دکوراسیون

طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی

طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی

طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی
سالن پذیرایی به عنوان فضایی عمومی در یک منزل به حساب می‌آید؛ زیرا تمامی افراد خانواده و میهمانان بیشتر وقت خود را در این فضا سپری می‌کنند. بنابراین، دکور سالن پذیرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سالن پذیرایی همیشه به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فضا داخلی در دکوراسیون یک منزل به حساب می‌آیند. طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی نیازمند در نظر گرفتن و توجه به عناصر و عوامل متعددی است که بهتر است تا همیشه این کار توسط یک طراح حرفه‌ای انجام شود. سالن پذیرایی به عنوان فضایی عمومی در یک منزل به حساب می‌آید؛ زیرا تمامی افراد خانواده و میهمانان بیشتر وقت خود را در این فضا سپری می‌کنند. بنابراین، دکور سالن پذیرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. سابقه درخشان تیم حرفه‌ای ایرانادکور در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره گویای این مساله می‌باشد.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی 2

طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی

در هنگام طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی در حالت کلی عوامل متعددی تاثیرگذار هستند که باید با بررسی دقیق هر کدام از این عوامل و تاثیر آن‌ها در دکور داخلی شروع به انتخاب و خرید بهترین آیتم‎‌ها کرد. یکی از این عوامل تاثیرگذار در اصل طراحی و اجرای کناف برای سقف سالن پذیرایی می‌باشد. طراحی و اجرای کناف سقف  سالن پذیرایی یکی از روش‌های کاربردی و جذاب برای زیباسازی فضای سالن پذیرایی به حساب می‌آید؛ که امروزه تقریباً در تمامی منازل از این مدل استفاده می‌کنند. کناف سقف سالن پذیرایی دارای مدل‌های مختلفی است که یکی از آنها کناف سقف پذیرایی مستطیلی می‌باشد.

کناف سقف سالن پذیرایی را می‌توان در طرح‌های متنوعی طراحی و اجرا کرد. کناف مربعی برای سقف سالن پذیرایی از انواع مدل‌های پرطرفدار و زیبا نیز به حساب می‌آید و شما می‌توانید از این مدل سقف کاذب در قسمت‌های مختلف منزل خود مانند سالن پذیرایی و اتاق خواب و راهرو‌ها بهره ببرید. این مدل از کناف سقف حتی برای دفتر کار شما نیز مناسب به حساب می‌آید. برخی از سقف‌های اجرا شده با طرح کناف مربع شکل را می‌توان به صورت ترکیبی با سایر اشکال هندسی مانند دایره بیضی و دیگر اشکال استفاده کرد؛ تا شگفتی و جذابیت خاصی را به فضای شما بدهد.

طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی 3

اجرای کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی

کاغذ دیواری همیشه به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیوار سالن پذیرایی به حساب می‌آید. در کنار تمامی مدل‌های کاغذ دیواری موجود در بازار، کاغذ دیواری برجسته یکی از انواع کاغذ دیواری جدید و مدرن در دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می‌شود که دارای طرح، رنگ و مدل‌های مختلف و متنوعی نیز می‌باشد.

شما می‌توانید به راحتی بر روی سطح یک کاغذ دیواری برجسته دست بکشید و برجستگی طرح و بافت آن را احساس کنید و همزمان از زیبایی آن نیز لذت ببرید. کاغذ دیواری‌های برجسته از جنس‌های مختلفی مانند مخمل، الیاف، pvc و ابریشم ساخته می‌شوند و دارای طرح‌ها و زمینه‌های گوناگون و منحصر به فرد می‌باشند. کاغذهای دیواری برجسته و مجلل از کارهای دست ساز و گران قیمت به حساب می‌آیند که معمولاً برای خانه‌های لوکس استفاده می‌شوند.

شما می‌توانید به راحتی از میان تنوع زیاد کاغذ دیواری در بازار به انتخاب بهترین طرح و مدل بپردازید. در ادامه نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقالات زیر را مطالعه بفرمایید.

چیدمان میز ناهار خوری در پذیرایی

دکوراسیون سالن پذیرایی

جذاب‌ترین پرده‌های پذیرایی

طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکور سالن پذیرایی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان و تخصصی بهره‌مند شوید.

همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه