مصالح ساختمانی

اجرای کفپوش لمینت در شیراز

اجرای کفپوش لمینت در شیراز

اجرای کفپوش لمینت در شیراز
مراحل اجرای کف سازی ساختمان بسیار پیچیده است و نیازمند دقت و توجه خاصی است. مرحله اجرای کفپوش فقط به عنوان مرحله نهایی کار در نظر گرفته می‌شود.

کفپوش‌ها بخش مهمی از فضای داخلی و یا حتی فضای خارجی هر ساختمان با هر گونه کاربری متفاوت به حساب می‌آیند. کفپوش، در اصل بخشی از فضاست که کاربران آن ساختمان بیشترین سطح تماس را با آن دارند و اگر بخشی از ساختمان در حال فرسایش باشد، قطعاً کفپوش ساختمان از فضاهای اولیه به حساب می‌آید.

بنابراین، باید با توجه به کاربری ساختمان و حتی شرایط زمینی که ساختمان بر روی آن واقع شده است، به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کفپوش برای ساختمان پرداخت. مراحل اجرای کف سازی ساختمان بسیار پیچیده است و نیازمند دقت و توجه خاصی است. مرحله اجرای کفپوش فقط به عنوان مرحله نهایی کار در نظر گرفته می‌شود.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در اجرای انواع کفپوش در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

در حالت کلی، در هنگام انجام مراحل بازسازی و تعمیرات منزل، تغییر کفپوش خانه به عنوان یکی از مراحل محبوب و کاربردی در تغییر دکوراسیون به حساب می‌آید؛ زیرا تفاوتی که ایجاد می‌کند بسیار چشمگیر و زیبا می‌باشد. عوامل مهم در کف‌سازی و کفپوش بسیار زیاد هستند و هر فرد باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خانه خود و بودجه‌ای که برای اجرای این کار در نظر گرفته است، برای انتخاب یک کفپوش مناسب برای کف خانه خود اقدام کند.

اجرای کفپوش لمینت در شیراز 2

اجرای کفپوش لمینت در شیراز

کفپوش لمینت، یکی از مقاوم ‌ترین و بادوام ترین کفپوش‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. کفپوش لمینت یک محصول تقریبا جدید در نظر گرفته می‌شود؛ که به دلیل سهولت در نصب، نیاز به تعمیر و نگهداری کم و طول عمر طولانی، به محبوبیت بسیاری در میان مردم رسیده است و افراد زیادی تمایل دارند تا از این کفپوش برای فضاهای داخلی ساختمان استفاده کنند. از این مصالح می‌توان برای شبیه سازی کردن انواع وسیعی از کفپوش‌های طبیعی شامل تخته چوب سخت، کاشی‌های سنگی و سرامیکی بهره برد.

لمینت در مقایسه با کفپوش‌های دیگر و در مقایسه با پارکت چوبی دارای مزایا و یا ویژگی‌های خاص متعددی است؛ که باعث شده است تا محبوبیت این کفپوش روز به روز بیشتر شود. این مزیت‌ها در اصل در قالب تفاوت با کفپوش پارکت چوبی نیز در نظر گرفته می‌شوند و شامل موارد زیر می‌گردند.

– طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و مختلف لمینت به راحتی چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب کرده و به عنوان انتخاب اول در نظر گرفته خواهد شد.

– لمینت‌ها در هنگام نصب احتیاجی به چسب ندارند و این موضوع یکی از تفاوت‌های عمده کفپوش لمینت با کفپوش پارکت چوبی در نظر گرفته می‌شود. نصب لمینت‌ها با توجه به شیارهای تعبیه شده در اطراف لمینت صورت می‌گیرد که به روش کلیک در یکدیگر قفل و بست می‌گردند.

– کفپوش لمینت در مقایسه با کفپوش‌های پارکت چوبی دارای دوام بیشتری است و به دلیل استفاده از فوم در سطح زیرین لمینت‌ها در هنگام اجرا به راحتی می‌توان از انتقال صدا به طبقات جلوگیری کرد و در اصل به عنوان یک عایق صدا نیز نقش خود را ایفا می‌کند.

انتخاب کفپوش لمینت خوب در شیراز

لایه میانی کفپوش لمینت در اصل بخش مهم و تاثیرگذاری در کفپوش لمینت به حساب می‌آید که بهتر است تا افراد بتوانند به صورت مستقیم توانایی تشخیص لایه میانی خوب را یاد بگیرند. یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای تشخیص لایه میانی خوب کفپوش لمینت از بوی کفپوش است. اگر کفپوش دارای جنس مرغوب و خوبی باشد، در نهایت بوی چوب و تازگی می‌دهد و برعکس این موضوع نیز صادق می‌باشد.

اگر لایه‌های کفپوش بوی تند و زننده‌ای داشته باشند؛ در اصل نشان دهنده بی‌کیفیت بودن لایه میانی می‌باشد. این موضوع بر روی وزن کفپوش لمینت نیز تاثیرگذار می‌باشد. اگر لایه میانی کفپوش لمینت از جنس خوبی است، در ابعاد و اندازه یکسان از ورقه‌های کفپوش لمینت، در اصل وزن به صورت یکسان در سراسر لایه پخش شده و لمینت با لایه میانی خوب سنگین‌تر از لمینتی است که دارای لایه میانی بد است.

علاوه بر این، انتخاب لمینت به عنوان کفپوش نیز دارای مزایای خاصی می‌باشد که باعث شده است تا این کفپوش بسیار محبوب و کاربردی شود.

* تنوع طرح، رنگ و مدل باعث شده است تا کفپوش لمینت با هر نوع سبک از دکوراسیون داخلی هماهنگ شود و در هر مکانی بدون محدودیت قابل استفاده باشد.

* عامل مهم دیگری که در انتخاب لمینت نسبت به دیگر کفپوش‌ها تاثیرگذار می‌باشد، قیمت کفپوش لمینت است. هزینه اجرا و نصب لمینت به نسبت کمتر از انواع دیگر کفپوش است.

* هنگام انتخاب هر نوع کفپوشی برای کف خانه یا دیگر فضاها با کاربری مختلف، قطعاً عامل دوام و مقاومت به عنوان نقش مهمی در نظر گرفته می‌شوند. دوام و مقاومت لمینت در برابر ضربه و خراش بالا می‌باشد و از طول عمر بالاتری نیز برخوردار است.

* یک عامل مهم دیگر در هنگام انتخاب کفپوش، مدت زمان و نحوه اجرای کفپوش می‌باشد. نحوه اجرای کفپوش لمینت سریع‌تر و آسان‌تر است؛ به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و تقریباً در مکان‌های عمومی نیز می‌توان از آن بهره برد. به دلیل سهولت در جمع‌آوری و نصب مجدد در هنگام آسیب دیدن کفپوش لمینت، می‌توان بیان کرد که این امر یک مزیت بزرگ برای این کفپوش در نظر گرفته می‌شود.

در ادامه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید و با کسب اطلاعات دقیق در مورد انواع کفپوش‌ها، به انتخاب صحیحی برسید.

enlightenedفرق لمینت و پارکت چیست

enlightenedتفاوت کفپوش پی وی سی با لمینت

اجرای کفپوش لمینت در شیراز 3

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کفپوش لمینت در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی تخصصی و منحصر به فرد را به شما کارفرمایان گرانقدر و مشتریان عزیز ارائه دهد.

همچنین، شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم ایرانادکور بازدید فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای کفپوش لمینت در شیرازطراحی و اجرای کفپوش در شیرازکفپوش لمینت در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه