طراحی باغ و فضای سبز

محوطه سازی تالار عروسی

محوطه سازی تالار عروسی

محوطه سازی تالار عروسی
محوطه سازی تالار عروسی شامل انجام تمام کارها و در نظر گرفتن تزییناتی است که یک تالار را زیبا و باشکوه می‌کند.

تاریخ: 1399/1/15

همه ما حداقل یکبار تا به الان را به مناسبت دعوت شدن به جشن عروسی، وارد یک تالار عروسی شده‌ایم و می‌دانیم که محوطه سازی تالار عروسی بسیار مهم است. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی همواره زیباترین وجذاب‌ترین محوطه سازی‌ها را طراحی و اجرا می‌کند.

بهترین محوطه سازی تالار عروسی

تالار عروسی

تالار عروسی همیشه برای ما یک واژه آشنا به حساب می‌آید و در کنار این احساس همیشه شور و شوق داشتیم تا هر چه سریع‌تر وارد محوطه تالار شده و هیجان‌انگیز با دیگران در مورد دیزاین، متراژ و محوطه سازی تالار صحبت کنیم. زیبایی و جذابیت تالار از همان لحظه ورود به تالار بسیار مهم و تاثیرگذار است، زیرا اولین چیزی که بیننده با آن روبرو می‌شود، محوطه سازی تالار است. طراحی فضای سبز و محوطه سازی همیشه در هر ساختمان با هر کاربری بسیار مهم و تاثیرگذار در زیبایی فضا است.

ایده محوطه سازی تالار عروسی

ورودی تالار عروسی

یکی از بخش‌های مهم وتاثیرگذار در انتخاب یک تالار عروسی، قطعاً بخش ورودی تالار است که دقیقاً همان جایی است که عروس و داماد قرار است تا با یکدیگر بعد از گذشتن از این فضای ورودی وارد تالار اصلی شوند، بنابراین انتخاب یک دیزاین عالی و شگفت انگیز حداقل برای این بخش ضروری است. فضای ورودی تالار عروسی قطعاً از محوطه تالار و فضای بیرونی شروع می‌شود، بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن یک مسیر گل، شمع آرایی، طاق ورودی یا دیگر تزیینات، ورودی تالار را به فضایی رویایی تبدیل کنید.

تالار عروسی مجلل

امکانات ویژه در فضای سبز تالار عروسی

فضای سبز بسیاری از تالارها به این صورت در نظر گرفته شده است که هیچ امکانات یا طراحی خاصی برای محوطه تالار وجود ندارد. هنگامی که یک تالار دارای محوطه سازی خاص و متفاوت در فضای بیرونی تالار خود باشد، قطعاً دارای یک برگ برنده نسبت به دیگر تالارها است. استفاده از ایده‌های کم هزینه برای دکوراسیون باغ برای شروع می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. ایجاد یک فواره آب مصنوعی همراه با تزییناتی از قبیل گاری گل و تونل سبز با گیاهان و همچنین تعبیه چند نیمکت در کنار این فضا برای نشستن می‌تواند زیبایی تالار و محوطه آن را دو برابر کند.

ورودی تالار عروسی

نورپردازی

نورپردازی همیشه از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در طراحی و دیزاین هر فضایی است. اهمیت نورپردازی در محوطه سازی برای تالار عروسی ارزش و اعتبار دو چندانی پیدا می‌کند. محوطه تالار در هر اندازه‌ای چه کوچ و چه بزرگ باید نورانی و دارای نورپردازی و طراحی مناسب و باشکوه باشد. هیچ شخصی علاقه ندارد که از فضایی تاریک و ترسناک عبور کند یا در فیلم عروسی، بخشی از محوطه باغ یا تالار عروسی تاریک و زننده باشد. طراحی و اجرای محوطه سازی تالار عروسی شامل در نظر گرفتن تمام این موارد خواهد بود.

محوطه سازی تالار

اگر شما نیز به مبحث محوطه سازی و طراحی فضای سبز در مکان‌های عمومی و منازل مسکونی علاقه مندید یا هم‌اکنون درگیر بازسازی محوطه سبز منزل خود هستید یا حتی اگر می‌خواهید تا فضای سالن تالار عروسی و محوطه آن را بازسازی کنید، مهم‌ترین بخش کسب اطلاعات بیشتر و افزایش دانش شما در این حوزه می‌باشد. پس مقالات زیر را حتماً مطالعه بفرمایید.

enlightenedفرم‌های هندسی در طراحی فضای سبز

enlightenedاصول سازماندهی فضای سبز

enlightenedاصول و قواعد طراحی معماری منظر

ورودی تالار

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی دکوراسیون داخلی و نورپردازی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه