طراحی باغ و فضای سبز

بازسازی دیوار های با غ

بازسازی دیوار های با غ

بازسازی دیوار های با غ
دوست دارید به دیوارهای پیرامون باغ خود جان و روحی تازه ببخشید؟ خلاقیت‌تان را به کار بگیرید و برای طراحی دیوار باغ هم اهمیت قائل شوید. زیبایی دیوار باغ فقط به نمای بیرونی نیست نمای داخلی هم بسیار مهم است. در این مطلب بازسازی دیوارهای باغ را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/02/17

اجرای تخصصی و شناخت تفاوت میان فضاها امری است تخصصی برای نمونه طراحی باغ ویلا و اصول طراحی باغهای ایرانی تفاوت های چشمگیری با هم دارند. شرکت ایرانادکور با در اختیار داشتن نیرو های کار آمد و تجربه اجراهای موفق، مفتخر است یاری رسان شما در طراحی و اجرای محوطه سازی باشد.

دکور دیوار باغ

دیوار ها بخش مهمی در دکوراسیون هر فضایی هستند. دیوارها احساس زنده بودن به محیط می دهند دیوارهایی فرسوده و خراب حال دل همگان را بد و دیوارهایی زیبا و تزیین شده روحیه هر فردی را تغییر داده و سرشاز از حس زنده بودن می کنند. گلدان، گیاهان، تجهیزات روشنایی و انواع مصالح نما و … در طراحی دیوار باغ، چشم انداز این فضا را دگرگون می کنند. نورپردازی هم گزینه دیگری است که در اختیار دارید و می توانید آن را به بهترین شکل اجرا کنید.

نقاشی دیوار باغ

طراحی دیوار باغ با رنگ

برای تزیین باغ، استفاده از دیوارها روشی مناسب برای افزودن زیبایی بیشتر است. یک رنگ خاص مثل رنگ اجر، یا تعدادی از رنگ‌ها را که هماهنگ با سبک و ظاهر باغ باشد در نظر بگیرید. رنگ‌های گرم مانند قرمز و نارنجی باعث گرم شدن فضا و ایجاد محیطی دوستانه است، اما حتما می دانید که رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز، آرامش بیشتری دارند و باعث بزرگ نشان داده شدن باغ خواهند بود. ابته می توانید یک یا چند دیوار باغ را بوم نقاشی کنید و به رنگ پردازی دیوارها مشغول شوید. نقاشی بکشید!

دکور دیوار باغ

نورپردازی دیوارهای باغ

از نورپردازی برای هرچه زیباتر کردن دیوارهای باغتان استفاده کنید، می‌توانید با نصب انواع چراغ‌ها بر روی دیوارها شروع کنید. سعی کنید ولتاژ کم برای روشنایی استفاده کنید تا هم در مصرف برق صرفه‌جویی کنید و هم ایمنی را حفظ کرده باشید. حتما عایق مناسبی را برای سیم کشی انجام دهید. شاید شما هم چراغ‌های زیر زمینی (چراغ به نام دفنی) را در کف باغ ها دیده باشید معمولا این چراغ ها را در پای دیوارها قرار می دهند تا نور آنها را به صورت عمودی از پایین به بالا بر دیوار منعکس کنند.

دکور دیوار باغ

آب نما بر روی دیوار باغ

آب نماها با آن صدای دلفریب آب و منظره دل انگیزشان یکی از برترین گزینه ها برای بازسازی دیوار باغ هستن. مزیت وجود آب نما، ایجاد پویایی فضا و تغییر دیوار از حالت سکون به حرکت است. ممکن است هزینه زیادی به شما تحمیل شود چراکه برای ساخت آب نما نیاز به سیسم لوله کشی و برق کشی دارید، بهر حال اگر بودجه کافی را در دست دارید به این گزینه حتما فکر کنید.

بازسازیدیوار باغ

سایر گزینه ها برای تزیین دیوار باغ

مجسمه‌ها، پلاک‌ها و کتیبه‌ها، دیوار های سبز پوشیده از گل، هر چیز دست ساز و صنایع دستی می توانند گزینه هایی باشند که در فضای باز استفاده می‌شود. هنگام انتخاب گیاهان، رنگ و نورپردازی و هر وسیله دکوری دیگری که استفاده می کنید باید در نظر داشته باشید که بارش باران و تابش آفتاب را باید بتوانند تحمل کنند. در این راه حتما مشورت کنید و از تجارب کارشناسان فن استفاده کنید.

دکوراسیون باغ

مقالات زیر هم تقدیم به شماست :

enlightenedاجرای دکوراسیون مدرن برای ویلا

enlightenedبهترین طراحی محوطه ویلا در شیراز

enlightenedکم هزینه ترین محوطه سازی باغ

تزیین دیوار باغ

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین اجرای دکوراسیون باغ و ویلا در شیراز و جنوب ایران را ارائه دهیم. با ما در تماس باشید. ایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ را به شما ارائه خواهیم داد تا در فضای باغتان لذت بیشتری ببرید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه