نمونه کارهای معماری داخلی

اجرای دکورمغازه موبایل فروشی در شیراز

اجرای دکورمغازه موبایل فروشی در شیراز

اجرای دکورمغازه موبایل فروشی در شیراز

اجرای دکوراسیون مغازه موبایل فروشی در شیراز

مدت زمان اجرای پروژه دکوراسیون 25روز

فعالیت های انجام شده در پروژه :

  • نورپردازی
  • اجرای سقف کاذب کناف و رنگ آمیزی
  • سیم کشی برق ، شبکه ،
  • دوربین و تلفن
  • دکور ام دی اف
  • طبقه بندی و ساخت کمد و
  • شلف ویترینی
  • ساخت و اجرای میز کانتر
  • لایت باکس تبلیغاتی
  • اجرای تابلو های تبلیغاتی
  • چلنیوم و برش لیزر پلکسی

محل اجرای پروژه :  شیراز – بلوار زند – ابتدای خیابان توحید -بازار بزرگ موبایل فارس –  پلاک 75

نورپردازی مغازه موبایل فروشی در شیراز

نورپردازی یکی از مهم ترین آیتم ها در دکوراسیون داخلی هر مغازه با هر کاربری است. وجود نور به مشتری احساس امنیت خواهد داد در بسیاری موارد کم نور بودن مغازه باعث می‌شود مشتری از ورود به مغازه خودداری کند و این اتفاق مناسبی برای فروشنده نیست. سعی کنید از نورپردازی‌های خاص و متفاوت و به روز استفاده کنید و به کمک نور محصولات خاص و یا جدید و یا ارزان را به نمایش بگذارید.

 خصوصا در مغازه ای ماند موبایل فروشی که فروشگاه شما پر از محصولات روز دنیا و اخرین تکنولوژی های جها ن است ، نورپردازی می تواند خریداران را به سمت فروشگاه شما روانه کند ، در خصوص مغازه هایی که رنگ اجناس برای خریدار مهم است مانند پارچه فروشی یا لباس فروشی و بوتیک ها ، حتما دقت کنید که نورپردازی مغازه طوری باشد که رنگ واقعی کالا را نمایش دهد چرا که مشتری جنسی که در مغازه می بیند و با دلایل و سلایق خود انتخاب می کند اگر به خانه ببرد و در نور طبیعی آن را ببیند و مغایرتی با رنگ کالا هنگام خرید حس کند ، نارضایتی در وی بوجود خواهد آمد و شما به احتمال زیاد آن مشتری را از دست خواهید داد.

به کمک نور می‌توان خلاقیت‌های متفاوتی در دکور مغازه موبایل فروشی ارائه داد و مشتری را ترغیب به حضور در فضا کرد. نور یکی از آیتم‌های مهم برای طراحی ویترین شیک موبایل به خصوص در شب است.

اجرای سقف کاذب کناف و رنگ آمیزی

کناف یکی از المان هایی است که عمر زیادی در ایران ندارد اما جایگاه بسیار ویژه ای هم در دکوراسیون منزل و هم در دکوراسیون اداری – تجاری پیدا کرده ، به وسیله کناف شما می توانید سقف که سطح وسیعی از فضا است را تزیین کرده و راهی برای نورپردازی بهتر بسازید.

به کمک سقف از جنس کناف با پوشش مصالح گوناگون می‌توانید سقف مغازه موبایل فروشی را از سادگی خارج کنید. سقف می‌تواند به گونه ای طراحی شود که مسیر را مشخص کند یا به محصولی و نقطه خاصی تاکید کند.

ما دراین پروژه از کناف با پوشش رنگ برای تزیین سقف مغازه موبایل فروشی استفاده کردیم و سپس نورپردازی را اجرا نمودیم که می توانید در عکس ها مشاهده نمایید.

سیم کشی برق ، شبکه ، دوربین و تلفن

اجرای تاسیسات ، لوله کشی ، سیم کشی ، کابل کشی یکی از الزامات هر مکانی از خانه تا فروشگاه است، یک دکوراتور باید بتواند پیش بینی های صحیح بر اساس نیاز کارفرما را داشته باشد و حتی آینده را نیز پیش بینی کرده و امکانات بیشتری از نیاز فعلی را در نظر بگیرد، برای مثال تعداد پریز ها، تعداد سوکت های شبکه و تلفن و جایگاه هایی برای نصب دوربین های مدار بسته را طوری تعبیه نماید که نیاز حال و آینده مشتری برآورده شود.

یکی دیگر از نکاتی که حتما باید رعایت شود پنهان ماندن مسیر های کابل و داکت کشی است چراکه دیده شدن کابل و داکت واقعا از زیبایی هر مکانی خواهد کاست بنابراین هنگام برنامه ریزی و اجرا دقت کنید تا همه چیز از دید بیننده پنهان باشد به خصوص سیم های نامرتب و داکت های بی حس و بد شکل.

موضوع دیگر هم که باید سریعتر به آن میپرداختیم امنیت است ، حتما از متخصصین و حرفه ای های تاسیسات کمک بگیرید تا بتوانید ایمن کار کنید ، برق همانقدر که زیبایی ور را به ما هدیه می دهد می تواند خطر آفرین باشد بنابراین حتما به ایمنی توجه خاص داشته باشید. چه بسیار خبر هایی که در خصوص آتش سوزی مغازه ها خوانده ایم که می توانست با کمی دقت و صرف وقت از رخداد آن جلوگیری کرد.

ما برای کابل کشی های تلفن ، شبکه و دوربین از متخصیصن برق کمک گرفتیم و با انطباق نقشه های دکوراسیون و اصول استاندارد برق کشی پروژه را انجام دادیم تا هم زیبایی را داشته باشیم و هم امنیت را!

ام دی اف جزو مصالخ بسیار با دوام و پر مصرف در دکوراسیون داخلی است ، تنوع رنگ و طرح در ام دی اف باعث شده هر سلیقه ای پوشش داده شود. برای هر مغازه بستگی به جنسی که در آن قرار می گیرد باید طبقه بندی های متفاوتی در نظر گرفت برای مثال طبقه بندی مغازه کفش فروشی ، موبایل فروشی ، لباس بچه فروشی از زمین تا آسمان با هم فرق دارد.

بنابراین بسته به نیاز و کاربردی که طبقه بندی دارد باید برنامه ریزی و طراحی انجام شود، مغازه ای که منظم است ، جنس ها به خوبی در معرض دید مشتری قرار دارند و کالاها هر یک جایگاه خود را دارند معمولا برای مشتریان جذاب تر بوده و خرید در آن ها بهتر و روان تر انجام می شود.

ما در مغازه موبایل فروشی تلاش کردیم دسته بندی و چیدمان را بر اساس برند های گوشی موبایل انجام دهیم تا مشتری براحتی بتواند موبایل مورد علاقه خود را یافته و به آن اشاره کند.

بهتر است برندهای مختلف را دسته بندی کنید و محصول هر برند را در فضای مخصوص به خودش قرار دهید. سعی کردیم لوازم جانبی موبایل را از بخش موبایل‌ها جدا کنیم. شاید مشتری صرفا برای خرید لوازم جانبی آمده باشد. اگر بخش تعمیرات موبایل یا فروش موبایل‌های دست دوم در مغازه باشد باید دکور موبایل فروشی دست دوم و دکور مغازه تعمیرات موبایل را از دکور اصلی جدا کرد.

طراحی فضای هم صحبتی با مشتری عاملی برای موفقیت در فروش محصولات و تعمیرات آن‌ها است ما برای این مغازه موبایل فروشی میز کانتری ساختیم که براحتی مشتریان و فروشنده بتوانند با هم ارتباط داشته باشند و صحبت کنند ضمن اینکه در فضای تعبیه شده می توان گوشی های کارکرده ، ارزان قیمت و گران قیمت را با دسته بندی های جداگانه به نمایش گذاشت.

اجرای لایت باکس تبلیغاتی

تابلو لایت باکس یک نوع تابلویی است که محتوای تبلیغاتی آن در داخل یک باکس شیشه ای یا طلق قرار می گیرد .  این مدل از تابلو هم جهت استفاده در فضای داخلی و هم فضای خارجی کاربرد دارد. تابلو لایت باکس یک نوع تابلو تبلیغاتی بسیار زیباست که به صورت ترکیبی از متریال هایی همچون آلومینیوم یا ام دی اف و پلکس گلاس ساخته می شود. به  طور کل تابلو لایت باکس به دو صورت بانور و بدون نور پیاده سازی می شود. تابلو لایت باکس قابلیت اجرا به صورت آویز ، ایستاده ، سقفی ، یک طرفه و دو طرفه را دارد.

ما در این مغازه موبایل فروشی از لایت باکس داخلی همراه با نور استفاده کردیم تا بلافاصله مشتری را جذب نماید ، شما می توانید براحتی تبلیغات موجود در لایت باکس را تغییر دهید و محصولاتو قیمت های استثنایی خود را براحتی به مشتری نشان دهید.

اجرای تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم و برش لیزر پلکسی

تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین انواع تابلو در زمینه تبلیغات و تابلوسازی است و کم هزینه ترین تابلو به حساب می آید. این تابلو که نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی به حساب می آید، از متریال چلنیوم و پلکسی گلس ساخته می شود و مدت زیادی نیست که وارد صنعت تابلوسازی شده. اصلی ترین متریال این نوع تابلو، لبه چلنیوم است که از نوعی آلیاژ آلومینیوم با نام اختصاری چلنیوم به بازار تابلوسازی وارد شده است.

این مدل تابلو با ظرافت بسیار ساخته می شود. قسمت مهم تابلو مربوط به رویه آن و بخشی است که نور عبور می کند. این بخش از تابلو، از جنس پلکسی گلس ساخته شده و سیستم روشنایی آن از نور SMD یا LED تامین می شود که در داخل حروف  قرار گرفته است. برای زیرسازی تابلو از نوعی پلاستیک فشرده PVC استفاده می گردد.

تابلو های چنلیوم به دلیل مقاومت بالا و تنوع رنگ و مدل، بسیار پرطرفدار هستند.

ما در اجرای دکوراسیون مغازه موبایل فروشی در شیراز برای نام برند های موبایل از این نوع تابلو استفاده کردیم که می توانید آن را در عکس ها مشاهده نمایید. ظرافت و دوام بالای این تابلو ها دلیل انتخاب ما بود که زیبایی خاصی هم به مغازه بخشید.

رضایت مشتری اصل اساسی ما در ایرانادکور است ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هنگام تحویل پروژه ، مشتری را راضی و شاد ببینیم ، همچنین تلاش می کنیم با ارائه طراحی های دقیق پیش از اجرا تمام خواسته ها ، سلایق و نیازهای مشتری را شناخته و بر اساس بودجه ای که در دست دارد بهترین مصالح را تهیه کرده و پروژه را در کمترین زمان ممکن اجرا کنیم. در بخش پروژه های سایت می توانید سایر پروژه های اجرا شده ما در ایرانادکور را مشاهده کنید و با مراجعه حضوری به دفتر ما می توانید بسیاری از طراحی های دیگر ما را از نزدیک ببینید.

همچنین تمام فیلم های اجرای پروژه در اینستاگرام ما به آدرس iranadecor@ موجود است.

کافیست با دفتر ما در شیراز تماس بگیرید ، مشاوره و بازدید رایگان از محل ، هدیه ایرانادکور به شماست!

و صد البته اعتماد شما ، بهترین هدیه به ما خواهد بود. . .

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه