نور پردازی

جادوی کناف برای سقف اتاق کودک

جادوی کناف برای سقف اتاق کودک

جادوی کناف برای سقف اتاق کودک
یک سقف زیبا و رویایی با تزیینات شیک و فانتزی می تواند تغییرات چشمگیری را در سقف اتاق کودکان بوجود آورد. یکی از مهم ترین مراحل طراحی اتاق کودک تزیین سقف است. مانند سایر قسمت های خانه از بهترین ایده ها برای تزیین سقف اتاق کودک سقف کناف است که در این مطلب از ایرانادکور در تلاشیم به آن بپردازیم با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/05/08

ایرانادکور ، تیمی است به روز که به تمام جزییات فضای زندگی شما اهمیت می دهد . تک تک افراد و اعضای خانواده می بایست در خانه احساس شادی و آرامش کنند و ما کنار شماییم تا با روش های خلاقانه و بهینه به این هدف نایل شویم . ایده‌های طراحی اتاق کودکان را در ادامه بررسی می کنیم .

کناف اتاق کودک

کناف اتاق خواب کودک دارای طرح های زیبا و متفاوتی است و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود طرح مناسبی از کناف را برای اتاق کودک خود انتخاب کنید. امروزه شاهد فراگیر شدن مدل های متنوع سقف کناف در صنعت خانه سازی و معماری ایرانی هستیم. کناف ها داری طرح های کاربردی و پر از خلاقیت می باشند و برای نمای دیوار و سقف در دکوراسیون داخلی پذیرایی و اتاق خواب از آن ها استفاده می شود.

مزایای استفاده از کناف در سقف اتاق کودک

کناف دارای مزایای بیشماری است، قابلیت نصب سریع و آسان را دارد و در صورت خرابی به راحتی تعمیر می شود و در کاهش هزینه های ساختمان سازی موثر است. برای اتاق کودک بهتر است طراح هایی از کناف را انتخاب کنید که با خاموش شدن نور اصلی اتاق در شب طرح کناف گنگ و زشت و نامفهوم به نظر نرسد. برعکس با خاموش شدن چراغ تبدیل به قسمت جذاب اتاق شود و کودک را به خوابیدن در اتاقش تشویق کند. نورپردازی در زیبایی و جذابیت کناف اتاق کودک می تواند تاثیرگذار باشد.

انواع کناف سقف برای اتاق کودک

بسیاری از والدین سقف‌های سنتی و شاد را برای اتاق کودک می‌پسندد، اما بسیاری از آن ها هم سقف‌های منحصر به فرد و خاص را برای کودک خود ترجیح می‌دهند. شاید کودک شما به سنی رسیده که بتواند برای انتخاب مدل و طرح کناف سقف اتاق خودش نظر بدهد. وقتی کودک روی تختش خوابیده است با اولین صحنه‌ای که روبرو می‌شود سقف اتاقش است. پس بهتر است با یک سقف زیبا و دوست داشتنی، یک روز شاد را برای او فراهم کنیم. بنابراین اگر در سنی قرار دارد که می تواند نظر بدهد حتما از خودش نظر بخواهید.

تفاوت سلیقه دختران و پسران برای سقف اتاق

سقف اتاق کودک را می توان در نقش یک بوم نقاشی در نظر گرفت و هر طرحی از آسمان آبی گرفته تا کهکشان‌ها را شامل شود. پسران به طور کلی بسیار خلاق و پر جنب و جوش هستند. معمولاً رنگ غالب در اتاق‌خواب پسرها آبی و سبز است، ابرها، پرندگان، سیارات، فضا، دریا و اقیانوس، همه این تم‌ها برای اتاق‌خواب‌های پسرانه بسیار مناسب است. دختران هم بیشتر طرح های عروسکی و گل را می پسندند. سفید، صورتی و نارنجی سه تا از بهترین رنگ‌ها برای طراحی سقف اتاق خواب کودکانه و دخترانه هستند.

مطالعه مقالات زیر پیشنهاد می شود:

enlightenedرنگ سقف اتاق کودک

enlightened25 طرح جذاب برای اتاق نوزاد

enlightenedبهترین کفپوش اتاق کودک

سخن پایانی ایرانادکور

دکوراسیون اتاق کودک می تواند بر روی روحیه او تاثیرگذار باشد بنابراین باید در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق کودک خود نهایت دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. یکی از روش های مناسب برای دیزاین مدرن اتاق کودک استفاده از نورپردازی و سقف کاذب کناف است، کناف اتاق کودک با طراحی های زیبا و جدید می تواند به دکوراسیون اتاق کودکان جذابیت خاصی ببخشد. ما در ایرانادکور بهترین پروژه های کناف در شیراز و جنوب ایران را طراحی و اجرا کرده ایم. کافیست قسمت پروژه های سایت را ببینید و با ما در تماس باشید. ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، در خدمت شما عزیزان خواهد بود برای برقراری ارتباط بهتر با کارشناسان ما قسمت تماس با ما در سایت را مشاهده نمایید . دکوراسیون اتاق کودک در تخصص تیم ماست.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریره ایرانادکور 

برچسب ها :

نورپردازی اتاق کودکتزیین سقف اتاق کودکدکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه