مقالات تخصصی معماری

کارایی درب تاشو

کارایی درب تاشو

کارایی درب تاشو
درب‌های اتوماتیک امروزه در مقیاس گسترده‌ای استفاده می‌شوند و دارای انواع مختلفی هستند. کارایی درب تاشو در این میان بیشترین رکورد را دارد.

تاریخ: 1399/3/15

در طراحی داخلی فضاهای اداری، تجاری و مسکونی یکی از نکات مهمی که همیشه در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه‌ای دارد، استفاده بهینه و هوشمندانه از فضا است. در این میان، کارایی درب تاشو بیانگر این موضوع است که می‌توان با استفاده از درب تاشو، نهایت استفاده را از فضا برد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را ارائه دهد.

کارایی درب تاشو

آشنایی با درب‌های اتوماتیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آن در طراحی و ساخت لوازم مختلف، انواع جدید و مختلفی از درب‌های اتوماتیک نیز وارد بازار شده‌اند که توسط سنسورهای حساس به نور یا حرکت افراد به صورت خودکار عمل می‌کنند و در صورت نیاز باز و بسته می‌شوند. این درب‌های اتوماتیک دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند که با توجه به مدل و ساختار آن‌ها می‌توان هر کدام را در طراحی‌ها و شرایط مختلف به کار برد. همیشه می‌توان با کسب اطلاعات کافی، بهترین مدل برای انتخاب درب منزل را داشت.

درب تاشو اتوماتیک

کارایی درب تاشو

درب‌های تاشو در میان انواع مختلف درب‌های اتوماتیک از محبوبیت بسیاری برخوردار است و کاربرد‌های گسترده‌ای نیز دارد. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاشو به دلیل کاهش فضای عملکردی خود، می‌توانند از انتخاب‌های بسیار مناسب و کاربردی برای فضاهای کوچک و باریک مانند راهروها و فضاهای کم عرض باشند. درب‌های ضد سرقت آکاردئونی یکی از این انواع درب‌ها تاشو می‌باشند. این درب‌ها به درب‌های اتوماتیک اتوبوسی یا آکاردئونی نیز معروف هستند.

بهترین مدل درب تاشو

ویژگی‌های مکانیزم درب‌های اتوماتیک تاشو

– درب‌های اتوماتیک تاشو را می‌توان بدون نگرانی در مورد اندازه، ابعاد و ارتفاع فضای مورد نظر سفارش داد.

– درب‌ها به دلیل اینکه به صورت اتوماتیک جمع می‌شوند و در گوشه‌ی هر سمت قرار می‌گیرند، فضای زیادی را اشغال نمی‌‌کنند و به عنوان یک انتخاب مناسب برای فضاهای بزرگ و کوچک به حساب می‌آیند.

– در محل‌های عمومی با نصب درب‌های تاشو می‌تواند در هر لحظه پذیرای افراد زیادی بود، بدون اینکه نگرانی از کمبود جا وجود داشته باشد.

– اجزای درب‌های اتوماتیک تاشو قابل تعویض هستند و در صورت خراب شدن می‌توان به راحتی قطعات آن را تعویض کرد و دوباره یک درب سالم داشت. آشنایی با انواع درب‌های ساختمانی به شما در انتخاب کمک خواهد کرد.

– سرعت عملکرد درب‌های اتوماتیک تاشو بسیار بالا است و همچنین از قدرت و دوام بالایی نیز برخوردار هستند، به همین دلیل عمر آن‌ها طولانی است و بدون دغدغه می‌توان چندین سال کار مفید را از آن‌ها انتظار داشت. بنابراین، گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به صرفه به حساب می‌آیند.

نحوه عملکرد درب تاشو

آیا شما نیز برای منزل یا محل کار خود به دنبال یک درب مناسب با کارایی طولانی‌ مدت و بهینه هستید؟ آیا قصد دارید تا با شناخت انواع درب‌ها و کارایی و ویژگی‌های آن‌ها تلاش کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید؟ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را مطالعه کنید.

enlightenedانواع درب‌های چوبی لاکچری

enlightenedدانستنی‌های انتخاب درب ضد سرقت

enlightenedبهترین مدل برای انتخاب درب منزل

اجرای درب تاشو

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. کافی است تا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کارایی درب تاشوبهترین مدل درب تاشواجرای درب تاشوانواع مدل درب تاشو

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه