نمونه کارهای معماری داخلی

اجرای دکوراسیون آژانس گردشگری شیدرخ

اجرای دکوراسیون آژانس گردشگری شیدرخ

اجرای دکوراسیون آژانس گردشگری شیدرخ

اجرای دکوراسیون و پارتیشن بندی دفتر آژانس گردشگری شیدرخ در شیراز

زمان اجرا : 10 روز

عملیات انجام شده : طراحی و ساخت کانتر و پارتیشن بندی ام دی اف

دکوراسیون آژانس گردشگری 

مراجعه کنندگان به آژانس های هواپیمایی معمولا می خواهند سفر کنند و احتمالا ازین برنامه خوشحالند ، در طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی ‌می‌توان طوری برنامه ریزی کرد که داستانی از یک سفر را مقابل چشمان مسافران نمایش داد.

مشتری هنگام انتظار کشیدن در کانترهای مختلف، نباید خسته شود بکه باید دوست داشته باشد در عالم خیال خود سفرهای بعدی اش را هم برنامه‌ریزی نماید.

مسافر وقتی دکوراسیون داخلی زیبا و دلنشین یک دفتر هواپیمایی را دوست داشته باشد بقیه سفر های خود را هم با همین آژآنس برنامه ریزی می کند ، بنابراین مانند آنچه درباره فروش مغازه همیشه بیان کردیم هزینه کردن برای دکوراسیون داخلی در مکان های تجاری ، ارتباط مستقیم با فروش دارد.

مکان آژانس هواپیمایی

اگر می‌خواهید در طراحی شرکت هواپیمایی موفق شوید ، قبل از هر چیز باید یک محل و دفتر خوب بیابید که رفت و آمد افراد در آن زیاد باشد ، باید بتوانید پیس بینی کنید که اگر آژانس رشد کرد و موفق شد و تعداد کارمندان زیاد شدند دفتر شما جوابگو باشد.

اصول طراحی داخلی آژانس هواپیمایی

شما ممکن است بخواهید یک آپارتمان دو یا سه خوابه را تبدیل به یک آژانس هواپیمایی کنید که نمی تواند تصمیم مناسبی باشد ،  اما کشور ما بیشتر ساختمان‌هایی که کاربری تجاری و اداری دارند، با پلن مسکونی ساخته می شوند و مدیر یک کسب‌و‌کار، باید بعد از خرید یا اجاره تازه به این فکر کند که چگونه کابل کشی ها و قفسه بندی ها و بخش بندی ها را تصحیح نماید و هزینه زیادی را صرف نماید.

اما اگر ملک با پلان تجاری یا اداری ساخته شود، باز هم ممکن است تغییراتی لازم باشد که باید در هنگام اجرای دکوراسیون آن ها را مورد توجه قرار داد.

ما در این پروژه طراحی و ساخت کانتر و پارتیشن بندی ام دی اف را برای آژانس گرشگری انجام دادیم.

بلندی و سایز پارتیشن در آزانس گردشگری از مهم ترین نکات به شمار می رود. طراحان تیم ایرانادکور با مهارت فراوان و به کار گیری تجربه چندین ساله شما را در انتخاب و نصب پارتیشن اداری کمک خواهند داد.
در هنگام ساخت پارتیشن تجاری علاوه بر قیمت پارتیشن بسیار مهم است ما در ایرانادکور در تلاشیم که با بهترین مصالح و ارزان ترین دستمزد برای شما کار کنیم.

شما می توانید قسمت هایی از محیط کار که فعالیت های ویژه در آن صورت می گیرد به وسیله ی پارتیشن هایی از جنس چوب و یا شیشه از همدیگر جدا کنید.
این پارتیشن های اداری انتخاب شده می توانند از نوع  سندبلاست باشند که با کمک پیچ روی زمین نصب می‌شوند. بر اساس جنس انتخاب شده قیمت پارتیشن اداری متفاوت خواهد بود.

برای طراحی آژانس گردشگری معمولا به فضا هایی تفکیک شده برای سفر های داخلی ، خارجی ، تورها و گردش ها نیاز است که ما تمام این فضا ها را با پارتیشن های ام دی اف از هم جدا کردیم.

برای داشتن فضایی کاربردی در دفتر کار با ما در تماس باشید ، بازدید و مشاوره ما رایگان است بنابراین می توانید ایده هایی خلاقانه را از تیم ما دریافت نمایید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه