آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس

نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس

نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس
اگر تردید دارید که کابینت آشپزخانه خود را با چه طرح و رنگی انتخاب کنید ، با ما در این مقاله از ایرانادکور همراه باشید ؛ به شما نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس را می گوییم تا مانند یک حرفه ای بهترین کابینت را انتخاب کنید!

اگر تردید دارید که کابینت آشپزخانه خود را با چه طرح و رنگی انتخاب کنید ، با ما در این مقاله از ایرانادکور همراه باشید ؛ به شما نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس را می گوییم تا مانند یک حرفه ای بهترین کابینت را انتخاب کنید!

ما در ایرانادکور با کیفیت ترین و اقتصادی ترین کابینت ها را برای شما طراحی و اجرا می کنیم پس با تکیه بر دانش ، تجربه و سابقه 12 ساله ما در این زمینه می توانید تمام تصوراتتان در خصوص داشتن یک آشپزخانه مدرن و ژورنالی را به واقعیت بدل کنید.

دعوت می کنیم مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را بخوانید و با روند انتخاب برترین شرکت مابینت ساز آشنا شوید.

کابینت آشپزخانه شیراز

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر زیبایی خانه انتخاب مناسب رنگ ها و رعایت هارمونی کل فضا است ، اینکه شما زیباترین آشپزخانه را طراحی کنید که نه با سبک خانه هماهنگ باشد و نه با طیف رنگی آن در نهایت منظره ای آشفته و ناخوشایند خواهید داشت که احساس آرامش نخواهید کرد.

بنابراین ما برای بیان نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس مستقیما به سراغ انتخاب رنگ میرویم. با ما همراه باشید.

از آنجا که کابینت هایگلاس در حال حاضر که در سال 2023 هستیم بیشترین اقبال را در بازار دارد ما هم موضوع این مقاله را به کابینت هایگلاس اختصاص داده ایم ، کابینت های هایگلاس دارای تنوع بسیار بسیار بالایی در رنگ و طرح هستند و این تنوع دقیقا تمام نشدنی است ، شما در بازار به سراغ هر شرکت دکوراسیون داخلی بروید کالیته ای از رنگ های متنوع و جذاب را برای انتخاب پیش روی خود خواهید دید و از آنجا که این نمونه ها درابعاد بسیار کوچک هستند شاید نتوانید تصور درستی از اجرا شده آن داشته باشید.

یکی از نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس این است که از رنگ ها بصورت اتفاقی نمیتوانید استفاده کنید ، خصوصا درباره کابینت که المان بسیار گران قیمتی است و تعویض آن پردردسر و هزینه بر خواهد بود و احتمالا هر خانه و آپارتمانی در طول عمر خود تغییرات زیادی در کابینت را تجربه نخواهد کرد. پس درانتخاب خود به شدت وسواس داشته باشید تا بعدا پشیمان نشوید.

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس

در یک جمله به شما خواهیم گفت که اولین و مهمترین نکته در بین نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس

و در هنگام انتخاب رنگ چیست؟ پاسخ : سبک دکوراسین داخلی !

اگر خانه و آشپزخانه شما از سبک دکوراسیون داخلی مدرن تبعیت می کند ، شما باید به سمت رنگ های ساده ، مینیمال و خنثی بروید ؛ مثال : سفید ، طوسی ، شیری ، نباتی ، کرم.

اگر سبک دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما کلاسیک است به سمت رنگ ها و طرح های چوبی مانند بروید ؛ مثال : ورق های هایگلاس طرح چوب ، طلایی ، نقره ای ، مدل های نقطه نقطه ای و راه راه

کابینت هایگلاس شیراز

سبک خانه من مدرن است یا کلاسیک؟

به زبان بسیار ساده ، اگر در خانه شما همه چیز ساده است ، مبل ها راحتی و چستر هستند ، خبری از زرق و برق و منبت کاری های شلوغ و بوفه های چوبی کار شده و لوستر های آویز نیست خانه شما با سبک مدرن طراحی شده و اما اگر خانه شما از آن خانه های باشکوه است که مبل ها دارای تاج چوبی منبت کاری شده با رنگ هایی از طلایی و نقره ای هستند و کاغذ دیواری ها دارای گل های درشت و براقند و بیشتر وسایل و المان ها دارای ابزار و یراق هستند ، فرش های سنتی و دست بافت با نقوش ایرانی پهن است پس خانه شما در سبک کلاسیک است.

نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس را با هم مرور می کنیم پس الان که می دانید سبک خانه تان چیست کابینت را بر اساس آن انتخاب کنید ، کابینت های ممبران و چوبی که دارای نقوشی برجسته و ظرافت های بیشتری هستند و رنگی از چوب و طبیعت دارند برای سبک کلاسیک و کابینت هایی که رنگ های ساده تر دارند و زیبایی در سادگی و خلوت بودن آن هاست در سبک مدرن هستند.

سبک خانه من مدرن است یا کلاسیک؟

کابینت مات یا براق؟

میدانید که ورق های هایگلاس دارای دو نوع مات و براق است ، اما شما باید کدام را انتخاب کنید ؟ اینجا پاسخ ها ساده و روشن هستند : اگر آشپزخانه شما واقعا بزرگ و روشن است می توانید به سمت انتخاب کابینت های مات بروید در غیر این صورت حتما کابینت براق انتخاب کنید تا سطح براق کابینت هایگلاس با بازتابش نور فضا را بزرگ و دلباز نشان دهد ، کابینت های مات برای آشپزخانه های کوچک تقریبا فاجعه است!

هایگلاس ایرانی یا ترک؟

خب حالا این سوال پیش می آید که ما باید از کابینت های هایگلاس ایرانی استفاده کنیم با ترک؟ پاسخ این سوال هم بسیار روشن است. به تعداد صفر های حسابتان نگاه کنید ، اگر توان پرداخت کابینت هایگلاس ترک را دارید واقعا این انتخاب را داشته باشید ، درست است که هزینه بیشتری پرداخت می کنید اما از نظر درخشندگی و کیفیت کابینت متفاوتی خواهید داشت! اما این بدین معنی نیست که ورق های هایگلاس ایرانی بد هستند ، خیر برخی از تولید کنندگان ایرانی هم موفق به تولید ورق های هایگلاس با کیفیتی شده اند که ما در ایرانادکور با شناخت خوبی که نسبت به متریال های بازار داریم برترین انتخاب را خواهیم داشت.

کابینت هایگلاس سفید

نکاتی بسیار کلیدی در انتخاب کابینت هایگلاس

enlightenedنکته اول : مورد اول در نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس را بدانید !  درست است که درب های مگنتی که دستگیره ندارند و با فشار دست باز و بسته می شوند طراحی کابینت را بسیار شیک و متفاوت می کند اما در هنگام انتخاب کابینت هایگلاس براق توصیه می کنیم از این شیوه استفاده نکنید چون اثر انگشتان شما بر روی کابینت نقش خواهد بست و مدام باید تمیزکاری کنید!

enlightenedنکته دوم : درست است که ورق های هایگلاس بسیار براق و شیک هستند اما برای سطح رویی کابینت مناسب نیستند از طراحی کابینت های تک متریال پرهیز کنید!

enlightenedنکته سوم : اگر آشپزخانه کوچکی دارید به سمت انتخاب ورق های طرح دار نروید ، کابینت سفید با ترکیبی از طوسی روشن و یا کرم و یا چوب بهترین گزینه برای شماست ، یادتان باشد خط و خطوط و نقش و طرح هایی که شما در ابعاد بسیار کوچک در سمپل می بینید قرار است با تعداد زیاد و در ایعاد بزرگ یک عمر جلو چشمتان باشد و خسته خواهید شد!

enlightenedنکته چهارم : نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس را مرور کردیم اما نکته طلایی!

به سلیقه خود نهایت احترام را بگذارید ، درست است که مثلا امسال (2023) کابینت سفید و طوسی مد شده و بسیار هم شیک و زیباست و هرگز هم از مد نخواهد افتاد اما اگر شما با رنگ طوسی حس دلمردگی و پژمردگی دارید هرگز به سمت این انتخاب نروید. بانوی خانه قرار است ساعت های زیادی در این فضا باشد و امروزه کانترها و جزیره های آشپزخانه محل اصلی دیدار و گردهمایی های اعضای خانواده است بنابراین اگر قرار باشد فقط به مد توجه کنید در واقع به احساس و آرامش تک تک اعضای خانواده بی حرمتی کرده اید ، بهتر است برای انتخاب رنگ و طرح نظر موافق اکثریت اعضای خانواده را جلب کنید.

کابینت هایگلاس دو رنگ

enlightenedنکته پنجم : وظیفه اصلی شما انتخاب بهترین سازنده کابینت است ، اگر شما بهترین متریال و بهترین طراحی را داشته باشید اما کابینت ساز نتواند دقت و ظرافت لازم را داشته باشد تمام پول شما هدر رفته ، ما در کنارتان هستیم تا با ارائه برترین پیشنهادات و سپس برترین کیفیت ساخت شما را نیز در لیست مشتریان راضی خود داشته باشیم.

برای دانستن نکات کلیدی انتخاب کابینت هایگلاس کافیست با دفتر ایرانادکور در تماس باشید و مشاوره بگیرید. همچنین اگر می خواهید بهترین و زیباترین کمد دیواری ها را داشته باشید مقاله صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز را از دست ندهید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه