دکوراسیون

تم چوب برای اتاق خواب

تم چوب برای اتاق خواب

تم چوب برای اتاق خواب
انتخاب اتاق خواب چوبی، یعنی انتخاب دکوراسیونی زیبا و با کلاس. تم چوب برای اتاق خواب، ایده ای بسیار خاص و شیک است که در اختیار شماست تا طبیعت را به اتاقتان دعوت کنید. در ادامه ایده هایی برای طراحی داخلی اتاق خواب چوبی را در اختیار شما همراهان گرامی ایرانادکور قرار می دهیم.

تاریخ مقاله : 1398/12/22

کاربرد چوب در معماری و طراحی داخلی، در کنار هنرمندی طراحان حرفه ای و با تجربه می تواند زیبایی بیافریند. ما در ایرانادکور زیبایی می آفرینیم تا شما را به محیط اطرافتان دلگرم کنیم و شادی را ماندگار نماییم.

تم اتاق چوب

انتخاب تم چوب برای اتاق خواب

از انواع دکوراسیون های گرم و صمیمی، دکوراسیون اتاق خواب چوبی است. پس اگر میخواهید دکوراسیون اتاق خواب تان بسیار خاص و متفاوت باشد، این سبک دکوراسیون ایده آل و مناسب شما است.

اتاق خواب مکان امنی برای تمام لحظات شماست محلی خصوصی کاملا منطبق با سلیقه و خواست شما به دور از هیاهوی خانه و به دور از چشم مهمانان. پس انتخاب دکوراسیون آن می تواند تاثیر زیادی روی روحیه شما داشته باشد. نتیجه اینکه بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق دقت لازم را به خرج دهید.

سبک های مختلف استفاده از چوب در دکوراسیون اتاق خواب

بعد از انتخاب تم چوب برای اتاق خواب، نوبت به انتخاب سبک طراحی می رسد. می توانید از انواع دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده کنید که این انتخاب کاملا سلیقه ای است و البته به سبک طراحی دکوراسیون قسمت های مختلف منزل تان هم بستگی دارد.

اگر شما دوست دارید فضایی آرام و صمیمی را  داشته باشید، بهتر است برای پوشاندن دیوار و کف اتاق خواب از چوب استفاده کنید. اگر فضای اتاق شما کوچک است و دوست دارید محیط را دلباز و بزرگ تر احساس کنید، از کفپوش و دیوارپوش های چوبی که به رنگ روشن هستند استفاده کنید.

دکور چوبی اتاق

تزیینات چوبی در اتاق خواب

اگر دکوراسیون چوبی را دوست دارید اما به هر دلیلی نمس خواهید و یا نمی توانید دیوارپوش و کفپوش چوبی را اجرا کنید، می توانید از سرویس خواب چوبی و یا در مرحله بعد از وسایل دکوری با متریال چوب استفاده نمایید.

سرویس خواب ها و کمد دیواری چوبی و یا حتی شلف و قفسه های جنس چوب دارای طرح های متنوعی هستند و می توانند تاثیر به سزایی روی جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب داشته باشند. قاب عکس های چوبی، آباژورها و میز های جنس و طرح چوب نیز می توانند کمک کننده باشند.

لینک های مفید در سایت ما :

enlightenedفرآورده های چوب ، MDF و کاربرد های آن

enlightenedمزایای کاربرد چوب در معماری

enlightenedانواع چوب و کاربرد آن ها در دکوراسیون

دکوراسیون چوبی اتاق

پیشنهادات ما در ایرانادکور

به راحتی و با هزینه کم، حتی از وسایل دور ریختنی می توانید هر چند وقت یکبار تغییرات زیبا و شگرفی در دکوراسیون اتاقتان به وجود بیاورید. آیا فکر می کنید اگر وسیله ای چوبی به مرور کارایی و زیبایی خود را از دست داد، حتماً باید دور ریخته شود؟

پاسخ ما به شما منفی است! چوب همیشه زنده است با تغییری جزئی به راحتی می توان جانی دوباره به آن بخشید و در جایی دیگر و با کاربردی دیگر از آن لذت برد.

الوارهای چوبی طبیعی، چند شاخه ساده درخت خشک شده، شاخه ها و تنه های درختان می توانند عناصری شگفت انگیز در اتاق شما باشند. شاید بسیاری از عناصر دکوری که در دکوراسیون اتاق خواب استفاده می کنید فقط از ساخته شده باشند! فقط کافیست خلاق باشید و یا از حرفه ای ها مشورت بخواهید.

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا با صرف کمترین هزینه و زمان زیباترین و دنج ترین دکوراسیون با تم چوب برای اتاق خواب را به شما ارائه دهیم. ایده های ناب طراحی داخلی را در کنار ما تجربه کنید و به جمع مشتریان راضی ما در ایرانادکور بپیوندید. بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را با دریافت مشاوره رایگان ما آغاز نمایید.

نویسنده: ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اتاق خواب چوبیدکوراسیون طرح چوبدکور اتاق خوابکاربرد چوب در اتاق خوابطراحی تم چوب

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه