مقالات تخصصی معماری

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار کدام است؟

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار کدام است؟

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار کدام است؟
شاید شما هم دفتر کاری برای خود راه اندازی کرده اید و یا مدتی است در دفتر کاری مشغول به کار هستید و از محیط یکنواخت آن خسته شده اید و اکنون که این مقاله را جستجو کرده و می خوانید به فکر تغییر حال و هوای اتاق کارتان هستید. یکی از بهترین کار ها نصب و یا تعویض کاغذ دیواری است. برای انتخاب مناسب کاغذ دیواری برای اتاق کار در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار را بشناسید.

اگر به دفتر کار خود اهمیت می دهید و می خواهید بهترین دکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن را اجرا کنید، می توانید با ما در ایرانادکور در تماس باشید. تیم دکوراسیون اداری ما مجری پروژه های بسیاری موفقی در جنوب کشور در همین زمینه بوده است ، اجرای دکوراسیون دفتر کار در شیراز را به ما بسپارید.

کاغذ دیواری دفتر کار

مهمترین موضوع در دکوراسیون دفتر کار

اولین مسئله ای که بایستی مد نظر قرار دهید رسمی بودن فضای کار است. در یک دفتر کار محیط باید به صورتی چیده شود که تمرکز کارکنان را معطوف به انجام کار نماید و از پرت شدن حواس آنها جلوگیری نماید. کاغذ دیواری های گلدار و شلوغ باعث بهم ریختن حواس و تمرکز افراد می شود. کاغذ دیواری هایی که از طرح های ساده تری در آنها استفاده شده باشد مناسبترند. طرح هایی که در آنها پیچیدگی باشد باعث جلب توجه کارمندان خواهد شد. رنگ های تند و زننده و یا طرح های ریز به دلیل اینکه چشم ها را اذیت میکنند مناسب نیستند.

کاغذ دیواری دفتر کار

بهترین کاغذ دیواری برای فضاهای کاری

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار که میتوان استفاده کرد، کاغذ دیواری بدون طرح و یا طرح دار ساده می باشد طرح هایی که به دو مدل پر رنگ و کمرنگ وجود دارند و یا کاغذ دیواری راه راه که برای دفتر کار می تواند بسیار رسمی و مناسب باشد. این مدل از کاغذ دیواری در عین زیبایی، تمرکز کارمندان را نمی کاهد و رسمیت محل کار را نیز حفظ می نماید.

کاغذ دیواری دفتر کار

یک پیشنهاد خوب برای دفتر کار

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار را بررسی می کنیم  ، از پوستر دیواری استفاده کنید! پوستری که طراحی خاص برای شما شده باشد همراه با لوگو و رنگ های خاص برند شما. شما در طراحی پوستر میتوانید هر تصویری که مد نظر دارید را بر روی این مدل از کاغذ دیواری چاپ نمایید و آنرا در دیواری که بیشترین توجه را جلب می نماید مانند دیوار پشتی میزتان قرار دهید تا هر شخصی که وارد اتاق می شود با دیدن آن توجه اش جلب شود.

پوستر

مهمترین نکات هنگام خرید کاغذ دیواری محل کار

هنگام خرید کاغذ دیواری برای اتاق کار موارد زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهید. نمونه هایی از آنها عبارتند ار:

امکان تمیز کردن کاغذ دیواری به سادگی، ثبات رنگ، میزان مقاومت در برابر حرارت، میزان مقاومت در برابر نور، ضد لک بودن یا نبودن، درجه کیفی،درجه ماندگاری، کندن کاغذ دیواری به راحتی و…

کاغذ دیواری دفتر کار

کاغذ دیواری دفتر کار

به عنوان یک پیشنهاد حرفه ای برای کاغذ دیواری برای اتاق کار  خوب است بدانید اشکال هندسی با طرح های سه بعدی حس پویایی و حرکت را القا می کنند و باعث می شود که در ساعات کاری حس خستگی و کسل بودن نداشته باشید. طرح های سه بعدی کاغذ دیواری باعث می شود اتاق دارای عمق و بعد بشود و هم اینکه بزرگتر نیز به نظر بیاید که مناسب اتاق مدیر است!

برای اجرای بهترین دکوراسیون اداری در شیراز و جنوب ایران می توانید با کارشناسان ما در ایرانادکور مشورت کنید. کاغذ دیواری مناسب دفتر کار را با مشورت ما تهیه کنید تا پشیمان نشوید.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / بهمن 1400

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه