مستقیم با سلیقه شخصی افراد و قطعاً نحوه طراحی و چیدمان فضای داخلی منزل دارد.

همچنین توجه داشته باشید که در ساعات مختلف شبانه روز با توجه به میزان دریافت نور طبیعی در ساختمان، قطعاً احتیاج به میزان مختلفی از نور مصنوعی داریم. قابلیت تنظیم بودن میزان روشنایی نورپردازی سقف و نور مخفی باعث می‌شود تا در نهایت فضایی شیک و خاص در منزل پدید آید. قطعاً این موضوع در میزان مصرف انرژی نیز تاثیرگذار است.

بهترین نور مخفی سقف کدام است 6

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و نورپردازی ساختمان و محوطه سازی همواره تلاش می‌کند تا خدماتی ارزشمند و منحصر به فرد را به شما همراهان گرامی ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای نورپردازی می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه