مصالح ساختمانی

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت
انتخاب بهترین کفپوش برای منزل و یا هر فضای دیگری از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مقاله با نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت آشنا شوید.

تاریخ: 1399/12/11

کفپوش لمینت یکی از بهترین و کاربردی‌ترین کفپوش‌ها به حساب می‌آید که دارای مزایای بسیاری نیز می‌باشد. اما نکته مهم در هنگام انتخاب کفپوش لمینت این است که چگونه می‌توان بهترین و مناسب‌ترین نوع کفپوش لمینت را انتخاب کرد؟ در هنگام انتخاب کفپوش لمینت باید به یک سری از نکات توجه ویژه داشت تا همواره بتوان بهترین انتخاب را داشت. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله به بررسی نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت می‌پردازد.

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت 5

نکات مهم در هنگام انتخاب کفپوش لمینت

همگی ما تمایل داریم تا در هنگام خرید و انتخاب یک محصول همواره بهترین و برترین نوع محصول را انتخاب کنیم تا از کیفیت و کارآیی کالا خیالمان راحت باشد. انتخاب کفپوش مناسب برای منزل نیز از این قاعده متثنی نیست. کفپوش لمینت باکیفیت را می‌توان از طریق یک سری بررسی‌ها و نکات اولیه تشخیص داد. لمینت در ضخامت‌های متفاوتی مانند 6 میلیمتر، 8 میلیمتر، 10 میلیمتر و 12 میلیمتر به بازار عرضه می‌شود.

در این میان لمینت با ضخامت 8 و 12 میلی‌متر بسیار معمول می‌باشد و کاربرد گسترده‌تری دارند. در حالت کلی می‌توان بیان کرد که کیفیت کفپوش لمینت به لایه hdf و لایه ملامینه روی آن بستگی دارد. آشنایی با انواع پوشش کف (لمینت hdf) به شما در شناخت این لایه‌ها و ویژگی‌های آن کمک می‌کند. روش‌های متعددی برای شناخت این لایه‌ها و بررسی کیفیت آن‌ها وجود دارد.

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت 6

نحوه تشخیص لایه میانی خوب در کفپوش لمینت

لایه میانی کفپوش لمینت در اصل بخش مهم و تاثیرگذاری از کفپوش را تشکیل می‌دهد که بهتر است تا افراد بتوانند به صورت مستقیم توانایی تشخیص لایه میانی خوب را داشته باشند. یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای تشخیص لایه میانی خوب از بوی کفپوش می‌باشد. اگر کفپوش دارای جنس مرغوب و خوبی باشد، در نهایت بوی چوب و تازگی می‌دهد و برعکس این موضوع نیز امکان‌پذیر است.

اگر لایه‌های کفپوش بوی تند و زننده‌ای دارند در اصل نشان دهنده بی کیفیت بودن لایه میانی است. این موضوع بر روی وزن نیز تاثیرگذار است. اگر لایه میانی کفپوش لمینت خوب باشد، در ابعاد و اندازه یکسان از ورقه‌های کفپوش لمینت در اصل وزن به صورت یکسان در سراسر لایه پخش شده است و لمینت با لایه میانی خوب سنگین‌تر از لمینتی است که دارای لایه میانی بد می‌باشد.

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت 2

تشخیص لایه میانی خوب در کفپوش لمینت از نظر رنگ و بافت الیاف نیز قابل تشخیص می‌باشد. اگر لایه میانی لمینت دارای جنس خوبی باشد، بافت آن نیز منظم، صاف و یکدست به نظر می‌رسد و رنگ آن روشن است و تیرگی در آن دیده نمی‌شود. اما اگر جنس لایه میانی کفپوش بد باشد، الیاف آن ناهموار، سست و نامنظم است. همچنین در سطح آن نیز نقطه‌هایی به رنگ مشکی یا قهوه‌ای دیده می‌شود. رنگ یک لایه میانی خوب در کفپوش لمینت باید به رنگ چوب باشد. اگر شما نیز تمایل دارید تا با لمینت و ویژگی‌ها و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedاستانداردهای کفپوش لمینت

enlightenedاجرای لمینت کف خانه

enlightenedمفهوم انواع نماد کفپوش لمینت

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینت 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین اجرای کفپوش در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و متفاوت را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینتتشخیص بهترین لمینتاجرای بهترین کفپوش لمینت

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه