دکوراسیون

اجرای دکوراسیون فست فود با کمترین هزینه

اجرای دکوراسیون فست فود با کمترین هزینه

اجرای دکوراسیون فست فود با کمترین هزینه
این روزها فست فود ها از خیابان ها گذشته و وارد کوچه پس کوچه ها شده اند ، همانند سوپر مارکت ها که جزئی جدایی ناپذیر در زندگی ما هستند فست فود ها هم بسیار به ما نزدیک شده اند . فست فود هایی کوچک اما گاه با غذاهایی بسیار خوشمزه . در این نوشتار بر آنیم تا در خصوص طراحی دکوراسیون فست فود ها با کمترین هزینه سخن بگوییم .

تاریخ مقاله : 1398/10/22

ایرانادکور ، با استفاده از افرادی پويا ، جوان و تحصيل کرده ، خدماتی مطابق با تمامی نیاز های پروژه شما در زمینه طراحی فست فود کوچک ، طراحی هایپرمارکت ، دکوراسیون ارزان قیمت فست فودهای خیابانی و … ارائه می دهد . از ابتدایی ترین نیاز های یک پروژه گرفته تا پيچيده ترين محاسبات و طراحي هاي عملياتي و مهندسي، کنترل هزينه ها، برنامه ريزي و بازاريابي به عهده ماست . طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه حرفه ماست .

دکوراسیون فست فود

اجرای طراحی دکوراسیون فست فود ها با کمترین هزینه

طراحی فست فودها بر اساس سبک های مختلف طراحی قابل اجرا است . پس ابتدا باید سبک فست فود خود را تعیین نمایید .

یا می توانید بر اساس سلیقه خود عمل کنید . فست فودها می توانند بر اساس سبک های متفاوت طراحی داخلی از قبیل طراح مدرن ، صنعتی ،   کلاسیک و … طراحی شوند.

استفاده از متریال ها و المان ها و رنگ آنها در فست فودها بسیار مهم است. مصالحی مانند چوب ، آجر، بتن و .. امروزه در طراحی فست فودهای مدرن مد شده است . رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی و سایر رنگ های اشتها آورو هیجان انگیز در فست فودها بسیار رایج شده است .

نورپردازی امری حتمی در دکوراسیون فست فود است که با کمترین هزینه هم می توانید آن را انجام دهید . حتی ریسه های نور می تواند کمک شایانی به زیبایی و جذب مخاطب کند .

استفاده از لوازم دکوری جوان پسند ، ارزان و جذاب می تواند راهی ارزان در جلب مخاطبان جوان باشد ، جاییکه بتوانند جلو آ« سلفی بگیرند و خاطره بسیازند و فست فود شما را به رایگان تبلیغ کنند .

دکور فست فود

نکاتی در خصوص دکوراسیون فست فود ها

براساس پلان اصلی، انتخاب جای مناسب سالن، آشپزخانه، پیشخوان و سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد، هم در نمای داخلی و هم درراحتی کارکنان و مشتریان  نقش دارد.

نوع میز وکاناپه و صندلی های فست فود براساس هماهنگی با دیوارها و سنگ یا سرامیک کف و طرح کلی فست فود تعیین می گردد . صندلی ها می تواند از فلز، چوب و یا پلاستیک ساخته شوند و حتی لوگو و یا آرم فست فود شما در طراحی آنها استفاده شود. استفاده ترکیبی از صندلی ، کاناپه، صندلی کانتر و پاف هم این روزها مد شده .

در دکوراسیون داخلی فست فود همچنین می توان از قفسه ها و شلف ها  بر روی دیوارها استفاده کرد و اکسسوری ها و مجمسه و کتاب ، شمع ، گل و … متناسب با سبک فست فود در آن قرار داد .

گذاشتن دیواری برای نوشتن و شکل کشیدن و یا تختخ سیاهی برای حرف دل زدن با مشتریان هم از کارهای ارزان قیمت و جذابی است که می توانید امتحان کنید .

فست فود

مقالات زیر را بخوانید :

enlightenedاصول طراحی داخلی رستوران

enlightenedانواع رستوران

enlightenedطراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

enlightenedانواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت

دکور فست فود

مشاوره جهت راه اندازی و دکوراسیون فست فود

اگر قصد طراحی فست فود را دارید ، می توانید جهت مشاوره ، طراحی ، دکوراسیون و همچنین اجرای بهترین دکوراسیون فست فود در شیراز ، با کارشناسان ایرانادکور در تماس باشید. مشاوران خبره ما می توانند به شما در این راه کمک شایانی نمایند . مشاوره رایگان تلفنی ما را از دست ندهید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون فست فوددکور رستورانفست فود زیباتزیین فست فوددکوراسیون داخلی فست فوددکوراسیون داخلی شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیرازبهترین دکوراتور شیرازبهترین دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه