مصالح ساختمانی

دکوراسیون داخلی با چوب بامبو

دکوراسیون داخلی با چوب بامبو

دکوراسیون داخلی با چوب بامبو
از دیرباز استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی بسیار رایج و محبوب بوده است. چوب دارای انواع بسیاری است که در این میان دکوراسیون داخلی با چوب بامبو جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید.

تاریخ: 1399/2/8

چوب بامبو یکی از بهترین وکاربردی‌ترین مصالح در درکوراسیون داخلی است که امروزه نیز بسیار محبوب شده است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش دارد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان عرضه دارد.

دکوراسیون داخلی با چوب بامبو

چوب بامبو

چوب و انواع آن همیشه یکی از مصالح محبوب به حساب می‌آمده است و کاربردهای بسیاری در دکوراسیون داخلی داشته است. در این میان چوب بامبو یکی از بهترین و شیک‌ترین انواع چوب با کاربرد گسترده در دکوراسیون داخلی است. چوب بامبو یکی از چوب‌هایی است که در تزئینات داخلی و استفاده در پارتیشن کاربرد گسترده‌ای دارد و حس زیبایی و جذابیت خاصی را به فضا القا می‌کند. روش‌های خلاقانه استفاده از بامبو در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است. انواع چوب و کاربرد آن‌ها در دکوراسیون بسیار متنوع است.

چوب بامبو

دکوراسیون داخلی با چوب بامبو

یکی از رایج‌‌ترین استفاده از گیاه بامبو در دکوراسیون داخلی، استفاده از ساقه گیاه بامبو می‌باشد که در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف در گلدان‌های شیک و منحصر بفرد در اطراف خانه استفاده می‌شود. ساقه بامبو را می‌توان در طرح‌های متفاوت استفاده کرد. برای مثال می‌توان یک گلدان مستطیلی شکل به اندازه طول راهرو خانه در نظر گرفت و سپس داخل آن را با گیاه و ساقه‌های بامبو تزیین کرد. زیبایی و آرامشی که این گیاه به دکوراسیون داخلی می‌دهد واقعاً بی‌نظیر است. مزایای کاربرد چوب در معماری بسیار زیاد می‌باشد.

چوب بامبو در دکوراسیون داخلی

رنگ آمیزی چوب بامبو

چوب بامبو به دلیل اینکه در اندازه‌های متفاوت تولید می‌شود و همچنین قابلیت انعطاف پذیری با دکوراسیون داخلی دارد، بسیار محبوب است. شما می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و تم رنگی خانه خود، چوب‌های بامبو را رنگ کرده و به شکل‌های دلخواه درآورید. استفاده از چوب بامبو به عنوان قاب بر روی دیوار که عکسی را نیز نمایش می‌دهد، می‌تواند ایده‌ای خاص و منحصر بفرد در دکور داخلی منزل شما باشد. پارتیشن و ایجاد فضا در دکوراسیون داخلی به راحتی توسط چوب بامبو امکان پذیر است.

طراحی داخلی با چوب بامبو

راه پله و حفاظ راه پله

به چهره‌های راه پله در خانه‌ها و دیگر فضاها که توسط نرده‌های فلزی، شیشه‌ای یا چوبی محصور شده‌اند همگی عادت کرده‌ایم و طرحی آشنا است. اما به این موضوع فکر کرده‌اید که استفاده از نی‌های چوب خشک بامبو نیز می‌تواند به عنوان حصار و حفاظ پله استفاده شود و همزمان هم زیبایی و دکور خاصی را به فضا ببخشد؟ نی‌های خشک بامبو در حالتی که اصلاً چهره‌ای صلب ندارند می‌توانند نور را از فضای باز میان خود عبور داده و روشنایی خاصی را به فضای راه‌پله ببخشند.

چوب بامبو در راه پله

آیا شما نیز به دنبال ایده‌های منحصر بفرد در دکوراسیون داخلی منزل خود هستید و همواره تلاش می‌کنید تا دکوراسیونی متفاوت و خاص داشته باشید؟ بنابراین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را مطالعه کرده و از اطلاعات آن‌ها بهترین استفاده را ببرید.

enlightenedکف پوش چوب پلاست، انتخاب کف پوشی متفاوت

enlightenedدکوراسیون داخلی با چوب گردو

enlightenedتم چوب برای اتاق خواب

انواع کاربرد چوب بامبو

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا با بهره‌مندی از مدرن‌ترین ایده‌ها همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی با چوب بامبوانواع چوب بامبوطراحی داخلی با چوب بامبوچوب بامبو در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه