مقالات تخصصی معماری

از کدام روشویی استفاده کنیم

از کدام روشویی استفاده کنیم

از کدام روشویی استفاده کنیم
یکی از سوالات همیشگی و مهم در هنگام انتخاب اکسسوری و لوازم سرویس بهداشتی این است که از کدام روشویی استفاده کنیم. با آشنایی با انواع مختلف روشویی می‌توان انتخاب صحیحی داشت.

تاریخ: 1399/3/26

انتخاب یک سینک روشویی مناسب و زیبا برای منزل و سرویس بهداشتی از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا همین سینک در زیبایی و جذابیت محیط بسیار تاثیرگذار می‌باشد. یکی از سوال‌های رایج در این زمینه این است که از کدام روشویی استفاده کنیم؟ در این مقاله با ایرانادکور همراه باشید تا جواب این سوال را دریافت کنید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور می‌باشد.

مدل های مختلف روشویی

انواع روشویی در خانه

امروزه انواع روشویی‌های متنوع و زیبا در طرح و رنگ‌های جدید به بازار عرضه شده است که هر شخص می‌تواند با توجه به دکوراسیون منزل خود و بودجه اختصاص داده شده برای خرید روشویی یکی از این مدل‌ها را انتخاب کند. دغدغه اینکه از کدام روشویی استفاده کنیم همیشه وجود داشته است و بسیاری از افراد ممکن است تصور کنند که روشویی در طراحی داخلی نقش مهمی را ایفا نمی‌کند، اما اصلاً اینچنین نیست. از انواع مختلف روشویی، برای مثال روشویی سنگی در شیراز از محبوبیت بیشتری برخوردار است و از آن استقبال گسترده‌تری می‌شود.

کدام روشویی بهتر است

از کدام روشویی استفاده کنیم

در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی باید توجه داشت که روشویی بخش مهمی از دکور یک سرویس بهداشتی به حساب می‌آید و باید با در نظر گرفتن عوامل مختلف تلاش شود تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشیم. روشویی‌ها در دو نوع مختلف کابینت دار یا بدون کابینت هستند که هر کدام دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود می‌باشند. قیمت‌های روشویی نیز به دلیل جنس و طرح‌های مختلفی که دارند بسیار متفاوت و متغیر است. برای مثال داشتن اطلاعات کافی در زمینه آموزش نصب روشویی به شما کمک می‌کند تا با انواع روشویی آشنا شوید.

بهترین مدل روشویی

انواع روشویی و ویژگی‌های آن

روشویی‌ها در حالت کلی به دو مدل مختلف پایه دار و دیواری تقسیم می‌شوند که هر کدام در شرایط خاص خود و با در نظر گرفتن مزایای آن می‌توانند یک انتخاب مناسب به حساب آیند. روشویی‌های پایه دار در سایز، رنگ و طرح‌های مختلف و متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و تقریباً متناسب با هر سلیقه‌ای هستند. در مقابل روشویی‌های دیواری قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و طرح بهداشتی‌تر و ساده‌تری را دارا می‌باشند. در مدل روشویی پایه دار دیگر فضایی برای نگهداری مواد شوینده و بهداشتی تعبیه نشده است. همچنین باید نحوه تمیز کردن شیرآلات خانه را در هنگام انتخاب روشویی در نظر گرفت.

انواع روشویی

در هنگام انتخاب روشویی مناسب برای منزل و سرویس بهداشتی باید بعد از پیدا کردن جواب این سوال که از کدام روشویی استفاده کنیم، این موضوع را نیز در نظر بگیریم که از روشویی قرار است تا در چه فضایی استفاده شود. قطعاً طرح و مدل روشویی که برای اتاق خواب انتخاب می‌کنیم با مدلی که برای سرویس بهداشتی اصلی خانه در نظر داریم بسیار متفاوت است. همچنین متراژ و اندازه فضای سرویس بهداشتی نیز در انتخاب روشویی تاثیرگذار است.

انتخاب بهترین روشویی

اگر شما نیز به زیبایی و خاص بودن فضاهای منزل خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید تا با انتخاب بهترین لوازم دکوری و اکسسوری برای منزل خود، فضای زندگی خود را به محیطی شاد و دلنشین تبدیل کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را مطالعه بفرمایید.

enlightenedبهترین مکان برای قرارگیری تلویزیون

enlightenedایده‌های درست کردن تراس

enlightenedنکات مهم در پارتیشن بندی خانه

اجرای روشویی در شیراز

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره تلاش می‌کند تا بهترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

از کدام روشویی استفاده کنیمانواع روشوییبهترین روشوییکدام روشویی بهتر است

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه