دکوراسیون

طرز چیدمان گل های آپارتمانی

طرز چیدمان گل های آپارتمانی

طرز چیدمان گل های آپارتمانی
حتما همه شما می خواهید که رنگ و بویی از طبیعت را در دکوراسیون منزل خود داشته باشید، دااشتن گیاهان آپارتمانی از لحظه خرید تا نگهداری و تکثیر جزو لذت بخش ترین و آرامش بخش ترین کارها است که اطلاعات لازم به خودش را می طلبد. اگر شما همه به گل های آپارتمانی علاقه مندید و طرز چیدمان گل های آپارتمانی را جستجو کرده اید با ما همراه شوید.

تاریخ مقاله : 1399/02/04

ایرانادکور، با اهمیت دادن به تمام جنبه های ارزشمند برای فضای زندگی شما و زیبایی‌شناسی در طراحی داخلی، بهترین مشاور برای بهترین انتخاب خواهد بود.

گلدان آپارتمانی

بهترین چیدمان گل های آپارتمانی

ابتدا باید بتوانید با توجه به سلیقه و مکان نگهداری، مناسب ترین گیاه را انتخاب کنید. باید بتوانید بر اساس نیاز گیاه تان بهترین جا را برای آن در خانه در نظر بگیرید در این صورت نه تنها طراوت و شادابی آنها حففظ می شود و هوای تمیزی را به شما هدیه می دهند بلکه در دکوراسیون خانه شما هم تاثیر گذار بوده و سلیقه زیبای شما را نشان می دهند.

شرایط محیطی هر خانه متفاوت است که روی انتخاب گیاه اثر گذار باشد. ممکن است شما به دنبال گیاهی زیبا برای اتاق خواب باشید و یا  حتی برای محیطی تاریک تر و مرطوب تر مثل سرویس بهداشتی. پس باید بتوانید بهترین و مناسب ترین گیاه را انتخاب کنید تا دو فاکتور زیبایی و طراوت گیاه را با هم بتوانید داشته باشید.

گل آپارتمانی

گلدان گل طبیعی در پذیرایی

یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن یک گلدان زیبا سالن پذیرایی است. در گوشه دیوار و یا فضای خالی پذیرایی بر روی زمین و یا حتی گلدان های کوچکی بر روی میز ناهارخوری روحی تازه به فضایی پر از مبل و صندلی خواهد بخشید. یکی از بهترین ایده ها برای گیاهان آپارتمانی این است که از جعبه های چوبی میوه استفاده کنید و با قرار دادن آن ها کنار هم یک جای زیبا برای گیاهان درست کنید. می توانید جعبه ها را رنگ کنید تا زیباتر و جذاب تر به نظر بیایند.

گلدان در پذیرایی

استفاده از استند برای گل های پذیرایی

میتوانید به سادگی از استند های موجود در بازار استفاده کنید و با توجه به رنگ مبلمان خود از آن ها بهره ببرید همچنین خودتان می توانید آن ها را بسازید. راه خلاقانه دیگر این است که طبقه وسط این استند را  گلدان نگذارید و با یک سری وسایل تزیینی آن را دیزاین کنید. این استند ها جاگیر نیست و مناسب کسانی که خانه های کوچکی دارند و دوست دارند از گیاهان آپارتمانی در منزل شان نگهداری کنند هستند.

استند گل

گلدان های آویزدر خانه

از قدیم در منزل ما ایرانی ها مرسوم بوده که گلدان ها را آویزان می کردیم. امروزه آویز های زیبایی برای گلدان ها وجود دارند که می توان به عنوان یک المان دکوراتیو از آن ها بهره گرفت. و برای  دکوراسیون داخلی استفاده نمود. گوشه اتاق یا پذیرایی جای مناسبی برای این گلدان های آویز زیبا است.

گلدان آویز

گلدان در اتاق خواب

بسیاری از افراد دوست دارند دور و اطرافشان پر از گل و گلدان باشد، اتاق خواب هم مکانی ایده آل برای گلدان است. گلدان های کوچک و ظریف و رنگارنگ کاکتوس می تواند در سبد های بافته شده زینت بخش اتاق شما باشد. گلدان های آویز هم گزینه های بسیار مناسبی برای گوشه اتاق هستند. آن ها هوا را لطیف می کنند و موقع استراحت به شما حس آرامش را هدیه خواهند داد. مقالات زیر را به شما هدیه می کنیم:

enlightenedبهترین گیاهان برای حمام

enlightened10 ایده برای چینش گلدان های آپارتمانی

enlightenedبهترین گیاهان خوراکی خانگی

گلدان در اتاق

سخن پایان ایرانادکور

طبیعت دوستی و طبیعت گرایی انسان باعث می شود حتی زیر سقف مدرن ترین خانه های به دنبال سر سبزی و طراوت باشد، از دکوراسیون بالکن های کوچک با گیاهان گرفته تا استفاده از گلدان های زیبا در گوشه کنار خانه حتی در حمام این موضوع را اثبات می کند. ما در تیم ایرانادکور – بهترین مجری دکوراسیون داخلی در شیراز – همراه شماییم تا بهترین انتخاب ها را برای طرز چیدمان گلدان های آپارتمانی در منزل داشته باشید. برای ارتباط با ما از شماره های اعلام شده در همین سایت بهره ببرید. کارشناسان ما به شما عزیزان مشاوره رایگان خواهند داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

استند گل های آپارتمانیگلدان در پذیراییطرز چیدمان گلدان در خانهگلان های آویز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه