رنگ آمیزی

رنگ قابل شستشوی ساختمان

رنگ قابل شستشوی ساختمان

رنگ قابل شستشوی ساختمان
انتخاب یک رنگ قابل شستشو ساختمان در بیشتر موارد اهمیت بسیاری دارد، زیرا دوام و قابلیت استفاده از این رنگ‌ها بیشتر است و به راحتی می‌توان آلودگی و گرد و غبار را از روی رنگ پاک کرد.

تاریخ: 1398/12/28

رنگ داخلی ساختمان بخش مهمی از دکوراسیون داخلی خانه به حساب می‌آید، بنابراین اهمیت ویژه‌ای نیز دارد. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای همواره بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین رنگ ساختمان

رنگ ساختمان

همگی ما به زیبایی و جذاب بودن محیط اطراف خود، مخصوصاً محل زندگی و خانه خود بسیار اهمیت می‌دهیم. زیرا قرار است تا مدت زمانی طولانی و روزمره را در خانه خود بگذرانیم، بنابراین زیبا و منحصر بفرد بودن محل زندگی ما بسیار مهم است. در این میان، رنگ بدنه و دیوارهای خانه نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بخش اعظم دکوراسیون داخلی خانه را رنگ‌ بدنه و سقف مشخص می‌کند. بنابراین، بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی حتماً شامل نقاشی ساختمان می‌شود.

رنگ اکرلیک ساختمان

تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل مسکونی ما بخش مهمی از احساسات و هیجانات ما را در خانه مشخص می‌کند. در این میان انتخاب رنگ دیوارهای سالن پذیرایی و اتاق خواب‌ها بیشترین تاثیر را بر عواطف ما دارند. آشنایی با روانشناسی رنگ‌ها در زندگی به شما در شناخت تاثیر رنگ‌ها نیز کمک شایانی می‌کند. رنگ دیوار و سقف تقریباً در میان دیگر عوامل تاثیرگذار در دکوراسیون، تنها عاملی است که می‌توان آن را بر حسب سلیقه در طول زمان به سادگی تغییر داد.

رنگ روغن

انواع رنگ‌ها

رنگ‌ها انواع مختلفی دارند که اختلاف آن‌ها علاوه بر رنگ، کیفیت و کارآیی به نوع حلال آن‌ها نیز بستگی دارد. حلال رنگ‌ها معمولاً بر دو پایه ماده مختلف است. حلال بعضی از رنگ‌ها آب می‌باشد و بعضی دیگر بر پایه نفت هستند. این یکی از تفاوت‌های عمده در انتخاب رنگ به حساب می‌آید. رنگی که بر پایه حلال آب باشد، علاوه بر اینکه موقع رنگ کاری هیچ بوی ناخوشایندی تولید نمی‌کند، از لحاظ زیست محیطی نیز به طبیعت آسیبی نمی‌رساند. رنگ عنصر اصلی طراحی داخلی به حساب می‌آید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

علاوه بر طبقه بندی بالا که ذکر شد، یک طبقه بندی دیگر برای انواع رنگ‌ها نیز در نظر گرفته می‌شود. رنگ‌ها به دو دسته رنگ‌های قابل شستشوی ساختمان و رنگ‌های غیر قابل شستشو تقسیم بندی می‌شود. رنگ روغن به دلیل قابل شستشو بودن از محبوبیت بیشتری برخوردار است، زیرا این قابلیت که بتوان بعد از مدتی تمام آلودگی‌ها را از روی دیوار پاک کرد به عنوان یک مزیت در خانه‌ها به حساب می‌آید. از رف دیگر قیمت رنگ پلاستیک ارزان‌تر است. شما کدامیک را انتخاب می‌کنید؟

رنگ قابل شستشو ساختمان

رنگ قابل شستشوی ساختمان

در بین انواع مختلف رنگ‌های ساختمانی، رنگ‌های روغنی و رنگ‌های اکرلیک بر پایه آب به دلیل پیوند متفاوت و خاصی که با حلال خود ایجاد می‌کنند به راحتی قابل شستشو و پاک کردن آلودگی از روی آن‌ها هستند. اما رنگ‌های پلاستیک از رنگ قابل شستشو به حساب نمی‌آید زیرا نوع رزینی که در رنگ پلاستیک به کار می‌رود متفاوت است و قابل شستشو نیست. بنابراین، همیشه قابلیت تمیز کردن و شستشو یک عامل مهم در انتخاب رنگ به حساب می‌آید.

رنگ ساختمان

آیا هم‌اکنون که نزدیک سال جدید هستیم قصد دارید تا با یک حرکت ساده و باارزش دکوراسیون داخلی منزل مسکونی خود را تغییر دهید و احساس شادی و طراوت را دوباره به منزل خود بازگردانید؟ آیا شما در مراحل ساخت و انتخاب دکور محل کار، منزل و یا دفتر اداری خود دچار شک و دودلی در انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری شده‌اید؟ بنابراین، مطالعه مقالات تخصصی و ارزشمند زیر را از دست ندهید.

enlightenedمزایا رنگ مولتی کالر ساختمان

enlightenedشناخت رنگ جوتن و اکرلیک در ساختمان

enlightenedنقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و تیمی متخصص و قابل اعتماد در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره آماده ارائه خاص‌ترین خدمات به شما همراهان گرامی است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ قابل شستشوی ساختمانانواع رنگ ساختمانبهترین رنگ ساختمانرنگ روغنرنگ پلاستیک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه