دکوراسیون

چیدمان عکس بالای تخت

چیدمان عکس بالای تخت

چیدمان عکس بالای تخت
در همه جای خانه، استفاده از قاب عکس و تابلو، فضایی جذاب و زیبا ایجاد می کند. اتاق خواب محلی خصوصی برای آرامش و استراحت است. معمولا همه ما دوست داریم اتاق خوابی مطابق سلیقه خودمان داشته باشیم. اضافه کردن عکس بالای تخت یک راه برای زیباتر کردن اتاق است. با ما در ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/08/17

نصب هر تابلویی، با هر موضوعی در هرجایی از خانه نمی تواند به زیبایی محیط کمک کند. برای هر موضوعی که به دکوراسیون داخلی و طراحی خانه مدرن مربوط است می توانید با مشاوران خلاق ایرانادکور مشورت نمایید.

دکوراسیون عکس بالای تخت

قرار گیری عکس و تابلو بر دیوار

همواره باید به مکان قرار گیری و نوع چیدمان عکس و تابلو بر روی دیوار توجه داشت. بهترین مکان قرار گیری تابلو در اتاق خواب دیوار بالای تخت است. اگر دوست دارید تنها از یک تابلو در اتاق خود استفاده کنید بهتر است آن تابلو را پهن و به اندازه عرض تخت انتخاب کنید ولی اگر تعداد بیش تری تابلو برای اتاق خود در نظر دارید مناسب تر است که از تابلو های با عرض کم و طول زیاد برای بالای تخت خود استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که ابعاد اتاق با اندازه تابلو هماهنگی داشته باشد و از تابلو های کوچک برای اتاق های کوچک استفاده کنید و از تابلو های بزرگ برای اتاق های بزرگ.

ایرانادکور

دکوراسیون بالای تخت خواب

وقتی وارد اتاق خواب می شوید، با توجه به طراحی اتاق خواب های امروزی با تخت خواب و دکور بالای آن مواجه هستید. علاوه بر نصب تابلو و عکس راه های دیگری هم برای تزیین بالای تخت وجود دارد، این تزیینات باید بتواند حس های گوناگون مانند قدرت، آرامش، امنیت به ما بدهد بنابراین در انتخاب دکور بالای تخت بسیار دقت کنید. ضمنا به یاد داشته باشید که این انتخاب اولین و آخرین انتخاب شما نیست و می تواند هر از چند مدتی تغییر کرده و تنوع را به ما هدیه دهد. گاهی به حدی تاج بالای تخت بزرگ است که بهتر است هیچ چیزی اضافه نکنیم و بگذاریم تاج خودنمایی کند و فضا را شلوغ نکنیم.

چیدمان تابلو

انوع چیدمان عکس

نوع خطی : قرارگیری خطی تابلوهای هم‌اندازه می‌تواند نظم خاصی را به اتاق بدهد. در صورتی که تابلوهای دیواری شما یک‌اندازه هم نباشند، این چیدمان می‌تواند بسیار مناسب بوده و جذابیت تابلو‌های شما را دو چندان کند.

نوع شبکه ای : در این نوع چیدمان تابلوهای دیواری شما در ردیف‌ها و ستون‌های منظم قرار می‌گیرند. نظم و تقارن ویژه‌ای را باید رعایت کنید. انعطافپذیری بالایی دارد و می‌توان از آن برای دکوراسیون دیوارهای بزرگ و کوچک استفاده نمود.

دکور اتاق

نوع خوشه ای : در این چیدمان شما می توانید آزادانه تر عمل کرده و محل قرارگیری هر تابلو دیواری را با توجه به فضای موجود بر روی دیوار، از پیش بر روی کاغذ ترسیم نمایید. این چیدمان با وجود نظم خاصی که در آن وجود دارد، بر خلاف دو چیدمان قبلی نامتقارن بوده و همین موضوع زیبایی آن را دو چندان میکند.

نوع تکی : همیشه استفاده از تابلوهای دیواری متعدد در کنار یکدیگر جذاب و زیبا نبوده و برخی اوقات بهتر است یک تابلو دیواری بزرگ را به صورت تکی بالای تخت به دیوار متصل کنید. این عکس می تواند عکس عروسی شما و یا عکسی خاطره انگیز باشد.

عکس در اتاق

نکاتی برای زیباتر کردن بالای تخت اتاق خواب

شما می توانید فضای پشت دیوار را  با ایده نورپردازی تزیین کنید. این ایده های جذاب نورپردازی باعث می شوند اتاق خواب شما مدرن و شیک به نظر برسد. یک تابلو هنری که مورد علاقه شماست، می توانید گزینه مناسبی برای پر کردن فضای خالی پشت دیوار باشد. شلف و قفسه هم می تواند زیبا باشد، با این کار می توانید مجموعه ای از وسایل مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشد و نمایی زیبا نیز در اتاق خود به وجود آورید. زمانی که محیط اتاق شما بسیار کوچک است، می توانید از آیینه بهره ببرید.

تزیین اتاق

مقالات زیر را هم مطالعه کنید :

enlightenedمعجزه نصب تابلو در خانه

enlightenedتابلو برای دفتر کار

enlightenedطراحی‌ معماری در سبک مدرنیسم

تابلو

سخن پایان ایرانادکور

انتخاب و نصب قاب های دکوراتیو راهی برای زیباتر شده خانه است. در واقع با تابلو هایی که به دیوار می زنیم درون خود را به نمایش می گذاریم. ممکن است گاهی تابلو ها را فقط بر اساس تم و سبک خانه انتخاب کنیم و احساس خاصی به آن ها نداشته باشیم اما بهتر است هم چیز در خانه بجای اینکه در خدمت سبک و زیبایی باشد در خدمت آرامش و شادی روان ما باشد. ما هم در این راه در کنار شماییم تا بسته به سلیقه خوبیتان بهترین پیشنهادات را به شما بدهیم و خانه ای رویایی را برای شما بسازیم. خانه پر از آرامش، شادی و سرزندگی. با شماره های ما در تماس باشید و در خصوص اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران مشاوره رایگان دریافت کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه