دکوراسیون

طراحی راهرو ورودی منزل

طراحی راهرو ورودی منزل

طراحی راهرو ورودی منزل
در دکوراسیون داخلی، تمام قسمت های خانه ارزشمند هستند. از راهرو گرفته تا سالن پذیرایی همگی باید مورد توجه قرار گیرند. در این نوشتار می خواهیم در خصوص طراحی راهرو ورودی منزل صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/01/29

ایرانادکور، پیشتاز عرصه دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، برای ارائه ایده های ناب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و محیط های مختلف اداری – تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز خرید و موسسات آموزشی در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

دکوراسیون راهرو

اهمیت طراحی راهرو منزل

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی از سبک کلاسیک گرفته تا مدرن طرفداران خاص خود را دارد و هر کس بسته به ایده شخصی خود اقدام به طراحی خانه می کند. برخی افراد فقط به دکوراسیون اتاق نشیمن، سالن پذیرایی و نهایتا دیوار پشت ال سی دی اهمیت می دهند و راهرو ها را فراموش می کنند. در صورتی طراحی راهرو خصوصا راهرو ورودی خانه اهمیت بسیاری دارد. یک فرش زیبا، آینه قدی، جا لباسی و آینه زیبا، تابلو ها و گلدان های خاص می تواند در بدو ورود این پیام را به مهمانان بدهد که قرار است وارد منزلی زیبا که با سلیقه چیدمان شده است شوند.

دکوراسیون راهرو

المان های اصلی در طراحی راهرو

دیوار راهرو : دیوار راهرو اهمیت ویژه ای دارد. در راهرو ها دیوارها نزدیک به هم هستند، باید با توجه به این نزدیکی طراحی ختصی را در نظر بگیریم و از شلوغکاری بپرهیزیم. گاهی می تواند بخاطر نزدیک بودن دیوارها از طرح های تکمیلی استفاده کنیم. مثلا تابلو هایی که مکمل هم هستند را نیمی بر یک دیوار و نیمی بر دیوار مقابل وصل کنیم.

کفپوش راهرو : از جمله نکات دیگری که استفاده از آن برای راهرو واجب است قالی و قالیچه است. متناسب با دکوراسیون بقیه منزل قالیچه های شیکی انتخاب کنید و در راهرو پهن نمایید.

نورپردازی راهرو : نورپردازی همه جا زیباست. نور های مناسب می تواند دکوراسیون راهرو شما را زیباتر و دوست داشتنی تر کند و حس مثبتی را در بدو ورود ایجاد نماید.

دکوراسیون راهرو

جا کفشی و جا لباسی : جالباسی در راهرو از دیگر مواردیست که انگار نمی توان آن را حذف کرد. مهمانان در بدو ورود دوست دارند لباس های رویی مثل کت و یا پالتو خود را در آورده و آویزان کنند و چخوب است که همرمان خود را در آینه هم ببینند. همچنین برای اهل خانه خوب است که هنگام خروج بتوانیم ظاهر خود را برای آخرین بار بررسی کرده و خارج شویم.

طراحین راهرو

رنگ ، نور و الگو در طراحی راهرو

در رابطه با رنگ و الگو، از آنجایی که راهرو پر رفت و آمدترین جای خانه است ممکن است رنگ سفید و یا رنگ های روشن بهترین انتخاب باشند، خصوصا اگر راهرو تنگ و باریک است و رنگهای تیره آن را باریک تر هم نشان می دهد. کفش، کت و کلید باعث می‌شود راهرو کوچکتر به نظر برسد. با تعبیه قفسه‌های مناسب بر روی زمین و یا دیوار ها  این کمبود فضا را جبران کنید. اگر سقف راهرو بلند است، چراغ بزرگ و سقفی انتخاب کنید، و اگر کوتاه چراغ را کوچک و دیواری.

دکوراسیون راهرو

مقالات زیر هم برای شماست :

enlightenedتزیین راهرو کوچک خانه

enlightenedطرح پرده راهرو

enlightened6 اصل در طراحی دکوراسیون منزل

طراحیراهرو

سخن پایانی ایرانادکور

اجرای ایده آل طراحی راهرو خانه بسیار ساده و کم هزینه است، و در عین حال تاثیر بسیاری در زیبایی خانه و نیز دادن موج انرژی مثبت به همه در هنگام ورورد به منزل شما دارد. اگر از آن دسته افراد هستید که به جزییات دکوراسیون خانه بها می دهید می توانید با دکور کردن راهرو با هزینه ای کم، تاثیر بسیار مثبتی در روند دکوراسیون خانه مدرن خود را تجربه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص دکوراسیون منزل ساده و ارزان و یا شیک و لاگچری و فوق لوکس با شماره های ما در وب سایت در تماس باشید. بهترین ایده های دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را در اختیار شما قرار می دهیم و تا اجرای کامل سلیقه زیبایتان در کنارتان خواهیم بود.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور راهرو خانهتزیین راهروراهرو باریکدکوراسیون راهرور ورودی

.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه