مقالات تخصصی معماری

درب پارکینگ ریلی

درب پارکینگ ریلی

درب پارکینگ ریلی
درب پارکینگ یکی از بخش‌های مهم در ساختمان به حساب می‌آید. درب پارکینگ ریلی یک انتخاب مناسب و کاربردی برای هر فضایی در نظر گرفته می‌شود.

تاریخ: 1399/4/24

درب پارکینگ یکی از بخش‌های مهم در هر منزل و اداره به حساب می‌آید. استفاده از درب پارکینگی که بیشترین کارآیی و دوام را داشته باشد بسیار ضروری است. درب پارکینگ ریلی یکی از بهترین انتخاب‌ها به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

مدل درب پارکینگ ریلی

انواع درب پارکینگ

نکته مهم و اصلی در هنگام انتخاب و  اجرای درب پارکینگ این موضوع است که به هر میزان که شما اطلاعات بیشتری در مورد انواع درب پارکینگ داشته باشید، به همان اندازه نیز می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. فرقی نمی‌کند که شما در حال ساخت و ساز منزل جدید خود هستید و قصد دارید تا یک درب مناسب و عالی برای پارکینگ خود انتخاب کنبد یا اینکه بعد از گذشت مدت زمان طولانی تصمیم به تعویض درب پارکینگ خود گرفته‌اید. طراحی پارکینگ خانه در شیراز مستلزم شناخت انواع درب پارکینگ می‌باشد.

درب ریلی برای پارکینگ

در حالت کلی درب‌های اتوماتیک پارکینگ به دو دسته بندی عمده تقسیم می‌شوند. امروزه دیگر اکثر درب‌های پارکینگ به صورت اتوماتیک ساخته می‌شوند و مخصوصاً در ساختمان‌ها و آپارتمان‌های مسکونی، ساختمان‌های اداری و تجاری کوچک قطعاً درب‌های اتوماتیک کاربرد گسترده‌تری دارند. درب‌های پارکینگ اتوماتیک به دو دسته هیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم بندی می‌شوند. درب‌های هیدرولیک با فشار روغن عمل می‌کنند و درب‌های الکترومکانیک بر اساس موتور و چرخ دنده فعالیت می‌کنند. انتخاب بهترین رنگ برای درب پارکنگ در زیبایی آن نیز موثر است.

درب پارکینگ اتوماتیک ریلی

درب پارکینگ ریلی

قطعاً انتخاب درب پارکینگ برای هر فضایی با توجه به اندازه، ابعاد و بودجه در نظر گرفته شده برای درب پارکینگ انتخاب می‌شود. در این میان درب پارکینگ ریلی برای فضاهایی که با کمبود جا روبرو هستند یا قصد دارند تا از فضای پارکینگ خود نهایت استفاده را ببرند بسیار کاربردی و مناسب می‌باشد. ساختار کلی و مکانیزم کارکردی درب پارکینگ ریلی به این صورت است که معمولاً لنگه‌ای از درب که طول بیشتری دارد، به صورت کشویی و بر روی یک ریل به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند. بهترین مدل برای انتخاب درب منزل می‌تواند مکمل انتخاب درب پارکینگ باشد.

درب پارکینگ اتوماتیک

درب پارکینگ ریلی دارای مزایای بسیاری است و می‌تواند برای هر فضایی یک انتخاب مناسب به حساب آید. یکی از مزایای درب پارکینگ ریلی این است که اگر درب پارکینگ منزل شما بر روی سراشیبی قرار دارد، درب پارکینگ ریلی بهترین و مناسب‌ترین انتخاب به حساب می‌آید. سر و صدای درب پارکینگ ریلی کمتر از دیگر انواع درب‌های پارکینگ فلزی است و همین امر بسیار کاربردی و محبوب است. از آنجایی که درب پارکینگ ریلی زیاد سنگین نیستند، به همین دلیل به موتور پرقدرت و پر سروصدایی نیاز ندارند.

درب پارکینگ

آیا شما هم به دنبال یک درب پارکینگ مناسب برای فضای منزل مسکونی خود می‌باشید؟ یا قصد دارید تا درب پارکینگ منزل خود را با یک گزینه بهتر تعویض کنید؟ درب پارکینگ ریلی یک گزینه عالی و مناسب به شمار می‌آید. در ادامه مقالات زیر را جهت افزایش اطلاعات عمومی شما در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم.

enlightenedانواع درب‌های چوبی

enlightenedانواع درب‌های اتاقی

enlightenedکارایی درب تاشو

بهترین درب اتوماتیک ریلی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش دارد تا با ارائه خدمات خاص و منحصر به فرد همواره رضایت شما عزیزان را جلب کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه