دکوراسیون

دکور منزل در شیراز

دکور منزل در شیراز

دکور منزل در شیراز
دکور منزل در شیراز موضوعی است بسیار مهم چرا که دید مردم شیراز دیدی هنری و زیبا پسند است. دکوراسیون و چیدمان خانه و منزل در سالهای گذشته و امروز بسیار مورد توجه مردم بوده است دیزاین‌منزل در سالهای مختلف با تغییر سبک مواجه شد ، در این مقاله از ایرانادکور در خصوص دکور منزل در شیراز صحبت خواهیم کرد.

دکور منزل در شیراز موضوعی است بسیار مهم چرا که دید مردم شیراز دیدی هنری و زیبا پسند است.

دکوراسیون و چیدمان خانه و منزل در سالهای گذشته و امروز بسیار مورد توجه مردم بوده است دیزاین‌منزل در سالهای مختلف با تغییر سبک مواجه شد  ، در این مقاله از ایرانادکور در خصوص دکور منزل در شیراز صحبت خواهیم کرد.

ایرانادکور یک دفتر دکوراسیون داخلی در شیراز است که در یک دهه گذشته خدمات بسیار ارزنده ای را به همشهریان عزیز ارائه داده از اجرای سبک معاصر و مدرن گرفته تا سبک کلاسیک و سنتی ما در دکوراسیون داخلی شیراز بسیار موفق عمل کرده ایم .

در این مقاله با عنوان دکور منزل در شیراز اصولی که خوب است بدانید را به طور کامل توضیح می دهیم تا در مورد چیدمان منزل و سبک های مختلف اطلاعات کافی داشته باشید.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

بهترین رنگ در دکوراسیون منزل در شیراز

دوباره استفاده از رنگ‌های خنثی بر سر زبان ها افتاده رنگهایی که نمی‌توان به عنوان رنگی خاص آنها را استفاده کرد و یا نامی به آنها داد مانند قرمز آبی زرد سبز اما می‌توان از تناژ همان رنگ های نامبرده شده هم در رنگ‌های روشن استفاده کرد.

مانند تناژ رنگ آبی که در دکوراسیون منزل بسیار قابل استفاده است ، اگر زمینه را به رنگ‌های خنثی دربیاورید حال می توانید روی آنها از رنگ های گرم استفاده کنید.

استفاده از رنگ های گرم پررنگ باید با احتیاط انجام شود زیرا باعث خسته شدن چشم و دل زدگی در طول زمان خواهد شد

در دکوراسیون می‌توان از اشیا و وسایل گوناگون در فضای خانه بهره برد وسایل هنری جایگاه ویژه ای در دکور منزل در شیراز دارد یکی از راه هایی که می توانید رنگ را وارد فضای خانه کنید استفاده از آثار هنری و عتیقه جات است.

همچنین استفاده از تابلوهای نقاشی می تواند یک اتاق را از بی روحی نجات دهد ، در این اتاق چشم به هنگام رسیدن به رنگ سفید یا خنثی یعنی دیوارها استراحت کرده و سپس تابلویی پر از رنگ و نور را میبیند و لذت میبرد.

دکور منزل در شیراز

دکوراسیون آپارتمانی در شیراز

زندگی آپارتمانی از یک سو و توجه به مدرن شدن افراد از سوی دیگر باعث تغییر در دکوراسیون منزل شد و از آن سال‌ها به بعد با توجه به سبک های مختلف در طراحی مردم سعی کردند از آن الگوبرداری کنند در حال حاضر بیشتر افراد با توجه به پولی که دارند شروع به دکور کردن خانه خود می کنند و تعدادی افراد هم از المان های سنتی استفاده می کنند تا حال و هوای قدیمی را به خانه خود دعوت کنند.

فضا سازی در خانه و استفاده از المان های دکوراسیون داخلی فقط در جهت زیباسازی نخواهد بود چیدمان داخلی درست و حساب شده به ما یاری می کند بهترین استفاده را از فضای محدود و کوچک آپارتمان های امروزی داشته باشیم.

شاید در دید اول تصمیم بگیرید در دکوراسیون آپارتمان کوچک خود کل فضا را به چشم یک اتاق بزرگ بنگرید و نخواهید و غذاهای مختلف را در آن تفکیک نمایید این در حالی است که تجربه ثابت کرده که تفکیک فضا هرج و مرج و بی‌نظمی را کمتر می‌کند و آرامش را به خانه باز می گرداند.

برای تفکیک فضا می‌تواند از دربهای آکاردئونی استفاده کنید ، همچنین برای اتاق خواب می توانید از تخت های تاشو و یا میز های دیواری که پایه ندارند استفاده نمایید.

قفسه ها و شلف ها هم در استفاده بیشتر از فضا به شما کمک خواهند کرد ؛ یکی از روش‌های جدیدی که برای بزرگ نشان دادن خانه استفاده میشود استفاده از دیوار متحرک است شاید ندانید دیوار متحرک چیست ؟ اینها دیوار هایی هستند که بر روی ریل سوار می شوند و به نرمی می توانید آنها را عقب و جلو ببرید.

ضمناً برای آپارتمان های کوچک می توانید از آیینه در فضا بهره ببرید چرا که آینه ها خانه را بزرگتر و دلباز تر نشان می دهند و با انعکاس نور خود به فضا درخشندگی خاصی می بخشند.

ما در شرکت دکوراسیون داخلی منزل در شیراز برای خانه های کوچک و آپارتمان های نقلی استفاده از آیینه را پیشنهاد می کنیم و در طرح ها و پروژه های بسیاری از این روش استفاده کرده ایم.

همچنین در آشپزخانه های کوچک می توان میز و کابینت های آشپزخانه را طوری طراحی کنید که مانند قطعات پازل در هم جفت و جور شوند در این حالت زمانی که در آشپزخانه کاری ندارید این قطعات جمع می‌شوند و فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص می‌دهند.

کمدهای همه کاره هم راه چاره خوبی برای آپارتمان های کوچک است شما برای گذاشتن کتاب و وسایل خود و حتی لباس های تان نیاز به کشور و کمد دارید.

شما می توانید حتی از فضای زیر تخت به عنوان طبقه بندی و طراحی کمد استفاده کنید.

همچنان با ما باشید ، دکور منزل در شیراز را بررسی می کنیم.

دکوراسیون داخلی شیراز

مدل دکور منزل در شیراز

ما در شیراز استفاده از دیوارهای شیشه ای را به شما توصیه می کنیم که برای بزرگتر نشان دادن خانه مناسب است بعضی از دیوار ها را اگر برایتان مقدور است از شیشه بسازید.

در این حالت چشم با مانع بصری کمتری روبرو می‌شود و آرامش بیشتری خواهد داشت البته دیوار شیشه ای حریم خصوصی ندارد پس شاید بهتر باشد برای فضای خواب از شیشه مات و یا گلدار استفاده کنید.

اجرای دکوراسیون در شیراز را به ما بسپارید و با خیال راحت منتظر نتیجه باشید.

بهترین دکور منزل در شیراز

خوب است بدانید پرده های ضخیم و پر نقش دیگر مد نیستند و به جای آنها پرده های ظریف از جنس حریر و بسیار ساده می تواند جایگزین شود.

نور در بزرگ نشان دادن خانه بسیار تاثیرگذار است سعی کنید در طول روز بیشترین استفاده را از نور طبیعی داشته باشید.

این روزها جوانان ترجیح می‌دهند از وسایل بزرگ و تجملاتی دوری کنند ، تصور کنید در قسمت پذیرایی چیدمان خانه کوچک یک لوستر بزرگ و سنگین آویزان است حالا آیا میتوان مبلی رنگی و راحتی زیر آن گذاشت؟

برای داشتن بهترین دکور منزل در شیراز ما به شما توصیه می کنیم که وسایل غیرضروری را جمع کنید.

در چیدمان خانه کوچک شما برای تمام وسایل غیرضروری جا ندارید بنابراین وسایل خود را با دقت بالا بررسی کرده و اگر وسایل زیادی یا به درد نخور دارید آنها را از جلوی دست و پا جمع کنید.

ما در مغازه دکوراسیون داخلی در شیراز انواع و اقسام دیوارپوش ، کفپوش ، قرنیز ، چمن‌مصنوعی ، کاغذ دیواری و هر المانی که در دکوراسیون داخلی شما مورد نیاز است را فراهم کرده ایم.

پوشش دیوارها بسیار مهم هستند و می توانند خانه مدرن شما را بسیار شیک و جذاب کند ما در مغازه دکوراسیون داخلی در شیراز ، آخرین آلبومهای کاغذ دیواری را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده ایم تا بهترین دیوارپوش را با توجه به سلیقه خود و هارمونی منزلشان انتخاب کنند.

دکور منزل در شیراز

ما در مرکز دکوراسیون داخلی در شیراز انواع کفپوش ها را هم به شما ارائه میدهیم ، لمینت ، پارکت ، انواع موکت ها ، چمن مصنوعی و کفپوش های لاستیکی تنها جزئی از کفپوش های ارائه شده در فروشگاه ایرانادکور است.

نورپردازی در دکوراسیون منزل در شیراز 

نورپردازی علاوه بر روشن کردن محیط به آسانی می تواند حال و هوای فضا را تغییر دهد برخی سبک های نورپردازی یقینا خارج از دسترس ما هستند اما با کمی سلیقه و تعبیه کردن چند چراغ در جاهای مناسب می توان کل زیبایی خانه را متحول کرد.

قبل از رنگ کردن اتاق ها و یا اجرای کاغذ دیواری اتاق را به خوبی بررسی کنید اتاقهایی که چیدمان آنها در معرض نور نیستند

را می‌توان با نورپردازی مناسب روشن کرد.

وقتی شما پنجره ای بزرگ داشته باشید می‌توانید نگاهی به بیرون از خانه بیندازید و حال و هوایتان را عوض کنید.

برای مثال درختی بزرگ یا گلدان زیبا می تواند روحیه شما را تغییر دهد.

تاثیر رنگ و نور بر مغز توسط دانشمندان عصب‌شناس تایید شده ، بنابراین هرگز نورهای طبیعی را از خانه خود دریغ نکنید.

دکوراسیون داخلی شیراز

دکور انواع خانه ها در شیراز

هر خانه‌ای نوع چیدمان و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد ، برای مثال دکوراسیون منزل عروس با دکوراسیون منزلی که قرار است یک پدر بزرگ و مادر بزرگ و یا یک خانواده شلوغ در آن زندگی کنند کاملاً متفاوت است.

برای دکوراسیون منزل عروس مهمترین نکته ای که باید توجه کنید این است که متراژ خانه معمولاً نمی تواند بزرگ باشد از آنجایی که اکثر زوج های جوان هنوز به ثبات مالی نرسیده‌اند ، بهتر است برای چیدمان منزل آنها دقت عمل بیشتری به کار ببرید معمولا برای عروس و دامادها وسایل بسیاری زیادی خریداری می شود که ممکن است بسیاری از آن ها سال های سال نا کارآمد باشند ، از این کار بشدت پرهیز کنید و تلاشی کنید فقط به خرید وسایل کاربردی تر اما با کیفیت و زیبایی بهتر بپردازید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد ، صاحب خانه بودن یا مستاجر بودن است اگر قرار است خانه را سال بعد ترک کنید بهتر است هزینه اضافی برای دیوارها و کف و یا مبلمان اضافه نکنید.

می‌توان کور منزل در شیراز را با وسایل ارزان هم بسیار زیبا کرد ولی باید حتماً رعایت برخی نکات را سرلوحه خود کنیم

برای ارزان تر کردن دکوراسیون داخلی می توان از گل و گلدان های طبیعی استفاده کرد ، گیاهان روح طبیعت را وارد فضای خانه می کنند و علاوه بر زیبایی باعث بهبود کیفیت هوا و انرژی موجود در اتاق می شوند ، بنابراین همیشه در خانه خود از گیاهان استفاده کنید.

اگر خانه های قدیمی را در اختیار دارید و می خواهید در آن زندگی کنید به فکر تعویض درب های کابینت آشپزخانه باشید که یکی از راه های ارزان تغییر دکوراسیون است ما نیز در مرکز دکوراسیون داخلی در شیراز می توانیم این پروژه را با کمترین قیمت برای شما انجام دهیم.

همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه