دکوراسیون

بازسازی منزل در شیراز

بازسازی منزل در شیراز

بازسازی منزل در شیراز
کلمه بازسازی به معنای مرمت و تعمیر است که در آن گروهی متخصص با اجرای یک سری عملیات‌ باعث افزایش طول عمر بنا و بهبود شرایط زندگی و همچنین رفع ایرادات آن می شوند. بازسازی می تواند بسیار عمیق یا سطحی باشد ، عملیات‌عمیق مانند تعمیر و تعویض لوله کشی‌ها و جابه‌جایی دیوارها و سقف ها خواهد بود که بیشتر برای خانه های بسیار قدیمی اجرا می شود ، اما بازسازی سطحی هم را هم می توان اجرا کرد که در آن مجموعه ای از تغییرات با هدف زیباسازی و یا رفع ایرادات جزئی انجام میشود.

هنگام اجرای بازسازی منزل باید دقت زیادی به هزینه ها داشته باشیم ، با افزایش عمق و شدت بازسازی هزینه نیز بیشتر خواهد شد ، مراقب باشید هزینه بازسازی از هزینه ساخت یک واحد جدید بیشتر نشود!!!

همچنین باید بدانید که نیاز خانواده ها به مرور زمان تغییر می کند ، گاهی هم جهت تعمیر و نگهداری یک بنا، بازسازی و یا نوسازی منازل قدیمی اجتناب ناپذیر می شود. بازسازی و نوسازی نیازمند برنامه ریزی دقیق و بی اشتباه است چراکه اشتباهات، صدمات و آسیب های جدی به بنا و در بهترین حالت به زمان و بودجه ما وارد می کنند . با ما در ایرانادکور همراه شوید تا نکاتی در خصوص بازسازی خانه را مرور کنیم.

توصیه می کنیم در کنار این مقاله، نوشتار بازسازی خانه را مطالعه کنید، مقاله ای بسیار کامل و به روز که می تواند مرجع اطلاعات تخصصی شما باشد.

دلایل بازسازی و نوسازی خانه در شیراز

با تولد کودکان و بزرگتر شدن خانواده نیاز ها تغییر می کند ، دختر و پسری که تا دیروز روی یک تخت دو طبقه می خوابیدند و تا نصف شب با هم می خندیدند و حاضر نبودند جایشان را عوض کنند ، حالا نوجوان شده اند و نیاز به فضای خصوصی برای گذر از نوجوانی دارند . یا نه ، خانه همان خانه است و نیاز ها تغییر نکرده اما بنای خانه  فرسوده است و نیاز به تعمیرات اساسی دارد . شاید هم بانوی خانه دوست دارد سالنی بزرگتر یا آشپزخانه ای مدرن تر داشته باشد . شاید هم بخواهیم طبقه ای روی خانه مان برای سر و سامان دادن به یکی از فرزندان بسازیم ! همه اینها و خیلی بیشتر ، دلایلی است که تصمیم می گیریم هزینه کنیم و دست به بازسازی حرفه ای منزل با کمترین هزینه بزنیم .

هدف شما می تواند صرفا زیبا و مدرن تر کردن خانه باشد و یا اهدافی از قبیل رفع ایراد ، تغییر نقشه مثل کم و زیاد کردن اتاق ، بزرگ کردن سالن باشد . به تازگی عده ای هم خانه های اجدادیشان را تغییر کاربری داده و به رستوران و نشیمن گاه های مصفا تبدیل می کنند . که آن هم ایده ای تحسین برانگیز است.

دلایل بازسازی و نوسازی خانه در شیراز

تغییر پوشش دیوار ، کف پوش ، تعویض مبلمان ، تعویض کابینت ، افزودن المان های دکوراتیو مدرن ، پوستر سه بعدی ، سنگ و آیینه کاری دکوراتیو ، حتی تغییر چیدمان و استفاده بهینه از فضاهای قناس و بسیاری از گزینه های دیگر ، همه از جمله گزینه هایی برای بازسازی دکوراسیون خانه هستند که باید با توجه به سبک انتخابی خود و تنوع کالای موجود در بازار بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ابتدا باید تعیین کنید هدف از بازسازی چیست ؟ به روز کردن و زیبایی ؟ تعمیر قسمت های فرسوده ؟ تغییر نیازهای خانواده ؟ تغییر نقشه و … . اگر در ابتدا اهداف اصلی خود را تعیین نکنید در ادامه راه قطعا دچار مشکل خواهید شد. چراکه ممکن است شما فقط بخواهید اتاقی را به خانه اضافه کنید ، قرار است از سالن پذیرایی مثلا 12 متر مربع را به صورت یک اتاق در بیاورید ، فقط همین! اما پیمانکار شما توجیه نیست و می خواهد به زیباسازی خانه هم اقدام کند و یا برعکس و همین موضوع سبب اختلاف بین کارفرما و پیمانکار و تحت تاثیر قرار گرفتن نتیجه کار خواهد بود.

اگر قرار است بخش هایی از خانه تعمیر شود دقیقا مشخص کنید کدام قسمت ها و تخمین هزینه و زمان را داشته باشید تا دچار کسری بودجه و یا معطلی در کار نشوید.

امنیت در بازسازی منزل در شیراز

شاید باید این را به عنوان اولین قدم اعلام می کردیم ،اما مهم این است که شما الان این مطلب را می خوانید ، شاید برداشتن دیوار یا ستونی از سالن ، فضای آن را بسیار شیک و گسترده کند اما ممکن است خانه شما فرو بریزد.

مهم تر از زیبایی ، سلامت ساختمان است ، طول عمر ساختمان بسیار ارزشمند تر از حضور نازیبای یک دیوار راهرو یا یک ستون است. در این زمینه باید یک مهندس با تجربه نظر بدهد که بار ساختمان بر روی کدام دیوارها و ستون ها است و آیا شما حق و اجازه برداشتن آن را دارید یا خیر!؟

امنیت در بازسازی منزل در شیراز

برخی از مشکلات خانه نباید نادیده گرفته شوند، مشکلاتی مانند ترک‌های ساختمان و سیستم برقی کشی آن؛ شما همواره باید به بالابردن سطح ایمنی خانه فکر کنید تا خانواده شما در محیطی امن زندگی نمایند.

خانه شما ممکن است قدیمی و دکوراسیون و طراحی آن نوستالژیک شده باشد. بنابراین برای خریدار جذابیتی نداشته باشد؛ به روز کردن استایل خانه در بازار امروز برای جلب مشتری بسیار مهم است.

ممکن است در بازسازی ساختمان خود تغییراتی را در نوع مصالحی که مصرف می‌کنید، انجام دهید. مصالح و بنای جدیدی که مصرف می‌کنید به تشخیص مجریان طرح و دلایل فنی می‌تواند در زمان‌های مختلف تغییر کند و هزینه آن متغیراست.

هر نوع ضعف و تخریب پیش آمده در ساختمان شما خود را از طریق ترک برداشتن بنا و ایجاد صداهای بسیار خفیف نشان می‌دهد. باید دقت داشته باشید صداهای مربوط به ترک برداشتن بنا بسیار خفیف و آرام است.

به همین دلیل باید دقت کافی را در مشاهده دیوارها داشته باشید تا منجر به یک حادثه بد و هزینه ‌بر برای شما نشود.

مراحل بازسازی منزل قدیمی در شیراز

در حالت کلی می‌توان مراحل بازسازی یک منزل قدیمی را در این سه مرحله خلاصه کرد. تهیه فهرست جامع، بازرسی منزل و در نهایت مستندسازی.

همواره باید توجه داشت که قبل از بازسازی منزل باید یک برنامه‌ریزی دقیق وجود داشته باشد. تهیه فهرستی جامع از تمام موارد مهم و فضاهایی که قرار است مورد بازسازی قرار بگیرند، به طراح کمک می‌کند تا روند کار خود را به خوبی تشخیص دهد.

در مرحله بعد، وضعیت موجود در هر بنا شامل کالبد و آسیب‌های احتمالی باید به صورت منضبط درج شود. بازرسی اولیه فضای مسکونی به معمار این درک و آگاهی را می‌بخشد که با دانش کامل به انتخاب مواد و مصالح لازم و روند بازسازی منزل مسکونی اقدام کند.

در هر اقدام مرمتی و بازسازی شامل نگهداری، تعمیر و کاوش از یک خانه، اولین اقدام مستندسازی دقیق همراه با تحلیل و نقد فضا می‌باشد.

اگر با جزئیات بیشتر بخواهیم مرور کنیم مراحل بازسازی را میتوان در لیست زیر ارائه داد:

  • انتخاب نوع بازسازی
  • انتخاب یک پیمانکار خوب
  • مشخص کردن میزان بودجه
  • طراحی
  • گرفتن مجوزهای لازم
  • برنامه ریزی
  • تخریب
  • شروع عملیات‌های بازسازی
  • بررسی کیفیت و استانداردهای تعریف شده
  • تأیید نهایی

دعوت می کنیم مقاله مراحل بازسازی خانه های قدیمی را مطالعه کنید و با جزئیات بیشتری آشنا شوید.

انتخاب نوع بازسازی در بازسازی منزل در شیراز

آیا صرفاً تغییر دکوراسیون از طریق تعویض کاشی و سرامیک لازم است و یا به تعمیرات عمیق‌تر مانند تعویض لوله کشی‌ها یا حتی تغییر کاربری بخش‌هایی از خانه مثلا جا به جا کردن جای آشپزخانه یا دو قسمت کردن یک اتاق نیاز است.

انتخاب یک پیمانکار خوب

یک پیمانکار خوب باید تجربه بالایی در امر بازسازی داشته باشد. در انتخاب پیمانکار باید تحقیق زیادی داشته باشید و رزومه کاری شرکت های مختلف و نمونه کار های آن ها را ببینید و یا حتی با صاحب خانه ای که کار بازسازی برایش انجام شده صحبت کنید. اگر بازسازی پر هزینه و شدت زیادی دارد پس باید وسواس بیشتری در انتخاب پیمانکار داشته باشید ، ما در ایرانادکور با انجام پروژه های بسیاری در زمینه بازسازی منزل در شیراز و جنوب ایران می توانیم با کمترین هزینه ، امر بازسازی منزل در شیراز را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

انتخاب یک پیمانکار خوب

مشخص کردن میزان بودجه

بودجه شما برای بازسازی چقدر است؟ کدام بخش خانه را می خواهید بازسازی کنید و چه سبک کاری را در پیش گرفته اید ؟ مصالح مورد نیاز شما چیست و چه نیازهایی را باید برآورده کنید ؟
این ها سوالاتی است که برای تخمین هزینه بازسازی منزل در شیراز باید پاسخ دهید ، هرچه تخمین هزینه ها دقیق تر و به واقعیت نزدیک تر باشد ، اختلافات بین صاحب خانه و پیمانکار کمتر خواهد بود و کار با دقت و آرامش بیشتری انجام خواهد شد.

در برآورد هزینه باید کوچکترین هزینه از جمله دستمزد‌ها و قیمت مصالح را در نظر گرفت ، هزینه های حمل و نقل ، و حتی غذا و آب کارگران هم در این مرحله مهم است ، حتی باید بخشی را برای هزینه های پیش بینی نشده در نظر گرفت.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل و چگونگی برآورد هزینه بازسازی منزل در شیراز ، با دفتر ما در تماس باشید ، کارشناسان ما با حوصله و دقت پاسخگوی شما هستند.

مشخص کردن میزان بودجه

طراحی و ارائه ایده به مشتری

با بازدید از محل و صحبت با اعضای خانواده می توانید متوجه شوید که چه اتفاقاتی باید هنگام بازسازی منزل انجام شود ، ابتدا طرح مورد نظر را روی کاغذ و سپس در نرم افزارهای طراحی در اختیار مشتری قرار خواهیم داد تا بتواند بخوبی نتیجه کار را پیش از هر تغییر عملی ببیند و تصمیم بگیرد ، این کار از دوباره کاری های احتمالی پیش گیری خواهد کرد.

گرفتن مجوزهای لازم

بسیاری از تغییراتی که قبلا براحتی در خانه ها داده می شد ، امروزه به مجوزهای رسمی نیاز دارد ، تغییر جای ستون ها ، راه پله ها ، نما ، نصب آسانسور ، جا به جایی دیوار های پارکینگ ، درست کردن اتاقک انباری در گوشه حیاط ، بریدن درختان و یا جا به جایی آن ها ، همه و همه نیازمند بازدید های کارشناسی و اخذ مجوز های ضروری از ارگان های دولتی است. پس حتما در این زمینه هم تحقیق کنید و حتما مجوز های لازم را بگیرید چراکه جریمه های سنگینی برای هر یک برایتان در نظر خواهند گرفت ، برای مثال بریدن یک اصله درخت قدیمی ده تا بیست میلیون تومان برایتان آب خواهد خورد.

عملیات زیر هنگام بازسازی منزل در شیراز ، نیاز به اخذ مجود دارد :

  • تخریب دیوارها و تیغه‌های داخلی که بار ساختمان بر آن‌ها سوار است و در صورت تخریب باعث کاهش پایداری ساختمان می‌شود.
  • جابجایی راه‌پله‌ها
  • جابه‌جایی دیوارهای پارکینگ زمانی که منجر به از بین رفتن بخشی از فضای پارکینگ شود.
  • جابجا کردن بخش‌هایی از ساختمان که بر طبق ضوابط شهرسازی ممنوع است.
  • تغییر کاربری بخش‌های مختلف خانه

گرفتن مجوزهای لازم

برنامه ریزی و تخریب

حال برای تک تک کارهایی که باید انجام شود برنامه ریزی زمانی دقیقی انجام می شود ، مصلح به ترتیب تهیه شده و کار آغاز می شود ،

هر بخش کوچک و بزرگی  که بازسازی باید برای آن انجام شود ، نیازمند تخریب است ، حتی اگر می خواهید موکت را تبدیل به سرامیک کنید و یا کاغذ دیواری را عوض کنید ، ابتدا باید چیزی را تخریب نمایید!

تخریب دیوارها باید با آگاهی کامل از وجود تأسیسات مکانیکی و الکتریکی انجام شود. قبل از شروع تخریب نیز باید نسبت به ایمن سازی و قطع آب، برق و گاز اقدام کنید.

برنامه ریزی و تخریب 

مراحل اجرایی پروژه های بازسازی منزل در شیراز

  • شروع عملیات‌های بازسازی
  • بررسی کیفیت و استانداردهای تعریف شده
  • تأیید نهایی

این سه مرحله در واقع اجرای بازسازی منزل است ، پیمانکاری که انتخاب می کنید باید علاوه بر تجربه عملی ، از استانداردهای مهندسی به روز نیز مطلع باشد تا بتواند کار را بهترین شکل ممکن پیش ببرد. بعد از اتمام هر مرحله حتما باید موارد را با صاحب خانه چک کنید که آیا عملیات مطابق خواست و نیاز او پیش رفته و مورد تایید وی هست یا خیر ، این کار باعث می شود در پایان رضایت هر دو طرف جلب شده و عملیات با موفقیت پایان یابد.

عمر مفید ساختمان ها در شیراز

عمر مفید ساختمان‌‌ها ، بر اساس منطقه جغرافیایی محاسبه می شود ، این عمر رابطه مستقیم با استانداردهای مهندسی دارد و چنانچه شما اصول و استانداردهای مهندسی را بکار نبرید عمر یک ساختمان را از 100 سال که عمر مفید در کشورهای پیشرفته است به 25 تا 40 سال کاهش می دهید و علاوه بر اینکه ارزش ملک به شدت پایین می آید که نام کلنگی را یدک می کشد ، امنیت کافی برای زندگی هم نخواهد داشت!

هزینه بازسازی منزل در شیراز

یکی از موارد مهمی که در هنگام بازسازی منزل باید به آن توجه داشت، در اصل موضوع هزینه بازسازی منزل در شیراز می‌باشد. برآورد کلی و یا تقریبی هزینه بازسازی منزل در مرحله اول باعث می‌شود تا کارفرما دید دقیق‌تر و بهتری را نسبت به پروژه داشته باشد و بتواند برنامه دقیق مالی خود را مشخص کند. تهیه یک لیست جامع از تمام هزینه‌های بازسازی منزل و دریافت مشاوره از بهترین شرکت بازسازی منزل در شیراز به شما کمک می‌کند تا بتوانید تصمیمات دقیق‌تر و بهتری را اتخاذ کنید.

لیست کلی هزینه‌های اجرای نوسازی منزل در شیراز شامل موارد متعددی می‌شود و وابسته به اینکه کدامیک از این متغیرها در اولویت قرار دارند، می‌توان میزان بودجه را بین آن‌ها اختصاص داد. این هزینه‌های کلی عبارتند از: هزینه خرید مصالح، هزینه حمل و نقل زباله، هزینه تعمیرات ساختمان، هزینه تغییر دکوراسیون داخلی منزل و در نهایت نیز هزینه مجریان، پیمانکاران و کارگرانی که در پروژه مشغول به کار هستند.

هزینه بازسازی منزل در شیراز

چگونه با کمترین هزینه بازسازی منزل را انجام دهیم؟

یکی از دغدغه‌های تمامی افرادی که در خانه‌های قدیمی زندگی می‌کنند یا قصد بازسازی منزل خود را دارند، در اصل موضوع هزینه بازسازی منزل در شیراز می‌باشد. فرقی نمی‌کند شما در چه شهری زندگی می‌کنید و یا خانه شما در کدام منطقه واقع شده است. اولین و شاید مهم‌ترین موضوعی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند، در اصل موضوع هزینه بازسازی منزل در شیراز می‌باشد. اگر شما نیز قصد بازسازی منزل خود را دارید، بهتر است که بدانید دستیابی به این هدف دور از ذهن نیست و فقط کافی است تا طبق یک برنامه مشخص عمل کنید.

قطعاً یکی از عواملی که بر روی هزینه بازسازی منزل در شیراز بسیار تاثیرگذار است، مبلغ دستمزد کارگران و تیم پیمانکار و تیم طراحی و اجرای بازسازی منزل می‌باشد. با توجه به نوع خدماتی که کارفرما دریافت می‌کند و یا مدت زمانی که یک تیم قرار است بر روی پروژه بازسازی ساختمان قدیمی در شیراز کار کند و زمان بگذارد، قطعاً هزینه متفاوتی برای بازسازی منزل در نظر گرفته می‌شود. این موار همیشه دارای یک هزینه مشخص اولیه می‌باشد و با توجه به افزایش نوع خدمات قطعاً هزینه بازساز منزل نیز متفاوت‌تر در نظر گرفته می‌شود.

فراموش نکنید که زمان اجرای بازسازی منزل نیز می‌تواند در میزان هزینه دستمزد کارگران و یا تهیه مصالح اولیه تاثیرگذار باشد. همچنین، عوارض شهرداری نیز یکی از عوامل دیگری است که باید هنگام اجرای نوسازی منزل در شیراز حتماً به آن توجه نشان داد. به همین دلیل، بهتر است تا آگاهانه و پس از بررسی دقیق انواع شرکت بازسازی منزل در شیراز، نسبت به انتخاب بهترین نوع آن اقدام کنید.

تغییر در پوشش دیوار و کف

یکی از بیشترین و راحت ترین تغییراتی که هر خانه می تواند در عمر خود تجربه کند تغییر لباس است . تغییر پوشش دیوار ها و یا تعویض نوع کف پوش ، کمترین کاری است که برای داشتن یه فضای جدید و حس بهتر در خانه می توان داشت .

امروزه پنل های دکوراتیو سه بعدی ، پوستر سه بعدی ، دیوار پوش ، سنگ دکوراتیو ، شیشه تزیینی ، تایل آلومینیومی و انواع کاغذ دیواری و حتی رنگ آمیزی مجدد و بسیاری از گزینه های دیگر  از جمله گزینه های انتخابی برای تغییر پوشش دیوار هاست . البته بهتر است قبل از انتخاب نوع پوشش ، نمونه های کار شده را با دقت بررسی و مقایسه نمایید و با علم و آگاهی از مزایا و معایب هر یک و هزینه های آن دست به اقدام بزنید .

برای کف پوش منزل هم میتوان از انواع سرامیک ، پارکت ، لمینت ، انواع کف پوش های سه بعدی ، کف پوشهای پلاستیکی ، موکت و … استفاده نمود و با توجه به سلیقه و نیاز خانواده و بودجه موجود یکی را برگزید .

بازسازی آشپزخانه با هزینه کم

در بحث بازسازی حرفه ای منزل با کمترین هزینه ، آشپزخانه ، موضوعی دیگر است . اگر آشپزخانه را می خواهید اوپن کنید و یا کاشی کنید و یا کف آنرا تغییر دهید ، خود را برای یک بنایی تمام عیار آماده نمایید . ضمن اینکه آشپزخانه ای که اوپن شد و وسایل آن نمایان گشت ، در مرحله بعد هزینه تعویض یخچال و اجاق گاز و یا شاید کابینت را هم روی دست شما بگذارد . آشپزخانه در زیبایی منزل سهم به سزایی دارد . مواردی که می توان برای بازسازی یک آشپزخانه انجام داد ، شامل : تعویض کابینت ها ، تخریب دیوارها ، تخریب آرک های قدیمی و رابیتس کاری ها ، نوسازی و یا حتی در صورت لزوم جابه جایی لوله کشی ها ، کف سازی ، کاشی بین کابینتی ، پرده و … می باشد . معمولا این بازسازی بسیار پر هزینه خواهد بود ، مخصوصا اگر بخواهید لوازم آشپزخانه را هم تعویض کنید .

بازسازی آشپزخانه با هزینه کم

ایده های جدید و ارزان برای بازسازی آشپزخانه

  • تعویض فقط درب های کابیت ها بجای کل کابینت
  • استفاده از کاشی طرح های چسباندنی قابل شستشو بجای تعویض کاشی آشپزخانه
  • برداشتن کل دیوار و درست کردن جزیره به جای ساختن آرک
  • استفاده از نورپردازی به جای تغییر جای پنجره
  • استفاده از کف پوشهای ضد آب موجود در بازار به جای تغییر سرامیک کف
  • تعویض پرده های کهنه و قدیمی
  • تعویض شیر آلات و سینک با انواع مدرن برای بهتر به نظر رسیدن آشپزخانه
  • اضافه کردن تاقچه های چوبی و گذاشتن انواع شیشه های مدرن و رنگی روی آن
  • تعویض صفحه رو کابینتی با انواع مدرن و حتی خیلی ارزان
  • نصب لوستر و ساعت جدید در آشپزخانه
  • شاید حتی تغییر دستگیره های کابینت ها
  • رنگ کردن دربهای کابینتهای قدیمی و یا باز کردن درب برخی و تبدیل آنها به بوفه های بی درب و چیدن وسایل دکوری در آن
  • ساخت قفسه های باریک در هرکجا که فضای پرت دارید
  • یکی کردن دو کابیت با هم و بزرگ کردن درب آنها ، این کار ، فضا را دلباز و زیبا می کند .

بازسازی کم هزینه سرویس های بهداشتی و حمام

دربازسازی حرفه ای منزل با کمترین هزینه ، هنگامیکه به سرویس های بهداشتی و حمام میرسیم ، علاوه بر سلیقه و هنر موضوع ریسک دست بردن به شیر آلات و لوله کشی های قدیمی به میان می آید ، اگر خانه 40 ساله را قرار است بازسازی کنیم ، باید به این موضوع بسیار دقت کنیم که اضافه کردن یک توالت فرنگی ممکن است به بهای تعویض کل لوله کشی حمام تمام شود . پس حتی المقدور به جای وسایل بزرگ حمام و دستشویی مثل توالت فرنگی ، ایرانی ، وان و … دست نزنید. عواقب حذف یک وان قدیمی مشخص نیست چه چیزی باشد !  اما اگر واقعا تصمیم دارید تغییرات خوبی ایجاد کنید منتظر هزینه بیشتر هم باشید . اما این ترس از تغییر ، بد هم نیست . میتوان این موقعیت را فرصتی برای سنجش خلاقیت و استعداد دانست .

  • تعویض برخی از شیرآلات کهنه ، رنگ پریده و زنگ زده
  • اضافه کردن روشویی های کابیت دار PVC
  • تعویض آینه و نصب انواع آینه های حمام بزرگ و مدرن با شلف هایی برای گذاشتن شمع و عود
  • نصب تاقچه های کوتاه و استفاده از سبدها و حوله های رنگی
  • نصب پرده در بین فضاهای حمام و دستشویی
  • محصور کردن دوش در اتاقک های شیشه ای یا کابین دوش
  • سفارش یه وان یا جکوزی کوچک با توجه به بزرگی فضای حمام
  • نورپردازی حمام یا تعویض حباب و روشنایی دستشویی و حمام با لوستر های مدرن امروزی
  • استفاده از استیکرهای ضد آب بر روی برخی از دیوارها یا برروی برخی کاشی های ترک برداشته و لب پر
  • نصب دوش های متحرک به جای دوش های ثابت قدیمی
  • استفاده از یک ست سطل و فرچه و قالیچه که هارمونی رنگی خوبی دارند و معمولا با هم ارائه می شوند
  • استفاده از کف پوشهای وینیلی که قیمت خیلی کمی نسبت به تعویض کاشی دارند ، اما اگر می توانید هزینه کنید و سیستم گرمایش از کف را در حمام خود داشته باشید ، لذت بیشتری از حمامتان خواهید برد .

بازسازی کم هزینه سرویس های بهداشتی و حمام

بازسازی اتاق ها

در بازساری اتاق ها معمولا مسئله اصلی یا دیوار و کف است یا کمد . در خصوص دیوار و کف پیشتر صحبت کردیم . ممکن است فقط لازم شود کاغذ دیواری متناسب با سن و سلیقه صاحب اتاق بکار رود و یا موکت قدیمی اتاق با انواع لمینت یا کف پوش های سه بعدی و … تعویض گردد . ممکن است بخواهیم علاوه بر دیوار و کف ، سقف را تزیین کرده ، کناف و نورپردازی کنیم . اتاق های بی کمد یا کم کمد هم در دراز مدت ما را به تغییر مجبور خواهند کرد .

طراحی کمد ، علاوه بر داشتن زیبایی باید واقعا کاربردی باشد . کمدهای قدیمی با چارچوب های چوبی یا فلزی ساخته می شدند که ستونهای کمد فضای زیادی را اشغال می کرد . اما کمدهای ام دی اف امروزی ستون های باریکی دارند و فضای بازتری تحویل خواهند داد .

دربهای کمدها هم اکثرا بجای افقی عمودی به صورت کشویی و موازی باز و بسته می شوند که شرایط بهتری برای استفاده از فضای جلوی کمد خواهند داشت . همچنین لوسترهای مخصوص اتاق ، این روزها خیای فانتزی و مدرن شده اند که زیبایی و جلوه خاصی به اتاق می دهد . پرده و روتختی ست شده هم نشان از نظم و سلیقه شما در اتاق خواهد بود .

اضافه کردن کتابخانه و شلف های کاربردی که آینه های تعبیه شده در خود دارند ، هم شخصیت خوبی به اتاق می دهد و هم وسایل سرگردانتان را در خود به زیبایی جا خواهند داد . سعی کنید از تمام فضاهای قناس خانه برای ساخت طبقه و شلف استفاده کنید تا هم کمتر به چشم بیایند و هم وسایل کاربردی و دکوراتیو را در آن ها بچینید.

تصمیم برای بازسازی و نوسازی منزل در شیراز

در حالت کلی می‌توان بیان کرد که بازسازی و نوسازی منزل شامل انجام تمام تعمیرات و فرآیندهایی می‌شود که باعث بهبود ظاهر کلی منزل و فضای داخلی و محیط زندگی آن می‌باشد. این اقدام‌ها ممکن است بسیار ساده و جزئی باشند و در مواردی دیگر ممکن است بسیار عمیق و زمان‌گیر باشند. نتیجه نهایی تمام این اقدامات این است که محیط زندگی برای افراد ساکن در آن منزل زیباتر و جذاب‌تر شود. همچنین ممکن است در فرآیند بازسازی منزل، هدف نهایی فقط تغییر شکل ظاهری منزل باشد. طراحی و بازسازی آپارتمان در شیراز نیز به وفور انجام می‌شود.

ممکن است در هنگام اجرای بازسازی و نوسازی منزل با بخش‌های مختلفی از منزل روبرو باشید که نتوانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام بخش‌ها در هنگام نوسازی در اولویت می‌باشند!

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در این مرحله با شناخت و دقت کافی سعی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. زیرا این موضوع در نتیجه نهایی کار بسیار تاثیرگذار است. برای مثال، سرویس بهداشتی و حمام یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌ها در هنگام بازسازی منزل به حساب می‌آید. تعویض توالت فرنگی و ایرانی، اجرای سیفون توکار، استفاده از روشویی‌های مدرن کابینت‌دار و در نهایت تعویض مصالح کف و سقف سرویس بهداشتی می‌تواند تاثیر بارزی بر دکور منزل داشته باشد.

خوب است بدانید هارمونی در طراحی دکوراسیون داخلی موضوعی است که اگر در نظر گرفته نشود حتی اگر هزینه های گزافی را صرف دکوراسیون منزل کنید نتیجه فضایی درهم و شلوغ و خالی از آرامش خواهد بود . هارمونی در سبک و رنگ باعث زیبایی هر چه بیشتر منزل شما می شود. برای این منظور، شما باید در بازسازی داخلی منزل خود طراحی و نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید. ضمن اینکه خلاقیت و ابتکار هم قانونی نانوشته است که هنگام بازسازی بسیار به کار می آید .

تصمیم برای بازسازی و نوسازی منزل در شیراز

نکاتی در خصوص بازسازی منازل

  • در بازسازی منازل اولویت با آشپزخانه است که قلب خانه بحساب می آید.
  • اگر بتوانید بازسازی را در یک مرحله انجام دهید ، خلق زیبایی راحت تر است . همه چیز را به یکباره با هم هماهنگ انتخاب می کنید و تمام!
  • همخوانی داشتن با دیگر اجزای خانه ، کف پوش با دیوار پوش و پرده و مبلمان و رنگ دربهای کابینت ، کوسن ها و تابلو ها و فرش همگی با هم در یک هارمونی باشند.
  • فقط به فکر مهمان نباشید ، اتاق ها سرویس های بهداشتی ، راهرو ها هم بسیار مهمند چون شما مهمید و مهم تر مهمان.
  • برای بازسازی حتما بودجه دقیق تعیین کنید و هزینه ها را هم پیش از اجرا با درنظر گرفتن ریسک های پروژه تعیین کنید ، کم آوردن پول در وسط بازسازی رنج بزرگی است!
  • قانون بالا در مورد زمان هم صادق است  . . .

مشورت در خصوص بازسازی منزل در شیراز

ممکن است شما هرچقدر هم با تجربه و آگاه باشید مواردی را در زمینه بازسازی ندانید ، در ذهن خودتان می خواهید یک قسمت از لوله کشی را تعمیر کنید اما نمیدانید که این کار ممکن است چه عواقبی داشته باشد و چه هزینه های پنهانی سر راه شما سبز شود! شاید کاری که می خواهید در خانه انجام شود بسیار پرهزینه تر و زمان برتر از چیزی که در تصورتان است باشد ، پس حتما با حرفه ای های معماری مشورت کنید ، هزینه و زمان را تخمین بزنید و بعد اقدام به اجرا نمایید.

شاید لازم باشد مدتی از مکانی که قرار است تعمیر کنید دور باشید مثلا اگر خانه مسکونی است شاید مجبور شوید مدتی ان را تخلیه کنید و به جای دیگری نقل مکان کنید ، تعمیر خانه ای که در آن سکونت دارید ، بسیار طاقت فرسا و پر ریسک است.

انتخاب بهترین شرکت برای بازسازی منزل

یکی دیگر از گام‌هایی که در هنگام اجرای بازسازی آپارتمان در شیراز با آن روبرو هستید، انتخاب صحیح و مناسب شرکت بازسازی منزل در شیراز می‌باشد. اگر شما بتوانید بهترین شرکت بازسازی منزل در شیراز را انتخاب کنید، قطعاً نیمی از مسیر را به خوبی و درستی پیش رفته‌اید. به منظور پیدا کردن شرکت بازسازی منزل در شیراز که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و دارای سابقه درخشان و طولانی نیز باشد، شما می‌توانید از اطرافیان خود پرس و جو کرده یا اینکه خودتان به شخصه به جستجو پرداخته و بهترین گزینه را انتخای کنید.

یکی از عواملی که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین شرکت بازسازی منزل در شیراز کمک کند،  دیدن سابقه کار شرکت و تیم طراحی و همچنین بررسی پروژه‌های اجرا شده توسط این تیم می‌باشد. سعی کنید به نمونه کارهای هر شرکت دقت کرده و پس از بررسی دقیق آن‌ها به امتیازدهی مشغول شوید. بر اساس معیارهای مهمی که در هنگام طراحی تاثیرگذار هستند، شما می‌توانید به امتیاز دهی این شرکت‌ها پرداخته و سپس انتخاب نهایی خود را قطعی کنید.

انتخاب بهترین شرکت بازسازی منزل در شیراز  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا قرار است این شرکت تمامی روند طراحی و اجرای بازسازی منزل را انجام دهد، بنابراین لازم است شما با شرکتی قرارداد داشته باشید که به تیم آن‎‌ها اعتماد کامل دارید و می‌توانید به راحتی صفر تا صد پروژه خود را به آن‌ها بسپارید. این شرکت قرار است برآورد هزینه اولیه بازسازی منزل را نیز برای شما انجام دهد. پس شما باید در تمامی روند کار با آن‌ها مشورت نموده و بهترین قدم را بردارید.

انجام کارهای بازسازی و امور آن یک کار تیمی است و یک نفر توان انجام همه آن کارها را نخواهد داشت. نیاز به یک تیم تخصصی متشکل از بنا، نقاش، طراح دکور، برق کار و لوله کش است و همه اینها هم باید زیر نظر یک مهندس و متخصص ساختمان انجام گیرد. ما در ایرانادکور همه این تیم را بصورت حرفه ای و کارآمد دور هم جمع کرده ایم و شما دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.

خوب است بدانید بازسازی هر منزل با منزل دیگر تفاوت دارد و بستگی به خرابی و عمر ساختمان و از همه مهمتر تغییراتی که مد نظر صاحب خانه است، بستگی دارد. اطمینان از استقامت منزل هم مورد مهمی است و شاید بودجه موجود هم عامل بسیار تعیین کننده ای داشته باشد.

شرکت معماری ایرانادکور با هدف اجرای کلیه خدمات مربوط به بازسازی ساختمان در شیراز شامل تخریب ساختمان، بازسازی و نوسازی ساختمان، تعمیرات ساختمان و پیمانکاری ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری سعی دارد با صرف هزینه‌های کم و حفظ سرمایه کارفرما محیطی رویایی و آرامش بخش بدون نیاز به ساخت و سازهای پرهزینه را به شما مشتریان عزیز و کارفرمایان گرانقدر ارائه دهد.

شرکت معماری و بازسازی منزل ایرانادکور همیشه تلاش می‌کند پروژه‌های ساختمانی را در کم‌ترین زمان ممکن و طبق توافقات حاصل شده بین کارفرما و تیم طراحی و همچنین تغییر کاربری ساختمان با بهره‌گیری از به روزترین روش‌ها و مصالح ساختمانی طراحی و اجرا کند. در این راستا ما به طراحی و اجرای کلیه فضاهای داخلی و خارجی، با در نظر گرفتن تمام جزئیات و استانداردهای لازم  شما خواهیم پرداخت و در قالب طرح‌های مختلف و نقشه‌های اجرایی، تلاش می‌کنیم تا وظیفه‌ی خود را به بهترین شکل ممکن تمام کرده و در راستای جلب رضایت مشتری بکوشیم.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه