دکوراسیون

سبک معماری داخلی مدرن

سبک معماری داخلی مدرن

سبک معماری داخلی مدرن
معماری مدرن یکی از سبک‌هایی است که در یک بازه تاریخی مشخص پا به عرصه ظهور نهاد و با ویژگی‌ها و شرایط خاص خود باعث حیرت همگان شد. این سبک به سرعت محبوبیت یافت و در همه عرصه‌ها از آن استفاده شد.

تاریخ: 1398/10/8

معماری مدرن

مبانی معماری مدرن که کاملاً واضح و مشخص است که سبکی غالب در سده بیستم میلادی بوده، ریشه در تحولاتی دارد که خاستگاه آن شهر فلورانس در شمال ایتالیا بوده است. بررسی سبک معماری داخلی مدرن و تمام اصول آن بدون در نظر گرفتن زمینه‌های فکری و اجتماعی مدرنیته و تحولات متعاقب آن امری ناقص خواهد بود. دکوراسیون اروپایی نیز یکی از سبک‌های محبوب در دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می‌شود.  ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی با بهره‌مندی از سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین و مدرن‌ترین خدمات به شما همراهان گرامی است. برای بهره‌مندی از این خدمات بی‌نظیر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

بنای مدرن ایفل

ساختمان‌های مدرن

از اواخر قرن هجدهم میلادی، به تدریج تولیدات جدید صنعتی وارد امور ساختمانی گردید. نکته جالب این است که در ابتدا این تولیدات برای احداث پل‌ها، کارخانجات و بناهای عمومی مورد استفاده قرار گرفت و سپس ساختمان‌های مسکونی شروع به استفاده از این مصالح کردند. در سال 1889 به مناسبت یکصدمین سال انقلاب کبیر فرانسه یک نمایشگاه بین‌المللی در شهر پاریس برگزار شد. برج ایفل یکی از بناهای ساخته شده در این نمایشگاه بود که با معماری داخلی مدرن کاملاً همسو بود و به عنوان نماد شهر فرانسه هم‌اکنون در نظر گرفته میشود. در ادامه به بررسی معماری داخلی مدرن برج ایفل در فرانسه می‌پردازیم. انواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا با انواع سبک‌ها آشنایی پیدا کنید.

معماری داخلی برج ایفل

برج ایفل

این برج تمام فولادی با 330 متر ارتفاع در شهر پاریس واقع شده است. برج ایفل یکی از بناهایی است که به عنوان نماد شهر پاریس و همچنین آغاز سبک معماری مدرن در نظر گرفته می‌شود که از دو مصالح جدید آهن و شیشه تشکیل شده است. طبقه اول برج ایفل بسیار جذاب و زیبا است زیرا کف این طبقه کاملاً یک سطح شیشه‌ای است و افراد می‌توانند کاملاً زیر پای خود را ببینند که همین امر باعث می‌شود تا انسان احساس معلق بودن بین زمین و آسمان به او دست بدهد. در طراحی مجتمع اداری مدرن نیز باید به اصول و قوانین خاصی نیز پایبند بود تا بتوان آن طرح را به عنوان یک پروژه موفق در نظر گرفت.

معماری مدرن

طبقه دوم برج ایفل نقش یک ایوان بزرگ را ایفا می‌کند که بازدیدکنندگان می‌توانند از این طبقه تمام شهر را ببینند. رعایت اصولی که در طراحی داخلی و تزیینات این بنا در نظر گرفته شده است کاملاً با اصول دکوراسیون داخلی مدرن آن زمان مطابقت دارد. طراحی منزل به سبک مدرن نیز رواج بسیاری یافته است که در همین امر نیز باید از اصول خاص مدرنیته پیروی کرد.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از اصول مدرنیته و آشنایی با اجزای خانه‌های مدرن و داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی داخلی و نورپردازی همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

سبک معماری داخلی مدرنطراحی داخلی مدرن منزلاصول معماری مدرنساختمان مدرن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه