مقالات تخصصی معماری

دکور مغازه نوشت افزار

دکور مغازه نوشت افزار

دکور مغازه نوشت افزار
یک مغازه نوشت افزار دنیای رنگارنگ و زیبایی را درون خود جای می‌دهد. هنر یک طراح این است که همین دنیازی جذاب و رنگارنگ لوازم التحریر و نوشت افزار را به دکور مغازه انتقال دهد.

دکور مغازه نوشت افزار باید مطابق با چه رده سنی و چه افرادی طراحی و اجرا شود؟ اصول طراحی دکور یک مغازه نوشت افزار به چه صورت می‌باشد؟ در مغازه نوشت افزار چه عواملی تاثیرگذار هستند؟ ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این نوشتار تلاش دارد تا به بررسی این موضوع بپردازد. با ما همراه باشید.

enlightened اگر می خواهید شخصاً طراحی فروشگاه یا واحد تجاری خود را به عهده بگیرید و تمام مراحل را با اصول و استانداردهای دکوراسیون داخلی پیش ببرید ، توصیه می کنیم مقاله  طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید و مطالب جالب و مفیدی را دریافت کنید.

اجرای دکور مغازه نوشت افزار

دکوراسیون مغازه نوشت افزار

طراحی دکوراسیون مغازه نوشت افزار بسیار حساس و در عین حال لذت بخش و دوست داشتنی است. فقط کافی است تا با اصول اولیه در طراحی دکور این مغازه و ویترین ان آشنایی داشته باشید تا به این نتیجه برسید که دکور مغازه نوشت افزار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همگی ما خاطره‌ای از دورانی را به یاد داریم که گمان می‌کردیم قطعاً چیزی از یک مغازه نوشت افزار لازم نداریم ولی بعد از مدتی وقتی از مغازه خارج می‌شویم، با یک بسته خرید مفصل روبرو هستیم! طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه نوشت افزار به نحو عالی اولین عامل تاثیرگذار در این اتفاق است.

بهترین دکور مغازه نوشت افزار

تقسیم بندی دکور مغازه نوشت افزار

شاید در ذهنیت بیشتر افراد اینچنین باشد که در یک مغازه نوشت افزار فقط خودکار و مداد و دیگر لوازم تحریر عرضه می‌شود. هم اکنون زمان آن رسیده که با این گونه طرز تفکر خداحافظی کنیم. یک مغازه نوشت افزار می‌تواند لوازم متنوع و متفاوتی از کتاب و دفتر گرفته تا حتی بهترین بازی‌های فکری را ارائه دهد. تنوع محصولات در مغازه بسیار وابسته به متراژ و قفسه‌های مغازه است. اما اولین نکته در طراحی دکور مغازه نوشت افزار، تقسیم بندی صحیح فضا و قفسه‌ها است. یک تقسیم بندی صحیح به راحتی کاربر را از گمراه شدن دور نگه می‌دارد.

دکور مغازه نوشت افزار

رنگ دیوارها و سقف مغازه نوشت افزار

یکی از نکات مهم و اصلی در هنگام طراحی و اجرای دکور مغازه نوشت افزار انتخاب هوشمندانه و مناسب رنگ برای دیوارها و سقف است. یک مغازه نوشت افزار دنیای رنگارنگ و متفاوتی از اجناس و کالاهای رنگارنگ عرضه می‌کند. به همین دلیل انتخاب رنگ‌های شاد و فانتزی باعث می‌شود تا توجه مخاطبین شما جلب شود. انتخاب بهترین رنگ در دکور مغازه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. رنگ شاد و فانتزی را به این دلیل انتخاب کنید که بیشتر مخاطبین شما رده‌های سنی کودک تا جوانان می‌باشند.

ایده خلاقانه طراحی مغازه نوشت افزار

چیدمان مرتب و مشخص

یک عامل مهم و تاثیرگذار در دکور مغازه نوشت افزار نیز نحوه چیدمان صحیح و مرتب لوازم التحریر و دیگر اجناس مغازه است. سعی کنید در چیدمان اجناس همیشه آن‌هایی را که با یکدیگر ارتباط دارند و از لحاظ اندازه و کاربرد بیشتر شبیه و یا نزدیک به یکدیگر هستند را حتماً در یک قسمت قرار دهید تا خریدار به راحتی بتواند کالای مورد نظر خود را پیدا کند. در این میان فراموش نکنید که طراحی چیدمان ویترین مغازه نیز نقشی موثر را در جذب مشتری ایفا می‌کند.

مغازه نوشت افزار

طراحی دکور مغازه نوشت افزار

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکور و ویترین مغازه در شیراز همواره تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را به شما همراهان گرامی عرضه دارد.

enlightened در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و اطلاعات خود در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاهی را به روز کنید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه