نمونه کارهای معماری داخلی

اجرای آلاچیق فلز و شیشه

اجرای آلاچیق فلز و شیشه

اجرای آلاچیق فلز و شیشه

همانطور که همه ما می دانیم هدف از داشتن آلاچیق، داشتن مکان بیشتر و سرپناه است.

معمولا اطراف آلاچیق ها باز است برای ارتباط با طبیعت  . اما در اینجا یک آلاچیق بسته را طراحی و اجرا کرده ایم.

زمانی که نام آلاچیق به میان می آید ، همه ذهن ها به سمت آلاچیق های چوبی زیبا با نیمکت های چوبی و گلدان های اطرافش هدایت می شود ، البته که آلاچیق های چوبی زیبایی منحصر به فردی دارند و با طبیعت کاملا همگون و هماهنگند، اما به این معنا نیست که متریال های دیگر را کنار گذاشته و از طرح ها و مدلهای جدید استفاده نکینم.

آلاچیق فلزی که ما در ایرنادکور در این پروژه استفاده کردیم از همین دسته است که چون صورت اصولی اجرا شده ، حتی می تواند از نمونه های چوبی کاربردی تر و زیباتر گردد.

این امر مستلزم این است که شناخت بیش تری از این مدل آلاچیق ها پیدا کنیم و بخوبی آن ها را بشناسیم.

آلاچیق های فلزی حتی دارای مزایای بهتری نسبت به آلاچیق های چوبی و سایر متریال ها هستند و اگر شما بخواهید از آلاچیقی با وزن کم و انعطاف پذیری بیشتر در فضای باز استفاده نمایید این مدل آلاچیق ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

ما آلاچیق های فلزی در انواع مدل های مختلف نظیر چهارگوش و دایره ای و پنج گوش و  غیره بسته به نیاز و کاربرد طراحی می کنیم و شما می توانیم از سقف های گوناگونی برای طراحی این سازه ها استفاده کنیم.

مدل های آلاچیق فلزی با جدیدترین طرح ها

یکی از مزایای آلاچیق فلزی تحمل آن در برابر انواع آب و هواست ، از آلاچیق های فلزی می توان در هر آب و هوایی استفاده کرد و این مدل آلاچیق ها در انواع طرح های متنوع سنتی و مدرن موجود است. این مدل ها می توانند محدوده وسیعی را در بر گیرند.
شاید شما فکر کنید که ساختن آلاچیق فلز و شیشه در بین درختان و گیاهان فضای سبز سنخیت نداشته و زیبایی طبیعی آن ها را از بین می برد اما خوب است بدانید که شما می توانید روی آلاچیق های فلزی نمای چوبی نصب کنید یا پرده های پارچه ای را در اطراف این مدل آلاچیق آویزان کنید تا شکیل و جذاب تر باشند.

همچنین برای طراحی سقف آلاچیق فلزی می توان از سقف های متحرک و شیشه ای و پارچه ای و چوبی استفاده کرد که هر یک از این سقف ها کاربرد خاص خودشان را دارند و ما درباره همه این موارد موقع اجرا با شما صحبت خواهیم کرد.

مزایای آلاچیق فلز و شیشه

یکی از این مهم ترین مزایا وزن کم تر و انعطاف پذیری این نوع آلاچیق است. شما می توانید از صفحات سی ان سی شده هم برای طراحی و تزیین این نوع آلاچیق استفاده کنید. خوب است بدانیدکه نصب سریع و آسان این نوع از آلاچیق می تواند پروژه دکوراسیون باغ و ویلای شما را از لحاظ زمانی به جلو بیاندازد.

متریال مناسب آلاچیق فلزی

اگر متریال انتخابی شما در بین فلزات ، آلومینیوم بود، باید به این نکته توجه کنید که این ماده در عین مقاوم و بادوام بودن، وزن بسیار پایینی دارد و این موضوع برتری ویژه ای را به آن عطا کرده است.  بنابراین پیشنهاد ما استفاده از فلز آلومینیوم است تا براحتی بتوانید مقاومت خوبی نسبت به زنگ زدگی و انعطاف بیشتر برای اجرا را داشته باشید.

قیمت آلاچیق فلزی

بسته به مدل و طرح الاچیق، میزان فلز و شیشه به کار رفته در آن ،  وزن و قیمت آلاچیق متفاوت خواهد بود. هرچه میزان فلز بیش تر باشد قیمت نیز بیش تر خواهد بود. همچین طرحی که شما برای شیشه ها انتخاب می کنید می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد ، مثلا شیشه های سند بلاست شده که زیبایی خاصی هم به آلاچیق می دهند می توانند کمی قیمت را تغییر دهند اما فضا را کمی خصوصی تر می کنند چراکه از بیرون کمتر میتوان فضای داخلی را دید ، البته این موضوع به میزان طراح و نقشی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا برترین طراحی دکوراسیون باغو ویلا و محوطه سازی را به شما ارائه دهیم ، پروژه های موفق بسیاری که در این زمینه انجام داده ایم و مشتریان راضی ما گوه این ادعا است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه