مصالح ساختمانی

کف پوش سه بعدی

کف پوش سه بعدی

کف پوش سه بعدی
کف پوش سه بعدی یکی از محصولات جدید در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید که به دلیل زیبایی خیره کننده آن و مزایای بسیار به سرعت مورد توجه قرار گرفته است.

تاریخ: 1399/6/3

همان‌طور که دیوارها و سقف در خانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، کف نیز عامل مهمی در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید. کف پوش سه بعدی یکی از کف پوش‌های جدید در حوزه دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید که در این مقاله قصد داریم تا به مرفی و بررسی کف پوش سه بعدی بپردازیم. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

کف پوش سه بعدی 6

کف پوش سه بعدی

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دیگر امری طبیعی است که روزانه منتظر مواد و مصالح جدید و خاص در ساختمان‌سازی و اجرای دکوراسیون داخلی باشیم. کف پوش‌های سه بعدی یکی از این مصالح جدید و اتافاقاً بسیار کاربردی و خاص می‌باشند که به راحتی می‌توانند زیبایی و جذابیت را برای فضای خود به ارمغان بیاورند. امروزه از کف پوش‌های سه بعدی در مقیاس گسترده‌ای در بیشتر فضاها استفاده می‌شود. مراکز خرید، سالن‌های جشن و مراسم، دفاتر اداری و تجاری و در نهایت در منازل و حتی حمام نیز از کف پوش سه بعدی استفاده می‌شود.

کف پوش سه بعدی 5

هر نوع انتخابی برای کف، دیوار یا سقف‌ها قطعاً دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود می‌باشد که باید در مرحله اول با شناخت و آگاهی کامل از آن به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه مطابق با شرایط پرداخت. کفپوش‌های سه بعدی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شناخت مزایا و معایب کفپوش‌های سه بعدی در انتخاب به شما کمک خواهد کرد. یکی از عوامل موثر در انتخاب کفپوش، قیمت کفپوش و اجرای آن می‌باشد. باید توجه داشته باشید که کف پوش سه بعدی به دلیل تخصص در اجرا نسبت به دیگر انواع کفپوش‌ها هزینه بالاتری دارد. علاوه بر این، متراژ فضا، مدل انتخابی و پیچیدگی کار نیز بستگی دارد.

کف پوش سه بعدی 4

نکات مهم در اجرای کف پوش سه بعدی

یکی از نکات مهم در هنگام اجرای کف پوش سه بعدی این است که کف پوش سه بعدی قابلیت اجرا بر روی هر نوع سطوحی را دارد. اما قطعاً هر شخص به دنبال بهترین نتیجه در هنگام اجرای کف پوش است. پس بهتر است حتماً قبل از اجرای کفپوش سه بعدی سطح زیرین کار را در بهترین حالت خود قرار داد. پس بهتر است کفپوش سه بعدی را بر روی سطح سیمانی صاف و مسطح اجرا کرد. ساختار اصلی کف پوش اپوکسی از ترکیب رزین اپوکسی با هاردنر پلی آمین به وجود می‌آید و زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشد. نحوه نصب کفپوش‌های سه بعدی بسیار خاص و منحصر به فرد می‌باشد که باید توسط متخصص انجام پذیرد.

کف پوش سه بعدی 3

در هنگام اجرای کفپوش سه بعدی باید به فضایی که قرار است تا کفپوش سه بعدی در آن اجرا شود دقت کرد. اگر قرار است تا کفپوش سه بعدی در فضای باز استفاده شود، به دلیل اینکه متریال مصرفی باید از نوع anti UV باشد، قطعاً هزینه اجرا و نحوه اجرا متفاوت خواهد بود. همچنین حتماً باید کف زیرین کار تراز باشد و قبل از اجرا باید به کمک وسایل و ابزار لازم این کار را انجام داد. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع کف پوش‌های متفاوت به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را مطالعه بفرمایید.

enlightenedاجرای کف پوش با چوب پلاست در شیراز

enlightenedبهترین برند کف پوش

enlightenedاجرای لمینت کف خانه

کف پوش سه بعدی 2

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور آماده ارائه برترین و خاص‌ترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه