دکوراسیون

پذیرایی خانه عروس

پذیرایی خانه عروس

پذیرایی خانه عروس
پذیرایی اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون خانه دارد چراکه اولین جایی است که مهمانان منزل با آن برخورد خواهند داشت. بنابراین چیدمان زیبای آن مسلما نشان دهنده سلیقه خوب شما است. اگر تازه عروس هستید و احتمالا برای مراسم دیدن جهیزیه و یا پذیرایی از اولین مهمانان به چیدمان لوکس خانه خود می اندیشید این مطلب مخصوص شماست.

تاریخ مقاله : 1399/01/25

در خانه عروس و داماد همه چیز مهم تر به نظر می رسد. همه چیز جدید است و باید به بهترین شکل چیدمان شود. چیدمان پذیرایی خانه عروس هم برای تازه عروس و داماد و هم برای مهمانان جالب و مهم است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی دکوراسیون داخلی همواره پاسخگوی تمام نیاز های شما برای داشتن فضایی زیباتر است. در ادامه مقاله به دکوراسیون خاص خانه عروس خواهیم پرداخت.

دکوراسیون خانه عروس

چیدمان حرفه ای پذیرایی عروس

اوایل ازدواج مهمانان زیادی به خانه  عروس و داماد می آیند تا پیوندشان را تبریک بگویند. مهمانان با دیدن نحوه چیدمان پذیرایی، شما را مورد قضاوت قرار می دهند. بنابراین چیدمان پذیرایی عروس اهمیت زیادی برای خودش و دیگران دارد. از اصول طلایی در چیدمان سالن پذیرایی دقت به جا نمایی مبلمان و محل جای گیری تلویزیون است  که باید یک علامت «بعلاوه» را تشکیل دهد. ضمناً اگر فضای نشیمن و سالن پذیرایی خانه شما مشترک است این اصل بسیار مفید است .

دکوراسیون خانه عروس

اگر سالن کوچکی داشتید و بنابراین نیم ست در منزل تان استفاده می کنید ، بهتر است قسمتی از نیم ست که تعداد صندلی های بیشتر و جایگاه نشیمن بزرگتری دارد را روبه روی تلویزیون قرار دهید و مبلمان تکی و کوچک را در جهت مخالف محل قرارگیری تلویزیون بگذارید. میز پذیرایی را هم سعی کنید نزدیک محل نشستن خودتان به عنوان میزبان باشد تا با کمترین ایجاد مزاحمت و رفت و آمد های اضافی و رژه رفتن جلو مهمان، بتوانید پذیرایی خوبی را انجام دهید.اگر مبل شما کنسول یا میز عسلی دارد، کنسول یا میز عسلی را بین صندلی های روبه روی تلویزیون قرار دهید. تلاش کنید فضت را باز نگه دارید و همه چیز را بهم نچسبانید.

پذیرایی خانه عروس

استفاده از وسایل تزیینی در خانه عروس

حال که جای لوازم اصلی تعیین شد نوبت به لوازم دکور و تزیینی می رسد، برای لطیف شدن فضای پذیرایی و زیباتر شدن آن خوب است از گلدان کریستال، تابلوهای نقاشی، مجسمه ها، رومیزی های سنگ دوزی شده و دست دوز، کوسن و… کمک بگیرید. بیشتر عروس و دامادها در همان مجلس عروسی عکس های چاپ شده خود را دریافت می کنند که می تواند زیبایی بخش سالن و یا اتاقشان باشد.برای لوازم دکور خانه عروس بهتر است از رنگ های عروسانه و روشن استفاده کنیم تا هم فضا بزرگتر جلوه داده شود و هم حس و حال ورود به منزل عروس و داماد احساس شود. رنگ های انتخابی می تواند کرم، سفید، آبی، بژ، صورتی مات و… باشد.

پذیرایی خانه عروس

گیاهان آپارتمانی و گل های طبیعی شاخه ای هم می توانند گزینه های مناسبی برای روزهای اول باشند و حس طراوت و شادابی را به  زندگی و فضای شما هدیه دهند. می توانید وقتی مهمان دارید چند شاخه گل رز یا مریم که معطر هستند روی میز پذیرایی بگذارید و با چند شاخه بامبو در یک گلدان زیبا تزیین کنید. اگر در جهیزیه خود ظروف و وسایل لوکس و خاص دارید می توانید از ویترین در چیدمان خود استفاده کنید. وسایل منحصر به فرد و خاص عروس در ویترین، می تواند بسیار شیک باشد اما از قرار دادن وسایل همسان و یک رنگ در ویترین اجتناب کنید. مثلاً چیدن یک ست ظروف چینی همرنگ!

سالن پذیرایی

مقالات زیر مخصوص شماست :

enlightenedطراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

enlightenedدکوراسیون اتاق خواب عروس و اهمیت انتخاب رنگ

enlightenedراهنمای خرید سرویس خواب عروس

پذیرایی خانه عروس ها

سخن پایان ایرانادکور

درست است که زندگی مشترک و زیبای شما تازه آغاز شده و ممکن است وسایل زیادی برای چیدمان نداشته باشید اما می توانید با کمی خلاقیت از وسایل موجود بهترین استفاده را داشته باشید. برای مثال آینه و شمعدان عروس می تواند یکی از خاطره انگیزترین وسایل برای گوشه پذیرایی باشد. کافیست یک رومیزی کوچک ترمه سرمه دوزی شده را زیر آن پهن کنید و چند شمع همرنگ مبلمان تان در جا شمعی هایش قرار دهید. گرچه شمع نباتی و طلایی و نقره ای هم می توانند گزینه های زیبایی برای هر رنگی از دکوراسیون باشند.

بهرحال ما نیز در کنار شماییم تا کاربردی ترین راه های چیدمان پذیرایی عروس در شیراز و جنوب ایران را اجرا نماییم و یا در این راه به شما مشورت دهیم. پیشتر در همین سایت دکوراسیون اتاق خواب عروس را هم بررسی کرده ایم. شماره های ما در سایت اعلام شده و صفحه اینستاگرام ما به آدرس @iranadecor راه های ارتباطی ما با شما را شکل می دهند. این نوشتار هدیه ای بود برای عرض تبریک صمیمانه ما در تیم ایرانادکور برای آغاز زندگی مشترک و با صفای شما همراه گرامی.

نویسنده : ص.توکلی / عض. تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

پذیرایی خانه عروسچیدمان خانه عروسدکوراسیون خانه عروسخانه عروس داماد

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه