نمونه کارهای معماری داخلی

طراحی و اجرای آجیل فروشی و لوازم قنادی

طراحی و اجرای آجیل فروشی و لوازم قنادی

آجیل فروشی و لوازم قنادی

در این پروژه که در مدت زمان بسیار کوتاهی موفق به اجرای آن شدیم ، فروشگاه آجیل فروشی و لوازم قنادی دکور و تجهیز شد ، با توجه به نوع کالاهای این فروشگاه می بایست د ونوع ساختار آجیل فروشی و لوازم قنادی را با هم ترکیب می کردیم.

در بخش جلویی مغازه که مربوط به آجیل فروشی است تلاش کردیم از باکس ها و شلف های بسیار کاربردی و مناسب استفاده کنیم که در عین زیبایی برای فروشنده در دسترس و برای مشتری قابل دیدن باشد. در سالهای اخیر به دلیل گسترش بیماری های واگیر دار مانند کرونا یکی از اهداف ما در ایرانادکور به حفظ رعایت بهداشت مواد غذایی روباز اختصاص یافته که در این فروشگاه بر خلاف گذشته که آجیل ها در دسترس مردم بود و تقریبا هر کسی دست نوازشی بر سر مواد غذایی غیر قابل شستشو می کشید و حتی گاهی مزه میکرد در این فروشگاه برای ممانعت از این عمل خوراکی های روباز که قابلیت شستشو هم ندارند را از دسترس عموم خارج کرده اما با زاویه بندی و ارتفاع مناسبی که در نظر گرفتیم کاملا در دید مشتری قرار دارد.

در بخش دوم مغازه هم که لوازم قنادی قرار دارد با طراحی و اجرای قفسه بندی مناسب بر اساس نوع کالا بهترین تجربه چیدمان برای صاحب مغازه و آسان ترین مسیر های خرید برای مشتری را پیاده سازی کرده ایم که تصاویر گویای آن است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه