دکوراسیون

بالکن در دکوراسیون داخلی

بالکن در دکوراسیون داخلی

بالکن در دکوراسیون داخلی
بالکن، تراس و حیاط در منزل راهی برای ارتباط فضای بیرون و درون منزل است تکه ای از آسمان و نفسی تازه برای خانه های نقلی و تنگ و تاریک این روز ها و نقش بسیار موثری در روحیه افراد منزل ایفا می کند به ویژه اگر به صورتی زیبا و استاندارد طراحی و چیدمان شود. این مطلب در خصوص دکوراسیون بالکن را به شما تقدیم می کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/02/03

ایرانادکور، با ایجاد تعادل و تقارن در دکوراسیون داخلی منزل، به دنبال راهی برای لذت و رضایت بیشتر شما از زندگی است. مهم نیست این زیبایی با چه هزینه ای حاصل شده مهم ذوق و سلیقه شما و هنر و خلاقیت است که با همکاری شما و تیم تخصصی ما حاصل خواهد شد.

https://www.iranadecor.com/orders

ایمنی بالکن

برای رعایت ایمنی در هنگام طراحی دکوراسیون بالکن و تراس، ارتفاع استاندارد برای نرده‌ های جلوی آنها  حداقل ۱۲۰ سانتی متر باید باشد تا  کودک نتواند از آنها بالا برود و خود را روی نرده آویزان کند. یعنی نرده ‌ها باید به صورت یک تکه و بدون پله طراحی شوند. در غیر این صورت این نرده ها برای افراد بزرگسال هم خطرناکند. به خصوص اگر نقاط جوش آن ها ضعیف باشد پس پیش از هر کاری و هر طرحی ابتدا بالکن را ایمن کنید تا خیالتان ازین بابت راحت باشد.

دکوراسیون بالکن

کفپوش بالن

کف‌ پوش بالکن معمولا سنگ یا سرامیک است گاهی هم موزاییک برای این قسمت در نظر گرفته می شود که جلوه سرامیک و سنگ را ندارد و گزینه ارزان تری است؛ سرامیک با یک دستمال نم دار یا تی، تمیز می شود. حتی اگر باران در بالکن نمی ریزد می توانید از موکت یا چمن های مصنوعی هم برای ساخت فضایی نرم و راحت بهره ببرید.

دکوراسیون بالکن

چیدمان بالکن

برای داشتن چیدمانی دلنشین و خاص می توان از وسایل و المان های مختلفی استفاده کرد مثلا تزیین بالکن با گیاهان، گلدانهای رنگی دیواری و همینطور از چراغ های ایستاده یا پایه کوتاه برای نورپردازی تاب و تشک های کوچک و رنگی کوسن های زیبا، گلدان های آویز و فلاورباکس. ریسه های نور در بالکن بسیار زیبا و جذاب هستند. اگر بالکن شما فضای مناسبی دارد می توانید از انواع میز و صندلی های همراه با تشکچه، باربکیو و منقل برای پخت غذاهای کبابی هم استفاده نمایید.

دکوراسیون بالکن

سقف بالکن را هم می توانید با رنگ های شاد و زیبا زینت دهید حتی با چسباندن ماه و ستاره های فلورسنت می توانید آسمان زیبایی را در بالکن خود پیاده سازی نمایید. ریسه ها و طناب های ظریف و زیبا به دور نرده ها بپیچید حتی ریسه ها می توانند نورانی باشند. نور های معمولی زرد و سفید رنگ برای بالکن مناسب ترند و حس آرامش را به شما هدیه می  دهند. مقالات زیر را برای اطلاعات بیشتر شما در سایت قرار داده ایم :

enlightenedدکوراسیون بالکن‌های کوچک

enlightenedپوشش تراس در فصول سرد

enlightenedتفاوت بالکن و تراس کاربرد آنها

دیزاین بالکن

سخن پایانی ایرانادکور

به جز افراد خوش ذوق، اغلب افراد به طراحی دکوراسیون بالکن و تراس اهمیتی نمی دهند و از بالکن منزل خود برای نگهداری وسایل بی ارزش استفاده می کنند. گاهی نیز کلا آن را پوشانده و طبقه بندی کرده و به جای انباری استفاده می کنند. شاید اگر اینگونه فکر کنید که هزینه این چند متر بالکن خانه شما چقدر است و ارزش وسایلی را که در آن انبار می کنید به لحاظ ریالی چقدر، مانند چینی ها تصمیم بگیرید که هیچ وسیله بی ارزشی را در انبار و یا بالکن چند ده میلیونی خود قرار ندهید. و به جای آن برای نشاط خود و خانواده در این مکان فضاسازی کنید.

همان بالکن و یا تراس کوچک شما می تواند خاطره انگیز ترین قسمت خانه شود. ما نیز برای زیباتر کردن این خاطرات با شما همراهیم. ایرانادکور مجری بهترین طراحی های دکوراسیون داخلی منازل در شیراز و جنوب کشور است. با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دیزاین بالکندکوراسیون بالکنطراحی تراسزیباترین بالکن ها

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه