دکوراسیون

اجرای دکوراسیون خانه دوبلکس در شیراز

اجرای دکوراسیون خانه دوبلکس در شیراز

اجرای دکوراسیون خانه دوبلکس در شیراز
خانه‌های دوبلکس از گذشته جزو انتخاب‌های خاص و شیک در نظر گرفته می‌شدند. خانه‌های دوبلکس به دلیل داشتن متراژ بالاتر و طراحی خاص بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و معمولاً این خانه‌ها دارای انواع طراحی‌های متفاوت و منحصر به فرد هستند.

خانه‌های دوبلکس، با توجه به متراژ و سبک طراحی داخلی می‌توانند به عنوان یکی از زیباترین و مجلل‌ترین خانه‌ها به حساب آیند. در گذشته، طراحان فقط خانه‌هایی با متراژ بزرگ را می‌توانستند به صورت دوبلکس طراحی کنند. اما امروزه، طراحان می‌توانند خانه‌هایی با متراژ کوچک را هم به زیبایی همان خانه‌های بزرگ به صورت دوبلکس طراحی کرده و آن را بسازند. در هرصورت توجه داشته باشید که دکوراسیون داخلی خانه‌های دوبلکس معمولاً دارای هزینه بیشتری نسبت به خانه‌های معمولی است.

خانه‌های دوبلکس از گذشته جزو انتخاب‌های خاص و شیک در نظر گرفته می‌شدند. خانه‌های دوبلکس به دلیل داشتن متراژ بالاتر و طراحی خاص بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و معمولاً این خانه‌ها دارای انواع طراحی‌های متفاوت و منحصر به فرد هستند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی همواره با داشتن ایده‌های خاص تلاش می‌کند تا طراحی باشکوهی را در اجرای دکوراسیون خانه‌های دوبلکس برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

اجرای دکوراسیون خانه دوبلکس در شیراز 4

طراحی داخلی خانه دوبلکس

منزل دوبلکس مانند خانه‌ای است که بخش‌های مختلف آن را در دو طبقه تقسیم کرده باشند. خانه‌ای بزرگ و دلباز که با جا به جا شدن بعضی از کاربری‌ها از طبقه همکف به طبقه بالا، فضای بزرگتری را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. خانه‌های دوبلکس همیشه دارای یک حیاط اختصاصی کوچک یا بزرگ هستند. خانه دوبلکس دارای مزایای بسیاری است. برای مثال در یک خانه دوبلکس به راحتی می‌توان یک فضا را به محل اقامت میهمانان بدون هیچ گونه دردسری اختصاص داد.

زیباترین، اصلی ترین و موثرترین عنصری که در خانه‌های دوبلکس دیده می‌شود و تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون فضا می‌گذارد، راه پله‌ای است که این دو طبقه را به یکدیگر ارتباط می‌دهد. پله‌هایی که در خانه‌های دوبلکس طراحی و اجرا می‌شوند در اصل به عنوان یک عنصر زیبا و چشم نواز در نظر گرفته می‌شوند که نقش مهمی را در زیباسازی فضای داخلی منزل اجرا می‌کنند.

اجرای دکوراسیون خانه دوبلکس در شیراز 3

یک ساختمان دوبلکس دارای مزایای بسیاری است و قطعاً طراحی داخلی ساختمان دوبلکس می‌تواند بسیار شیک و لاکچری‌تر نسبت به یک ساختمان یک طبقه طراحی و اجرا شود. در ساختمان دوبلکس یک یا تمامی اتاق خواب‌ها در طبقه بالا قرار گرفته است، به همین دلیل فضای طبقه پایین برای دیگر بخش‌های خانه از جمله آشپزخانه، پذیرایی، نشیمن و دیگر قسمت‌ها بیشتر و وسیع‌تر به حساب می‌آید. طبیعی است که در این حالت، متراژ این فضاها نیز بیشتر است. در خانه‎‌های دوبلکس می‌توان با استفاده از ایده‌های تزییناتی و لوازم دکوری شیک و مدرن، خانه را بسیار صمیم‌ی‌تر و دلنشین‌تر نشان داد.

برای مثال شما می‌توانید لوستر داخل سالن پذیرایی را بسیار باشکوه و متفاوت انتخاب کنید. لوسترهای بلوری و آویز با درخشش و شکوه خود باعث می‌گردند تا زیبایی خانه دو برابر جلوه داشته باشد. امروزه انواع مختلفی از لوسترهای بلوری در بازار وجود دارد که هر شخص می‌تواند با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند. طراحی داخلی ساختمان دوبلکس شامل توجه کردن به نکات بسیاری است.

اجرای دکوراسیون خانه دوبلکس در شیراز 2

مزایای یک خانه دوبلکس

از مزایای داشتن یک خانه دوبلکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

در اختیار داشتن فضای بیشتر در منزل

داشتن حریم خصوصی و اتاق‌های بیشتر برای افراد خانواده

جلوه‌ای منظم و باشکوه در منزل

از مزایای خانه‌های دوبلکس می‌توان به ایجاد فضای بیشتر برای سالن، اتاق‌ها و آشپزخانه اشاره کرد. فضاهای خانه به صورت کاملاً تفکیک شده و بسیار کاربردی‌تر و عملگرا در خانه قرار دارند.

همچنین برای خانواده های شلوغ تر نیز ایجاد حریم خصوصی بسیار راحت‌تر می‌باشد و اگر شما تمایل به شرکت در یک مهمانی که در سالن در حال برگزاری است را ندارید می‌توانید در طبقه بالا با امکانات خوبی که دارید به راحتی بمانید.

اگر شما نیز یک خانه دوبلکس دارید و قصد دارید تا بهترین دیزاین را برای آن انتخاب کنید، از مطالعه مقالات زیر غافل نشوید.

طراحی داخلی ساختمان دوبلکس

طراحی داخلی منزل دوبلکس

طراحی و معماری خانه‌های دوبلکس

اجرای دکوراسیون خانه دوبلکس در شیراز 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در اجرا همواره تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه