دکوراسیون

دکور مغازه لوازم ورزشی

دکور مغازه لوازم ورزشی

دکور مغازه لوازم ورزشی
امروزه طراحی دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی مانند سایر فروشگاه ها به طریقی رقابتی در آمده است چراکه دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی مانند دکوراسیون سایر مغازه ها تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان فروش و درآمد شما خواهد داشت. دکوراسیون مغازه ورزشی باید ماهیت خود یعنی ورزش و امور مربوط به آن را نشان دهد. در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

تاریخ مقاله : 1399/02/12

ایرانادکور، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور، بهترین و موفق ترین پروژه های دکوراسیون فروشگاه ها و مراکز تجاری را در جنوب کشور ارائه می دهد. در این نوشتار دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی را بررسی می کنیم. ویترین جلو مغازه با ام دی اف را هم پیشتر در همین سایت مطرح کرده ایم.

دکور مغازه لوازم ورزشی

رنگ بندی مناسب مغازه لوازم ورزشی

دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی مانند طراحی داخلی یک اداره یا یک مغازه پوشاک نیست. ورزش همیشه با شور و هیجان و تحرک همراه است. افرادی هم که عاشق ورزش هستند و به سراغ مغازه های لوازم ورزشی می روند، دارای هیجان و تحرک هستند. فضایی بی رنگ و روح و مینیمال و ساده جذابیت لازم را ایجاد مخواهد کرد. رنگ های تند و متنوع در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی بسیار مناسب است. یک تم رنگی را در نظر بگیرید و سپس اقدام به طراحی بر اساس موقعیت و رنگ ها کنید. اگر نمایندگی یک برند خاص ورزشی هستید، می توانید از تم رنگی و لوگوی آن شرکت در دکوراسیون بهره ببرید.

دیزاین مغازه ورزشی

نورپردازی مغازه لوازم ورزشی

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی هم مانند تمام فروشگاه ها نیاز به نورپردازی حرفه ای دارد. نور باید به قدری باشد تا مشتری به خوبی رنگ ها و اجناس را تشخیص دهد. اما شما می توانید از نور استفاده دیگری هم داشته باشید در مغازه لوازم .رزشی می توان با نور های رنگی ایجاد هیجان کرد. حتی می توان دکوراسیون و نورپردازی مغازه را مشابه ورزشگاه ها انجام داد تا هرچه بیشتر حس ورود به یک مکان ورزشی را به مشتریان خود بدهید. دقت کنید که بازی با رنگ ها آن قدر نباشید که اجناس شما به رنگی دیگر دیده شود. کفش ورزشی که نارنجی است را نباید صورتی دید!

دیزاین مغازه ورزشی

المان های ورزشی و عناصر دکورایتو

لوازم ورزشی خاص و زیبا می تواند یک المان برای مغازه لوازم ورزشی باشد. مثلا یک موتور سیکلت یا دوچرخه حرفه ای را برای نمایش در وسط مغازه بگذراید. دیوار را به عکس های ورزشی و یا با مانیتوری که قهرمانان ورزشی یا بازی های معروف را نمایش می دهد تزیین کنید. حتی برای  کف مغازه می توان از چمن مصنوعی و خط کشی هایی شبیه زمین فوتبال استفاده کرد. وسایلی مانند توپ و تور و ماکت های ورزشی در طراحی مغازه لوازم ورزشی جزو الزامات است.  نصب آینه برای دیدن استایل ورزشکارانی که برای خرید لباس ورزشی به فروشگاه شما می آیند نیز ضروری است چراکه در سالن های ورزشی هم همه جا آینه وجود دارد و ورزشکاران به حضور آینه در اطراف خود علاقه مندند. پس حتما این امکان را به آن ها بدهید که به هر طرف که بچرخند بتوانند خودشان  را ببینند. مقالات زیر را هم برای تکمیل اطلاعات خود مطالعه کنید :

enlightenedدکوراسیون فروشگاه ورزشی در شیراز

enlightenedبهترین رنگ در دکور مغازه

enlightenedطراحی ویترین بوتیک مردانه

دکوراسیون مغازه ورزشی

سخن پایان ایرانادکور

ورزشکاران اصولا انسان های مغرور و کم حرفی هستند، ترجیح می دهند خودشان تصمیم بگیرند و خودشان انتخاب کنند. بنابراین اجناس مغازه را به حدی در دسترس قرار دهید که بتوانند براحتی به آن ها نزدیک شده لمس و انتخاب کنند. خصوصا تجهیزات حرفه ای ورزشی را باید بتوانند براحتی در دست گرفته و با آن ارتباط برقرار کنند مثلا اگر می خواهند دمبل بخرند باید بتوانند هر چه دمبل در فروشگاه دارید را براحتی بدون درخواست از شما امتحان کنند.

ما در ایرانادکور واحدی مجزا برای دکوراسیون فروشگاهی در اختیار داریم. کارشناسان ما در کنار شما هستند تا بهترین های طراحی فروشگاه در شیراز و جنوب ایران را به شما ارائه دهند. با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید تا در خصوص اصول بازسازی مغازه و مواردی ازین دست مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور فروشگاه ورزشیطراحی مغازه لوازم ورزشیفروشگاه ورزشیدکوراسیون فروشگاهی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه