مصالح ساختمانی

انواع کاشی آشپزخانه

انواع کاشی آشپزخانه

انواع کاشی آشپزخانه
انتخاب کاشی آشپزخانه یکی از بخش‌های مهم در طراحی و اجرای دکور آشپزخانه به حساب می‌آید. انتخاب بهترین مدل از بین انواع کاشی آشپزخانه احتیاج به مهارت خاصی دارد.

تاریخ: 1399/7/5

اجرای کاشی آشپزخانه یکی از بخش‌های جدا نشدنی و ضروری در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه به حساب می‌آید. امروزه انواع مختلفی از کاشی آشپزخانه در بازار وجود دارد که هر شخص می‌تواند طرح دلخواه خود را انتخاب کند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله به بررسی انواع کاشی آشپزخانه خواهد پرداخت.

انواع کاشی آشپزخانه

دکور آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل را تشکیل می‌دهد، بنابراین باید در انتخاب تمام آیتم‌های کاربردی و ضروری آشپزخانه دقت لازم را به خرج داد. یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی آشپزخانه در اصل همان کاشی‌هایی است که در فضای مابین کابینت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کاشی‌ها علاوه بر زیباسازی فضای آشپزخانه، کاربردهای بسیاری نیز دارند. انواع کاشی آشپزخانه، دیوارهای آشپزخانه را در مقابل لکه و کثیفی محافظت می‌کنند و به راحتی قابل تمیز شدن هستند. همچنین انتخاب جدیدترین کابینت سال 99 به شما در داشتن فضایی خاص و شیک بسیار کمک می‌کند.

کاربرد انواع کاشی آشپزخانه

اکنون که شما مدل یا مدل‌های کاشی مورد علاقه برای دیوارهای آشپزخانه خود را انتخاب کرده‌اید، باید به فکر چیدمان خاص و منحصر به فرد آن باشید تا بتوانید فضایی شیک را در آشپزخانه پدید آورید. برای مثال، در بیشتر آشپزخانه‌ها فضای قرارگیری اجاق گاز، یخچال و سینک ظرفشویی کاملاً مشخص شده است. شما می‌توانید از مدل کاشی‌های طرح‌دار و رنگارنگ به منظور تزیین فضای پشت اجاق گاز خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا یک دیوار به عنوان دیوار شاخص در آشپزخانه مشخص شود. طراحی سقف آشپزخانه می‌تواند به راحتی مکمل این طرح باشد.

انواع کاشی

امروزه کاشی‌های آشپزخانه که به منظور استفاده در بین کابینت‌ها هستند، دارای تنوع و مدل‌های بسیاری می‎‌باشند و به همین دلیل انتخاب هر شخص برای مدل کاشی مورد دلخواه خود در آشپزخانه بسیار آسان‌تر شده است. کاشی‌هایی با طرح گلدار و یا طرح‌های سنتی هنوز هم محبوبیت خاص خود را دارند و بسیار به عنوان کاشی آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین کاشی‌های آشپزخانه همواره در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند و همین امر باعث می‌شود تا برای هر آشپزخانه و با هر نوع متراژی مناسب باشند. همچنین پرده‌های مدرن آشپزخانه می‌توانند مکمل طرح‌های کاشی آشپزخانه باشند.

کاشی شیک آشپزخانه

در هنگام انتخاب کاشی آشپزخانه نیز باید به اصول ترکیب رنگ و توجه به متراژ فضای آشپزخانه نیز دقت داشته باشید. اگر متراژ آشپزخانه شما کوچک است و یا نورگیر نیست، باید توجه داشته باشید که از کاشی‌هایی به رنگ روشن و طرح شاد استفاده کنید تا کمبود نور و متراژ آشپزخانه باعث کوچک‌تر شدن فضا نشود. از رنگ‌های تیره و طرح‌های رسمی می‌توانید در آشپزخانه با ابعاد بزرگ استفاده کنید. اگر شما نیز به دنبال بهترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه و تزیین آن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedتزیین آشپزخانه با وسایل ساده

enlightenedمدل جزیره آشپزخانه کوچک

enlightenedطراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز

مدل کاشی آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در امر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه