دکوراسیون

فروش کفپوش و لمینت در شیراز

فروش کفپوش و لمینت در شیراز

فروش کفپوش و لمینت در شیراز
فروش کفپوش و لمینت در شیراز بسیار رقابتی است ، فروشگاه های بسیاری در سطح شهر اقدام به فروش کفپوش و لمینت می کنند و بعضاً جنس های بی کیفیت و بی دوام را با تنوع قیمت به مشتریان ارائه می دهند ، اگر می خواهید در خصوص چگونگی خرید و انتخاب کفپوش و لمینت اطلاعات خوبی کسب کنید با ما در این مقاله از ایرانادکور همراه باشید.

فروش کفپوش و لمینت در شیراز بسیار رقابتی است ، فروشگاه های بسیاری در سطح شهر اقدام به فروش کفپوش و لمینت می کنند و بعضاً جنس های بی کیفیت و بی دوام را با تنوع قیمت به مشتریان ارائه می دهند ، اگر می خواهید در خصوص چگونگی خرید و انتخاب کفپوش و لمینت اطلاعات خوبی کسب کنید با ما در این مقاله از ایرانادکور همراه باشید.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

فروش کفپوش لمینت در شیراز

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت را در مقاله ای به همین نام قبلا به شما ارائه داده ایم که مطالعه ان را به شما پیشنهاد می دهیم.

مرکز پخش لمینت در شیراز

ما در ایرانادکور در خصوص برخی از برترین برند های کفپوش و لمینت نمایندگی داریم برای مثال در خصوص کفپوش های ماربل که یکی از برترین برند های کفپوش است ، شما می توانید برای خرید و انتخاب رنگ به ایرانادکور مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

خوب است بدانید لمینت ، کفپوش و پارکت همگی پوششی برای کف ساختمان ها در فضای داخل هستند که هر کدام زیبایی خاص خود را نسبت به دیگری دارد و هر کدام مزایا و معایبی را دارد که شما باید با دید باز و آگاهی بالا اقدام به انتخاب و خرید کنید.

وقتی مواد مرغوب و باکیفیت در ساخت کفپوش بکار رفته باشد ، سالها دوام و زیبایی را در فضای خانه یا محیط کار تجربه خواهید کرد ، با ما در تماس باشید تا برترین برند ها و روش های اجرای مقرون به صرفه کفپوش را بدانید.

لمینت در شیراز 

در ادامه بحث فروش کفپوش و لمینت در شیراز به لمینت می رسیم ، لمینت ها از چند لایه چوب فشرده ترکیب شده با مواد مختلف به دست آمده اند که امروزه نسبت به پارکت ها طرفدار زیادی را دارند ، شما می توانید با توجه به دکور خانه خود طرح و رنگ مناسب را انتخاب کنید ، ما نیز در این انتخاب به شما کمک می کنیم.

اگر قصد انجام لمینت برای چند واحد آپارتمان را دارید و یا می خواهید فروشنده لمینت باشید باید به نمایندگی های فروش لمینت در شیراز مراجعه نمایید.

تفاوت کفپوش لمینت و پی وی سی

در کفپوش های پی وی سی ، مواد بیشتری در هنگام تولید ، اضافه می شود که دوام و مقاومت آن را افزایش می دهد ، برای مکان های عمومی و جاهایی که قرار است مردم با کفش تردد کنند ، بهتر است از کفپوش پی وی سی استفاده کنید و برای فضاهای بسته که معمولا کفشی هم در کار نیست کفپوش لمینت واقعا عالی است.

مطالعه بیشتر : انواع پوشش کف (لمینت hdf)

تفاوت کفپوش لمینت و پی وی سی

قیمت کفپوش در شیراز چقدر است؟

کفپوش ها بسته به برند و کیفیت آن ها قیمت های متفاوتی خواهند داشت که به دلیل نوسانات قیمت ، نمی توان عدد دقیقی را در سایت اعلام کرد اما در کل قیمت آن ها از قیمت لمینت ها ارزان تر است برای اطلاع از قیمت ها می توانید به آدرس فروشگاه ایرانادکور مراجعه نمایید.

خرید پارکت در شیراز

در این صفحه ، فروش کفپوش و لمینت در شیراز را بررسی می کنیم ، پارکت ها برعکس لمینت ها از چوب مستقیم درخت ساخته شده اند ، معمولا درخت هایی مانند بلوط ، کاج ، افرا ، بامبو و زبان گنجشک بهترین چوب را برای ساخت پارکت ارائه می دهند.

از پارکت ها برای کف خانه ، ساختمان ها ، مکان های تجاری و فروشگاه ها استفاده می گردد و دارای طرح ، رنگ و کیفیت های متفاوتی مانند لمینت ها و کفپوش ها هستند اما نگهداری بیشتری لازم دارند و ضمنا قیمت بالاتری هم نسبت به سایر کفپوش ها دارند.

مقایسه کفپوش لمینت و پارکت چوبی را در همین سایت بخوانید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

کفپوش رولی در شیراز 

کف‌پوش‌های رولی در واقع رول هایی طرح دار هستند که می توانند جایگزینی ارزان برای سایر کفپوش ها باشند ، این کفپوش را می‌توان در هر مکانی با هر حجم از ترافیکی به کار برد ، به دلیل عایق بودن در برابر رطوبت در هر مکانی داخل خانه از سرویس‌های بهداشتی تا اتاق خواب و آشپزخانه قابل نصب و جمع اوری هستند.

کفپوش رولی در شیراز

دوام این نوع کفپوش اگر از برند خوبی تهیه شوند تا 25 سال خواهد بود ، ما در ایرانادکور انواع کفپوش رولی را نیز به شما عرضه می کنیم ، ما در فروش کفپوش و لمینت در شیراز یکی از برترین ها هستیم و این ادعا را مشتریان راضی ما تایید می کنند.

مزایای کفپوش رولی 

  • قیمت پایین نسبت به سایر کف‌پوش‌ها
  • راحتی در هنگام ایستادن نسبت سایر کف‌پوش‌ها
  • نصب آسان و سریع
  • مقاومت زیاد در برابر اصطکاک
  • مقاوم در برابر آب

در این محتوا از ایرانادکور با فروش کفپوش و لمینت در شیراز آشنا شدید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانستن قیمت ها با ما در دفتر شیراز درتماس باشید ،  همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / 28 آبانماه 1400

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه