مقالات تخصصی معماری

دکور مغازه فرش فروشی

دکور مغازه فرش فروشی

دکور مغازه فرش فروشی
در یک مغازه فرش فروشی در اصل اصالت و هنر ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود، بنابراین باید بهترین و شیک‌ترین دکور را برای آن در نظر گرفت.

تاریخ: 1399/2/10

همگی ما حداقل یکبار را وارد یک مغازه فرش فروشی شده‌ایم، زیرا یکی از لوازم حتمی در دکوراسیون منزل استفاده از فرش، قالیچ، گلیم یا موکت می‌باشد. قالی بافی  یکی از هنرهای اصیل ایرانی است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی تلاش می‌کند تا با ارج نهادن به هنر اصیل ایرانی همواره بهترین خدمات دکوراسیون داخلی را به همراهان خود ارائه کند.

طراحی دکور مغازه فرش

مغازه فرش فروشی

مغازه فرش فروشی از اصالت خاصی برخوردار است. همگی ما انتظار داریم تا زمانی که وارد یک مغازه فرش فروشی می‌شویم، با دکوراسیون و طراحی داخلی بی‌نظیری روبرو شویم که دقیقاً نشانگر قدمت و اصالت این هنر ایرانی باشد. در مرحله اول قطعاً کیفیت کالا مد نظر هر مشتری است ولی با توجه به رقابت تنگاتنگ در بازار هر فروشنده باید تلاش کند تا در هر زمینه و مخصوصاً دکور مغازه از دیگران پیشی بگیرد تا بتواند در حرفه خود موفق شود. طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه همواره از اهمیت ویزه‌ای برخوردار است.

دکور مغازه فرش فروشی

دکوراسیون مغازه فرش فروشی

حتماً باید به این نکته توجه داشته باشید که فرش مانند دیگر لوازم سبک و کوچک نیست که بتوان به راحتی آن را در قفسه‌ها جا داد. بنابراین باید در دکور مغازه فرش فروشی این موضوع را در نظر گرفت. بهترین کار در هنگام اجرای دکور مغازه این است که سعی کنید تا فرش‌ها را بر روی پایه‌های آهنی نصب کنید که به سقف متصل می‌شوند و به صورت ورقی به مشتری نشان داد می‌شود. از آنجایی که مشتری هنگام خرید فرش کمیحساسیت بیشتری نشان می‌دهد، باید زمان لازم برای تصمیم گیری را در اختیار مشتری گذاشت.

دکور مغازه فرش

طراحی ورودی و ویترین مغازه

در یک مغازه فرش فروشی قطعاً اولین تاثیرگذاری بر روی مشتری و خریدار توسط ویترین و فضای ورودی مغازه انجام می‌پذیرد. ویترین و فضای ورودی مغازه همان حکم شناسنامه را برای مغازه دارند که معرف فضای داخلی و اجناس مغازه هستند. بنابراین، باید دارای طراحی ویژه و منحصر بفردی باشند. طراحی چیدمان ویترین مغازه دارای اصول خاصی است که باید حتماً رعایت شود. اگر ویترین و دکور مغازه بتواند به خوبی نمایانگر فضای داخلی مغازه شود، پس شما تا به اینجا نیمی از راه را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید.

دکوراسیون مغازه فرش فروشی

چیدمان فرش در دکور مغازه

یکی از عوامل تاثیرگذار دیگر در دکوراسیون مغازه فرش فروشی توجه به چیدمان و نحوه قرار گیری فرش‌ها در مغازه است. تلاش کنید تا با توجه به متراژ مغازه، بخش‌های مختلفی را برای قرار دادن فرش، گلیم، گبه، موکت، قالیچه و فرش‌های فانتزی داشته باشید. هر چقدر که فضای مغازه و دکور آن دارای نظم بیشتری باشد، مشتری علاقه بیشتری به دیدن اجناس پیدا می‌کند و به راحتی کالای مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. رعایت اصول طراحی دکور مغازه بسیار تاثیرگذار است.

بهترین دکور مغازه فرش

اگر شما یک طراح هستید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه هستید یا اینکه یک فروشنده باسابقه هستید و از اهمیت دکوراسیون داخلی مغازه و تاثیر آن بر فروش آگاه هستید، بنابران به شما توصیه می‌کنیم تا مقالات زیر را با دقت کامل بخوانید و در زمنه طراحی انواع مغازه اطلاعات سودمند کسب کنید.

enlightenedدکور مغازه نوشت افزار

enlightenedدکوراسیون مغازه سیسمونی

enlightenedدکوراسیون مغازه چاپ و تبلیغات

اجرای دکور مغازه فرش

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا با به کار گیری مدرن‌ترین و شیک‌ترین ایده‌ها همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند. جلب رضایتمندی شما، افتخار ما است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور مغازه فرش فروشیبهترین دکور مغازه فرش فروشیطراحی دکور مغازهاجرای دکور مغازه فرش فروشی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه