دکوراسیون

جذاب ترین پرده های پذیرایی

جذاب ترین پرده های پذیرایی

جذاب ترین پرده های پذیرایی
با انتخاب وسایل زیبا دکوراسیون داخلی منازل شکل می گیرد و هر چه شما انتخاب های هوشمندانه تری در مورد وسایل و عناصر مختلف دکوراسیون داشته باشید در نهایت نتیجه کار زیباتر و جذابتر خواهد بود. یکی از این انتخاب ها پرده است که در زیبایی خانه نقش بسیار پررنگی دارد

تاریخ مقاله : 1399/06/24

ایرانادکور مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، بهترین مشاور شما در زمینه مدیریت هزینه و انتخاب بهینه در هنگام تغییر دکوراسیون یا طراحی خانه مدرن  شما.

پرده پذیرایی

انتخاب پرده پذیرایی

پرده ها یکی از المان هایی هستند که تاثیر زیادی در زیبایی خانه ها دارند ، زیرا پرده اصولا قسمت زیادی از دیوار خانه را به صورت عمودی در بر می گیرند و خیلی به چشم می آیند. بنابراین موقع انتخاب پرده پذیرایی باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و فقط تنها فاکتور شما برای خرید پرده پذیرایی زیبایی آن نباشد و علاوه بر آن جنس پرده، ابعاد آن و رنگ و طرح آن هم بسیار مهم است و حتما باید سعی کنید بقیه وسایل و المان های خانه را هم در نظر بگیرید تا هماهنگی لازم ایجاد شود.

پرده پذیرایی

انتخاب نوع و سبک پرده برای خانه کوچک

هر خانه برای خود سبکی دارد با شناخت سبک خانه می توانید بهترین انتخاب را برای پرده هم داشته باشید. ضمناً متراژ خانه را نیز در نظر داشته باشید. اگر خانه کوچک باشد برای بزرگتر نشان دادن فضا و دلباز تر شدن آن می توانید از پرده های رنگ روشن استفاده کنید راهکار دیگر، پرده های حریر هم رنگ دیوار است که به خودی خود فضا را بزرگتر نشان می دهد و دیوار ها را وسعت می بخشد. پرده می تواند نورگیر باشد و به راحتی نور پنجره را از خود رد کرده و به داخل بتاباند و فضا را دلباز کند.

پرده پذیرایی

انتخاب پرده برای خانه های بزرگ

برای خانه های بزرگ انتخاب پرده های مخملی یا ضخیم و رنگ تیره و با شکوه می تواند گزینه مناسبی باشد و همچنین پرده های گلدار را هم می توان در این خانه ها بکار برد. در خانه های بزگ معمولا سقف بلند است و می توانید از والان و پرده های پر نقش و نگار هم استفاده کنید اما اگر سقف کوتاه باشد، یک قاب چوبی ساده برای چوب پرده و قسمت بالایی پرده خود استفاده کنید، زیرا هم خیلی شیک تر به نظر می رسد و هم سقف را بلندتر نشان می‌ دهد.

پرده پذیرایی

نکته ای برای خرید و انتخاب پرده

پرده های سرتاسری و از سقف تا زمین بسیار زیبا هستند، در انتخاب پرده ها در نظر داشته باشید که حتی اگر پنجره شما به صورت تمام قد ارتفاع دیوار را فرا نگرفته باشد، شما می توانید برای خرید پرده، از یک مدل سرتاسری از بالا تا پایین به صورت عمودی استفاده کنید، چون کسی پشت پرده را نخواهد دید و خطای دید در مخاطب باعث می شود که سقف شما را بلندتر ببیند. اگر خانه پنجره های متعددی دارد می توانید از پرده یکدست استفاده کنید و این عیب خانه را به یک فرصت تبدیل کنید.

پرده پذیرایی

مقالات زیر تقدیم به شماست:

enlightenedپرده‌های ساده و شیک پذیرایی

enlightenedپرده های باهوش در خانه های هوشمند

enlightenedانتخاب زیباترین پرده برای خانه

پرده پذیرایی

سخن پایانی ایرانادکور

در این نوشتار نکاتی در خصوص انتخاب پرده را بیان کردیم. برای داشتن بهترین انتخاب تیم دکوراسیون داخلی ما در ایرانادکور همراه شما هستند. کافیست با شماره های ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. از بین پرده های نام برده استفاده از پرده های شید، زبرا، رومن بیشترین کاربرد را دارند. مدرن ترین پرده کرکره های افقی و عمودی در همین سایت به شما معرفی شده اند. بهترین پرده برای پذیرایی در شیراز را به شما ارائه خواهیم داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه