نمونه کارهای معماری داخلی

طراحی و اجرای کمد دیواری عریض

طراحی و اجرای کمد دیواری عریض

طراحی و اجرای کمد دیواری عریض

یکی از خدماتی که تیم تخصصی ایرانادکور ارائه می دهند ، ساخت کمد دیواری برای اتاق خواب است. هیچ چیزی در اتاق مهم تر از داشتن کمد دیواری های بزرگ و جادار نمی تواند آسایش و راحتی را به صاحب اتاق هدیه دهد. کمدی منظم با طبقه بندی های حساب شده و بخ اصطلاح عامیانه به درد خور!

سفارش ساخت انواع کمد دیواری برای منزل بدون برشکاری و گرد و غبار را از تیم ایرانادکور بخواهید.

طراحی و اجرای کمد دیواری عریض

از خدمات ویژه محصولات ما ساخت و اجرای کمد دیواری در اتاق های شما در یک مرحله یک روزه بدون ایجاد هیچگونه گرد و غبار و کثیفی است. کمد ها در کارگاه ما ساخته می شود و تنها با چند پیچ و میخ به محل مورد نظر متصل می شوند بنابراین شما هیچ گونه کثیفی ، سر و صدا و گرد و غباری را نخواهید داشت.

ما برای این کار در اول کار بازدیدی از محل خواهیم داشت و نیاز های شما را خواهیم شنید ، برخی به کشوهای زیاد نیاز دارند و برخی به طبقه هایی با ارتفاع زیاد و عده ای هم نیز به بخشی دارند که بتوانند تعداد زیادی لباس را آویزان کنند ، بنابراین بسته به نیاز شما و فضای موجود طرحی را ارائه خواهیم داد ، پس از گذراندن مراحل اندازه برداری و طراحی کمد دیواری نظر نهایی شما را خواهیم پرسید تا پیش از اجرا هر گونه ویرایش و درخواست دیگری که دارید را مطرح کنید.

سپس با توجه به مسیر های ورودی خانه قطعات کمد دیواری در کارگاه ساخته و مونتاژ شده و سپس بعد از حمل به منزل در اتاق یا سالن مد نظر در کنار یکدیگر قرار گرفته و به یکدیگر متصل می شوند. در بعضی خانه ها به خصوص خانه های قدیمی راه های ورودی به اتاق تنگ است و نمی توان کل کمد را از آن ها عبور داد ، در این صورت قطعات کمد در محل به هم متصل خواهند شد.

ما در ایرانادکور تلاش می کنیم برای ساخت کمد دیواری ، کمترین زمان حضور تیم نصب در منزل مشتری را داشته باشیم که این موضوع از نکات حائز اهمیت هم برای مشتری و هم برای تیم نصب کمد دیواری است.

عمق استاندارد کمد دیواری

معمولا موقع ساخت خانه های فضای گودی را در یکی از دیوارها برای تعبیه کمد دیواری در نظر می گیرند که خوب است این فضا تا حد ممکن عمیق و عریض باشد.

عمق استاندارد مورد نیاز برای نصب کمد دیواری 60 سانتی متر است که با کم کردن ضخامت ورق پشت بدنه و درب کمد، چیزی در حدود 56 تا 58 سانتی متر فضا در اختیار فرد قرار خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که عمق کمتر از 60 باعث می شود نتوانید برخی از وسائل و لباس ها را در کمد جا دهید برای مثال عرض سرشانه کت و شلوار های مردانه 60 سانتی متر است ، اگر کمد شما دارای عمق کمتری باشد نمی توانید کت و شلوارتان را در کمد آویزان کنید.

عمق بیشتر از 60 سانتی متر هم از فضای داخلی اتاق کم خواهد کرد و دسترسی به انتهای کمد برایتان دشوار خواهد بود ، بنابراین به تصور اینکه کمد عمیق بهتر است کمد ها را زیاد تر از حد لازم عمیق در نظر نگیرید که ابن مورد استثنایی دارد که آن هم در خصوص کمد رخت خوابی است. قطعا کمدی که برای رخت خواب در نظر می گیرید هر چه عمیق تر باشد رخت خواب ها کمتر تا می خورند و دسترسی به آن ها هم ساده تر خواهد بود ، پیشنهاد ما عمق 90 برای کمد رخت خوابی است.

نکته:

در خیلی مواقع فضایی در دل دیوار برای کمد در نظر گرفته نمی شود در آن صورت هم، عمق استاندارد برای کمد به همین منوالی است که در بالا گفتیم ، یعنی 60 سانتی متر. و عمق های کمتر و بیشتر محدودیت های خودشان را خواهند داشت. در صورتی که گودی لازم در اتاق ایجاد نشده شما باید کمدی جداگانه سفارش داده و در جایی از اتاق که مناسب تر است بگذارید.

ما در تیم ایرانادکور ، کمد دیواری های بسیاری را برای همشهریان عزیزمان طراحی و اجرا کرده ایم که رضایت آن ها باعث افتخار ماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین کمد دیواری را برایتان بسازیم ، ضمناً بازدید ما رایگان خواهد بود.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه